După două luni si jumatate petrecute la casa familiei Potter, eu si sora mea, Bri, eram foarte fericite si mult mai obișnuite cu viata vrajitorilor.
Reușisem sa trecem peste evenimentele din anul trecut și eram aproape sigure ca noul an la Hogwarts avea sa fie minunat si lipsit de întâmplări demne de filme de groază.
Am reusit să exersez zilnic la Vajhat si m-am împrietenit cu Lilly, cea mai adorabila fetita de pe Pământ. A fost destul de supărată ca numai in urmatorul an mergea si ea la Hogwarts dar am reusit sa o inveselesc, promițându-i ca aveam sa ii scriu săptămânal.
Mai erau doar două săptămâni până la începutul unui nou an la Hogwarts când am primit scrisoarea in care aveam listă de carti si o scrisoare de la Scor.
Era o dimineata foarte frumoasă așa ca am ieșit sa joc Vajhat in curtea casei. Al, Ginny si Bri erau o echipa iar eu, James si Harry cealaltă.
Harry insistase sa fie el Cautatorul, eu luasem imediat pozitia de Înaintaș iar James rămăsese cu cea de Prinzator.
La un moment dat, când Harry era printre nori, am văzut ceva venind cu viteză catre mine si m-am îndepărtat repede, James reusind sa lovească acel lucru cu o bâta inainte sa ii pot spune ca era, de fapt, o bufnita.
Imediat, am aterizat pe acoperisul casei, unde sărmana pasăre aterizase, ametita.
-Are o scrisoare! observă Bri, coborând lângă mine.
-Nu poate fi scrisoarea de la Hogwarts, ei nu folosesc astfel de bufnite! observă Harry atotștiutor.
-De unde sti? am intrebat curioasă.
-Păi... Bufnitele de la Hogwarts nu au un inel pe care scrie Malfoy prins pe un picior! explică Ginny, făcându-l pe Harry sa se strâmbe.
Am luat scrisoarea și am citit numele scris pe ea.
Katie EvansAm desfăcut plicul si am citit continutul scrisorii.
Pentru Katie,Nu ti-am mai scris de mult și îmi cer scuze. Ce mai faci? Cum e in vacanta? Nu pot sa cred ca in două săptămâni va începe școala.
Ce ai spune dacă tu, Bri si Al ati veni pentru două săptămâni la Conacul Malfoy? Am putea sa petrecem mai mult timp împreună, cu totii, inainte sa mergem la Hogwarts.
I-am trimis o scrisoare si lui Rose și a acceptat sa vină.
Astept un raspuns si sper ca o sa veniti!Cu drag,
Scorpius MalfoyAm zâmbit citind finalul scrisorii, știind ca toti aveau sa accepte invitatia.
Astfel, a doua zi dis-de-dimineata eram in fata portilor conacului. Printre gratiile portii, puteam observă o grădină uriașă și verde, cu trandafiri si tufișuri tunse atent in diferite forme.
-Oau! a soptit Bri, impresionată de priveliștea care se afla in fata sa.
Portile s-au deschis singure, dandu-ne voie sa pășim pe aleea care ducea la usile de intrare.
Din casă au ieșit trei siluete care s-au indreptat către noi. L-am recunoscut pe Scor si nu am fost surprinsă când am fost aproape sugrumata intr-o îmbrătisare de grup.
Mama lui Scor, Astoria, il privea putin dezaprobatoare dar Draco zambea, in scurt timp molipsindu-si si sotia.
-Bun venit! a spus aceasta. Ma bucur să va văd pe toti aici, Scorpius a vorbit foarte mult despre voi. Mai ales despre...
Nu am apucat sa aflu despre cine vorbise cel mai mult Scor căci i-a acoperit gura imediat mamei sale.
Draco s-a întors către conac si ne-a facut un tur scurt, spunându-ne ca nu am fi primi care s-ar rătăci pe acolo.
Camerele noastre erau la acelasi etaj cu Scor si părintii lui, la primul etaj al conacului.
După ce am despachetat si am sărit de câteva ori pe patul uriaș care se afla in camera mea, am auzit o bătaie în ușa așa ca m-am ridicat de pe podeaua pe care aterizasem în urma unei sărituri mai complicate si nefericite.
-Katie? Pot sa intru putin? am auzit vocea slabă a lui Rose.
-Sigur ca da! Ce s-a intamplat? am întrebat-o, așezându-ma pe pat.
- Cred ca ai observat ca in timpul turului nu m-am simtit prea bine...
Adevarul era ca eram mult prea ocupată sa admir frumusetea conacului pentru a mai fi atenta la prietenii mai dar am incuviintat.
-Păi... Mi-a fost putin frică. Mama mi-a povestit ce i s-a intamplat in acest conac înaintea luptei cu Lordul Întunecat și... Mi-am amintit in timpul turului.
Am reusit sa o imbarbatez pe Rose inainte sa fiu informată de un majordom ca intr-o jumătate de oră e cina și sa fiu subtil criticată pentru felul in care arăt.
Am ajuns la cină deodată cu Scor si Bri așa ca ne-am așezat unii lângă altii in timpul mesei.
Dupa cele 7 feluri de mâncare pe care am încercat fără reușită să le mănânc, am ieșit la o scurtă plimbare prin grădină. La minunata idee a lui Scor, am intrat intr-un labirint pe care sustinea ca il cunoaste ca in palmă.
________________________
Probabil ca cei mai multi nu o sa citească aceste rânduri dar eu tot o sa le scriu.
In primul rând, acesta este al doilea volum al seriei Hogwarts New Generation. Primul volum este Misterul Viperinilor in caz ca nu știe toata lumea.
Sper ca o sa va placă, o sa încerc sa il fac mai interesant si mai bine scris decât pe cel anterior si am nevoie de sustinerea voastră.
Vreau sa văd dacă Îmi apreciati munca și nu ma deranjează criticile. Așa ca nu fiti cititori-fantomă.
Kisses,
Oana
CITEȘTI
Umbre Ale Trecutului // Hogwarts New Generation #2
FanficUn nou an, o noua aventură pentru surorile Evans și pentru prietenii lor. Ajutate de tânărul James Potter, de fratele său, Albus Potter, de Rose Weasley si de Scorpius Malfoy ele vor avea parte de aventuri uimitoare si vor descoperii lucruri marete...