Ny del! Har vært opptatt i dag så delen kom ikke før nå!
Justin*
Jeg hørte det ringte på døra så jeg reiste meg opp fra sengen. Gangen var tom da jeg gikk ut av rommet. Jeg gikk ned trappene og inn i gangen før jeg presset ned dørklinken. Da jeg hadde åpnet stod Johanna, Liza, Katherine og Emilie der. "Hei" sa jeg og hørte skritt bak meg. Jeg snudde meg og så Vanessa stå der å se surt på meg, men jeg overså det. Kanskje jeg hadde overreagert litteranne? "Det er mitt besøk, du kan gå" sa hun kaldt og stirret på meg. Jeg gikk ut av gangen og inn i stua, før jeg satte på tven.
Vanessa*
Jeg hørte den velkjente lyden av ringeklokken nede. Yes, dem er her. Jeg kikket bort på speilet og la håret fint ned over skuldrene, før jeg gikk ned trappene og inn i gangen. Da jeg var kommet ned snudde Justin seg mot meg og jeg sendte han et stygt blikk, men han overså det. Han hadde hadde overreagert noe sykt. "Det er mitt besøk, du kan gå" sa jeg kaldt og stirret stygt på han. Han gikk ut av gangen og jeg hørte lyden av tven som stod på. "Hei" sa jeg og smilte til dem. "Hei" sa dem i kor og ga meg en gruppeklem. "Most sandwich" sa jeg og de trakk seg unna. Vi lo litteranne. "Du er en jente, ikke en sandwich" fniste Katherine. "Så er dere klare for jentekveld?" Spurte jeg høyt og gliste. "Ja og vi tok med oss overnattings utstyr så her blir det party" lo Johanna. "La oss gå opp" sa jeg. De fulgte etter meg opp på rommet og slang fra seg baggene. "Hva slags film skal vi se?" Spurte jeg. "Romantisk film" ropte dem i kor. De fant en film og satte den inn. "Jeg går og henter godis" sa jeg. Jeg gikk inn på kjøkkenet og hentet godteri, brus, potetgull og is. Namm. "Her er det godis" ropte jeg da jeg kom opp på rommet med tingene. Jentene kastet seg over det og vi satte oss til rette i senga. Katherine skrudde på filmen og vi fulgte godt med.
Filmen var ferdig og jeg hadde grått. De andre jentene hadde også grått. Jeg løftet opp en pute og slo den i bakhodet til Liza. Like etter fikk jeg en pute i ansiktet mitt. Jeg tok puta og slo Emilie. Alle tok en pute og vi slo hverandre. Det føyk fjær over alt mens vi hoppet i senga og slo hverandre. Latteren klarte vi ikke å holde inne fordi det var så morsomt. Det regnet fjær fordi vi hadde slått så mye med putene. Jeg kastet meg på ryggen i senga og pustet tungt. Phuu det var slitsomt. "Jeg tror jeg aldri har hatt det så morsomt" lo Johanna. Da vi hadde sluttet å le så vi på hverandre og brøt ut i latter IGJEN. Jeg elsker å være med disse jentene fordi de er så morsomme. Det er en grunn til at de er bestissene mine. Vi stoppet å le og denne gangen klarte vi å holde latteren inne. "La oss lakke negler" ropte Emile. Vi nikket oss enige. Vi fant frem masse neglstæsj og startet med meg. Vi lakket både på hendene og føttene. Etter en stund var de ferdig med meg så tok vi neste, så neste helt til vi hadde ordnet alle. "Når er jeg trøtt" sa jeg og gjespet. Tiden hadde gått fort og klokken var 01:11. Vi tok på oss pysjer og ordnet madrasser. "Endelig, nå kan jeg sove" sa jeg da jeg la meg under dyna. "Det er nå vi skal skravle om alt" sa Johanna. Jeg fikk egentlig aldri med meg at vi skravlet. Jeg må ha sovnet og tro meg det var deilig.
Vet delen var kjedelig... Trenger ideer.. Så kommenter!!!
YOU ARE READING
Nytt liv, Nye muligheter
FanfictionVanessa er en jente på 17 år. Hun hadde fått seg kjæreste og begynt å passe inn. Da sier foreldrene at de må flytte til Atlanta. Hun blir veldig sint og må gjøre det slutt med kjæresten. Da de har begynt å kjøre fra flyplassen stikker hun av og drar...