După un mic-dejun foarte agitat, Al, Scor, Bri si eu ne-am îndreptat către sala de Potiuni.Aveam oră cu Cercetasii deci urma sa ne întâlnim cu Rose si cu prietenii săi. Dacă stau sa ma gândesc mai bine, anul trecut nu am încercat sa cunosc prea multe persoane si nici nu am încercat sa acumulez foarte multe cunostinte.
Chiar si in semi-intunericul din sala de Portiuni am putut observa multimea de feţe care ne priveau.
-Scor! De ce se uita toată lumea la noi? a șoptit Al.
Măcar nu eram singura cu spirit de observatie.
- Nu stiu. Poate arătăm ciudat... șopti Scor.
-Dacă arată cineva ciudat ăla ești tu. Dar nu despre asta e vorba... interveni si sora mea in discutie.
Scartaitul ușii ne anuntă intrarea profesorului in sală.
-Bună ziua! spuse acesta, ecoul vocii sale părând destul de înfricoșător, in contrst cu linistea mormantala pe care toti incercam sa o păstrăm.
-Bună ziua! s-au auzit câteva voci în cor.
-Pentru cei care nu își mai amintesc din anul precedent, numele meu este Alexander Roberts! spuse profesorul in timp ce își scria numele pe tablă.
L-am privit pe profesorul brunet zâmbindu-ne și părând chiar încântat sa fie la oră.
Din câte îmi amintesc, in anul precedent era mereu morocănos si părea foarte nefericit.
- S-a căsătorit! am auzit-o pe Rose soptind de pe celălalt rând de banci si arătând către verigheta pe care o purta acum profesorul pe deget.
-Da, domnișoară Weasley-Granger, m-am căsătorit. Dar nu cred ca acest lucru poate sa fie cu mult mai interesant decât materia din acest an! ne zâmbi profesorul.
Câteva râsete au făcut inveselit si mai mult atmosfera.
-Vorbind serios, chiar ar trebui sa începem materia din acest an... Va rog sa va deschideti cartile la pagina 6, trebuie sa recapitulăm câteva notiuni din anul trecut!
După ce toată clasa a reusit sa își deschidă cărtile, domnul profesor a inceput sa predea, glumind ocazional pentru a face atmosfera cât mai frumoasă pentru prima oră.
***
A doua ora, după cum observasera deja băietii seara trecuta, era Ierbologie.
Am traversat curtea până când am ajuns la sera III, locul care ne fusese indicat ca fiind clasa noastră.
Stand in picioare in jurul unei mese lungi și așteptând sa vina domul profesor am încercat sa îmi privesc mai atent colegii.
Cativa dintre Cercetasi păreau prietenoși și îmi păreau destul de cunoscuti in timp ce parca nu ii mai văzusem pe altii pana atunci.
Cred ca toti profesorii au dobândit peste vară abilitatea de a intra in clase fără sa fie auziti de elevi deoarece am tresărit cu totii când domnul profesor a strigat "Liniște!"
Știind ca este unul dintre elevii preferati ai domnului profesor, Al a continuat sa vorbească, indiferent strigatului acestuia.
Urmandu-i exemplul prietenului sau cel mai bun, Scor a decis sa continue si el sa vorbească, probabil uitând de antipatia pe care profesorul i-o purta.
"Domnule Malfoy, chiar va doriti două ore de detenție si câteva puncte scăzute de la casa dumneavoastră?" a întrebat profesorul.
Al și Scor s-au oprit din vorbit aproape imediat. Al era rușinat si îi părea rău pentru băiatul blond. Scor își dădu ochii peste cap si paloarea obișnuită a feţei sale deveni roșie.
"Umm... Nu, domnule profesor!" reusi Scor sa spuna.
Pentru a nu mai atrage atentia domnului profesor, a deschis manualul si a inceput sa citeasca din el.
"Ma bucur ca toata lumea este prezenta." spuse atunci Neville, schitand un ușor zâmbet. "Cred ca materia din acest an va fi pe placul tuturor dar trebuie sa încercati sa fiti atenti încă din aceasta ora."
După câteva minute in care am fost foarte atenta la oră, am auzit niste pași îndreptându-se grăbiți către seră si usile s-au deschis brusc.
"Domnule profesor!" a spus o fata îmbrăcată in uniforma Astropufilor, respirând cu greu. "Doamna directoare va roagă sa veniti urgent pe coridorul de la primul etaj."
Neville si-a luat bagheta in mâna si s-a întors către noi. "Va puteti întoarce in liniste in Camerele voaste de zi, nu?" a întrebat grăbit. "Domnișoara West, te poti întoarce la ora ta și nu mai este nevoie sa te agiti atât de tare."
Toata clasa a dat din cap și am așteptat sa putem ieși din sală. Adunati in grupuri, ne-am grăbit sa ajungem in Camerele de zi ale caselor noastre.
"Ce crezi ca s-a întâmplat?" a întrebat Albus pe un ton aproape șoptit.
"Părea destul de grav... Dar poate nu e nimic de fapt." am spus, abia apoi realizând cât de putin credibilă era ultima afirmație.
"L-am auzit pe Neville mormăind ceva despre niste fantome dar nu am inteles mai multe." a spus sora mea, câteva suvite devenindu-i mov de la îngrijorare.
Privind in jur, am putut observa nedumerirea tuturor.
"Pun pariu ca o sa aflăm in curând." a prezis Scor, ciufulinfu-și părul blond.
Si, surprinzător, băiatul avrea dreptate.
______________________
Doar eu sunt fericita ca am revenit? Ok, nu contează, nu îmi puteti strica fericirea in acest moment.
Sper ca va place. Daca da, va rog sa votati si sa îmi lăsati o părere.
Pentru cei care au citit si prima carte, îmi cer scuze. Am recitit-o recent si am văzut cât de multe goluri si idei idioate contine. Pe asta incerc sa o fac mai bună. :))
Avem peste de 250 vizualizări aici si aproape 5160 la primul volum. Va vine sa credeti? *sare in sus de bucurie*
Vreau sa stiu ce credeti despre personaje, ce vă place si ce nu va place la ele.
Oana ❤
CITEȘTI
Umbre Ale Trecutului // Hogwarts New Generation #2
FanficUn nou an, o noua aventură pentru surorile Evans și pentru prietenii lor. Ajutate de tânărul James Potter, de fratele său, Albus Potter, de Rose Weasley si de Scorpius Malfoy ele vor avea parte de aventuri uimitoare si vor descoperii lucruri marete...