Capitolul 3

228 25 8
                                    


   Nu numărasem zilele până la începutul de an dar presupun ca mai erau cam patru zile din dimineața in care am fost trezită brutal din somn.

   Presupunând ca tipetele și zgaltaiturile nu erau de ajuns, o vrajă care invocă apă tintita deasupra capului meu a reușit sa ma trezească complet.

   -- Katie! Trezește-te! striga Scor disperat.

   -- De ce? am intrebat cu fata afundata in perna.

   -- Nu ii găsesc pe mama si pe tata!

   Simțind cât de agitat era, m-am rostogolit jos din pat si m-am ridicat in picioare.

  -- Ieși două minute ca sa ma schimb si vedem ce facem apoi, ok?

  A încuviințat si a ieșit din cameră. M-am îmbrăcat cu un tricou si o pereche de blugi la întâmplare si am ieșit repede din cameră.

  Ajunsă in sala de mese, am văzut masa de 20 de persoane ocupată de patru copii care mâncau cereale cu lapte și pe Scor făcând cercuri prin sală. 

   -- Ce s-a intamplat aici? am intrebat si toti au tresărit. Apropo, bună dimineața tuturor!

   -- Neata! au spus toti in cor.

   -- Nu știm unde sunt mama si tata, Katie! Ce putem sa facem?

    Mi-am luat un bol cu lapte si mi-am turnat cereale în el, așezată pe un scaun langa Bri.

   -- Scor! Calmează-te! Conacul este protejat prin magie deci nu au fost răpiti. Si nu cred ca nouă ni se poate întâmpla ceva rău... Poate au fost nevoiti sa meargă la muncă si nu au reusit sa ne anunte!

  Ipoteza mea era putin probabilă dar era tot ce aveam si a reusit sa il liniștească putin pe Scor, care s-a așezat la masă și a început sa mănânce un măr.

   Deși i-am intrebat și pe spiridusii de casă, nu am reusit sa aflăm unde dispăruseră Draco si Astoria.

  -- Nu putem sa facem nimic in afara de activitățile obișnuite si sa așteptăm sa se întoarcă.

   Am aprobat spusele lui James care a sugerat să nu mai vorbim despre asta măcar la masă.

  -- Ce ziceti, jucam un meci de Vajhat? am întrebat după ce am terminat de mâncat.

  --Katie? a intrebat Al precaut.

  --Da?

  -- Nu te-ai uitat pe geam azi, nu?

   Am aruncat o privire catre fereastra și mi-am facut cruce văzând intensitatea ploii.

  --Asta nu arată ca și cum se va opri azi! am spus tristă. Atunci ce putem face?

  -- Aș avea eu o idee... Si e mai bună decât cea care ne-a făcut sa ne pierdem in labirint!

  In continuare, Scor ne-a propus sa exploram conacul la etajele superioare si inferioare.

  -- Nu am fost vreodată la subsol. Si cum toate camerele sunt la primul etaj, nu am avut motive sa urc la celelalte dar azi nu avem ca face așa ca putem explora...

   Privind înapoi, ideea era mai bună si mai sigură dacă era un adult care sa știe unde suntem si care sa ne dea voie dar atunci nu am tinut cont de asta și am început explorarea.

  Am intrat in subsol si fiecare dintre noi șoptit vraja Lumos Maxima înainte de a începe sa înaintăm prin holul lung.

  Fără sa îmi dau seama, am împins-o pe Rose intr-o pânză de păianjeni si a început sa tipe, speriată.

  Am ajutat-o sa se curete si am rămas putin in urma grupului.

  --Katie, mama a vrut sa nu ma lase sa vin la Conacul Malfoy. A spus ca e prea periculos. Iar acum, subsolul...

   Soptise ultimele cuvinte si am îmbrățișat-o cat de tare am reusit inainte sa alergam după restul grupului.

   Câteva temnite si o multime de încăperi ciudate despre care prefer sa nu îmi amintesc erau tot ce am putut vedea la subsol așa ca am urcat înapoi in sala de mese.
 
   Câtiva spiridusi de casă au adus sucuri și biscuiți pe care i-am devorat in câteva minute, înainte sa ne repezim pe scări la etajele superioare.

   Al doilea etaj avea o bibliotecă uriașa si foarte frumoasă de unde pe mine si pe Rose abia au reusit sa ne târasca afară... Cu ajutorul a doi spiridusi de casă.

  O sală cu arborele genealogic al familiei si încă o multime de camere mobilate in cele mai diverse feluri erau tot ce se afla la acel etaj așa ca am urcat la mansardă.

   Casa aia era imensă! Mult prea mare pentru trei oameni, cred ca începeau lejer 50 de persoane acolo...

   Ignorând praful si pânzele de păianjeni care se aflau in toata mansarda, acolo erau obiecte ciudate, bijuterii, carti, mobila, tablouri și o multime de obiecte vechi si personale ale familiei.

  După ce Rose a sărit de câteva ori în bratele verisorului ei mai mare din cauza paianjenilor, am renuntat la explorări, fiind dezamăgiti ca nu am gasit nimic interesant.

   Am coborât la parter si ne-am trântit pe canapelele dintr-una din sălile uriașe.

   Al și James au început sa joace un joc al vrăjitorilor pe care nu il puteam întelege iar Scor citea cu capul in jos, agătat de pian.

    Eu, Bri si Rose stăteam si povesteam liniștite când am auzit usile conacului deschise repede.

   -- Haideți cu mine! a șoptit Scor, speriat.

   L-am urmat catre un zid pe care l-a deschis bătând în el de câteva ori si ne-a făcut semn să îl urmăm.

   -- Am explorat toata casa fără sa găsim ceva interesant si tu stiai de zidul ăsta?

    Bri era enervata, ceea ce insemna ca ii era foarte frica. Am ajuns sa inteleg reactiile ciudate ale surorii mele.

  --Da, mama si tata au spus ca e doar pentru urgente. Si cea mai interesantă parte e asta! spuse Scor gesticuland din baghetă.

  Imediat ce murmură o vrajă, peretele dinspre sufrageria casei deveni transparent.

  -- Peretele e transparent doar din partea noastră așa ca putem vedea cine a intrat in casă.

   Mulțumiti de explicatie, am urmarit atenti interiorul casei. In sala pe care tocmai o părăsisem intrase, cu pași lenti, mama lui Scor, urmată imediat de Draco.

  -- Mulțumesc lui Dumnezeu! striga Scor înainte sa iasă grabit din tunel.

   Draco zâmbi când il văzu si își păstra zâmbetul atunci când noi Am iesit pe urmele lui. Totuși, atunci când Scor dădu sa vorbească, acesta ii astupă gura si facu un semn către sotia sa așezată pe canapea, cu ceva in brate.

   Ne-am apropiat încet de ea inainte sa își ridice capul si sa zâmbească cât de larg putea.

   --Scor, copii, vreau sa va prezint pe cineva: Thalia Alicia Malfoy.

__________

Peste 1000 de cuvinte.

Păreri. Vreau sa stiu ce credeti...

Si câteva întrebări:

1. Cum credeți ca va reactiona Scor?

2. Ce vreti sa se întâmple in continuare?

3. Vrea cineva dedicatie?

Abia aștept sa văd ce credeti!

❤❤❤

  

  
 

  

 

Umbre Ale Trecutului // Hogwarts New Generation #2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum