Liker han

793 25 4
                                    

Vi kjørte en liten stund. "Hva skjedde? "spurte Johanna lavt etter en stund. "Jeg snakket med Scooter og da skjønte jeg at det var sant at jeg og Justin ikke var sammen"sa jeg gråtkvalt. "Hva er du mest lei deg for? Spør du meg så ser det ut som du liker han og at du er lei deg for at dere ikke var sammen på ekte"sa hun og så lurt på meg. Jeg fniste litt. "Kanskje litt"mumler jeg. "Kanskje litt?"spurte hun og så rart på meg. "OK jeg liker han veldig mye. Jeg har savnet han og jeg likte han da han dro, men håpet bare på at følelsene mine skulle forsvinne. Som du sikkert skjønner så har jeg aldri sjangs på en som han"sa jeg og så trist ned i fanget mitt mens jeg fikset med hendene mine. "Jo du har sjangs på han, det er jeg sikker på. Og uansett det må jo være en grunn til at han gjorde det, kanskje han trodde han ikke hadde sjangs på deg"sa hun og smilte til meg. "Da tok han feil, han er den eneste jeg vil han"mumlet jeg lavt. "Hvis han er den eneste du vil ha, hvorfor drar du fra han?"spurte hun og så meg litt i øynene. Jeg var stille en stund mens jeg så ut av vinduet på bilen. "Snu, kjør tilbake til Justin. Jeg må prate med han"sa jeg stresset. Jeg må virkelig si til han at jeg liker han. "Jeg viste du kom til å ombestemme deg"sa hun ertende og fniste til meg. "Dust"sa jeg og fniste litt jeg og.

Justin*

Det var virkelig dumt det jeg hadde gjort. Nå har jeg virkelig rotet det til. Jeg satt i sofaen og bare så ratt frem. Jeg hadde rett, jeg trudde ho kom til å hate meg hvis ho fant det ut og det var det ho gjorde nå. Hata meg. Ho ville ikke være bestevennen min lenger. Jeg som trodde jeg ikke hadde sjangs på hun før, nå har jeg hvertfall ikke sjangs på henne. Jeg satt noen minutter til før jeg hørte det ringte på døra. Jeg gikk sakte mot døra mens jeg tørket bort tårene sånn at det ikke skulle synes at jeg hadde grått. Jeg la hånden på dørhåndtaket og presset ned samtidig som jeg dro døra innover. Jeg ble sjokka da jeg så hvem som stod der. "Vanessa det var ikke meningen og såre deg. Jeg har likt deg siden du dro og jeg trodde ikke jeg hadde sj"lenger rakk jeg ikke før hun krasjet leppene sine på fine. Jeg var rask til å kysse tilbake og tungene våres lekte vilt inni munnen til hverandre. Vi trakk oss fra hverandre da vi var tomme for pust og jeg tok et dypt drag. "Wow"mumlet jeg mest til meg selv egentlig. "Likte du det?"spurte hun nysgjerrig og smilte.

Vanessa*

"Likte du det?"spurte jeg nysgjerrig og smilte. "Ja jeg elsket det, men jeg trodde du hatet meg"sa han og så litt trist ut. "Jeg skjønner hvorfor du gjorde det"sa jeg og så ned i bakken. "Gjør du?"spurte han og så litt i bakken før han så opp igjen. "Ja! Du trodde du ikke hadde sjangs på meg. Men vet du hva det er helt feil, jeg elsker deg! Jeg hadde aldri trodd jeg kunne hatt sjangs på deg, men det var tydeligvis feil"sa jeg glad og smilte fra øre til øre. "Så du elsker meg?"spurte han glad. Jeg nikket. "Jeg har likt deg siden du dro fra meg, du er så fantastisk snill, grei og ikke minst kjekk og jeg elsker alt med deg"sa jeg og smilte enda litt mer. "Men hvordan kan du vite at du har likt meg siden du dro?"spurte han og så undrende på meg. "Jeg har fått tilbake hukommelsen"sa jeg og hoppet av glede. Han åpnet opp armene og jeg hoppet inn i dem før han omfavnet meg i en myk, varm klem. "Jeg elsker deg også"sa han og smilte varmt til meg. Vi så hverandre lenge inn i øynene før han åpnet munnen for å snakke. "Tror du at"sa han og bet seg i leppa. Han virket veldig nervøs. "Tror du at du vil bli jenta mi?"

Åhhh hva tror dere Vanessa svarer?

Vote

&

Comment

Nytt liv, Nye muligheterOù les histoires vivent. Découvrez maintenant