Ne-am îndreptat cu totii privirea către masa profesorilor si ne-am privit unii pe altii uimiti.-Unde e? Trebuia sa fie acolo! aproape a strigat Al.
La masa Cercetasilor, James privea si el confuz locul care trebuia sa fie ocupat de tatăl său.
In sală se făcu liniște iar doamna directoare își începu discursul.
-...Spre deosebire de anul trecut, in urma unei petiții care a strâns 723 de semnături, elevii din anul 2 si 3 vor avea voie sa își însoțească colegii mai mari in satul vrajitoresc din apropiere în cazul în care nu se întâmplă nimic rău. Trebuie să cereti și să primiți acordul părinților voștri până luni.
Toti elevii au aplaudat încântați iar profesorii erau si ei destul de fericiti.
-Acum, in legătură cu profesorii din acest an, vreau să vă anunt că doamna profesoară Smith s-a întors din concediul medical pe care a fost nevoită să și-l ia in urma accidentului care a avut loc acum doi ani.
- Ce preda doamna Smith? întrebă in șoaptă Bri.
-Pentru cei care nu știu, doamna Smith preda Apărare Contra Magiei Negre. Si anul trecut a fost suplinită de Aurorul Harry Potter... Care in acest an a revenit la postul său din minister.
Al și James păreau mai putin speriati dar pe chipurile lor începeau sa se vadă umbrele dezamăgirii.
Sala era cuprinsă de șoapte care exprimau fericirea, dezamăgirea si tristetea tuturor celor prezenti.
-Totuși, domnul Potter a fost de acord sa vină de două ori pe lună la Hogwarts pentru diverse activitati.
Restul profesorilor au rămas aceeași si, inainte de a va lăsa sa va bucurați de acest festin vreau sa...Imediat ce doamna directoare si-a terminat discursul, zeci de feluri de mâncare și-au făcut aparitia pe fiecare masă și toti elevii au inceput sa mănânce în timp ce discutau, entuziasmati de revenirea la Hogwarts.
-Cel mai tare ma deranjează ca tata nu mi-a spus nimic despre faptul ca nu vine si anul ăsta ca profesor! exclamă Al după ce timp de trei feluri de mâncare nu încercase sa vorbească cu noi.
-Știi, cred că a încercat sa iti spună acolo, pe peron! spuse Scor în timp ce infuleca al doilea desert.
Eu si Bri îi priveam uimite de faptul ca puteau sa mănânce atât de mult.
La finalul serii am părăsit Sala cea Mare si ne-am îndreptat către partea de castel destinată Viperinilor.
-Parola este Severus! ne-au informat Perfectii casei noastre, Tom si Ally.
Auzind parola, Al a zâmbit încântat.
-De ce Severus? am intrebat eu, curioasă.
-A fost profesor de potiuni la Hogwarts, director si agent dublu, spionandu-l pe Voldemort pentru Dumbledore.
Mi se părea o persoană interesantă așa ca am decis să caut mai multe informatii despre el urmatoarea data când ajungeam la bibliotecă.
Camera de zi era la fel cum îmi aminteam de anul trecut. O multime de mese, fotolii si canapele erau aranjate prin toata încăperea, iar stema Viperinilor era așezată pe unul dintre pereti. Verdele preromina in toata camera.
In mai putin de un minut toti Viperinii erau undeva in cameră, vorbind si râzând in grupuri mici dar si zgomotoase.
- Abia astept sa văd ce au mai făcut colegele noastre de cameră toată vara! exclamă brusc Bri in timp ce noi toti ne uitam la foc.
-Vai de mine, Bri! Trebuie sa plec! aproape ca am strigat eu și m-am repezit pe scări până in dormitorul fetelor.
Cele șase paturi din anul precedent se aflau in aceleasi locuri, iar cuferele noastre erau fiecare asezate in fata paturilor. Am strambat din nas vazand cufarul cu numele meu asezat in fata patului de la perete si mi-am scos bagheta.
Am facut o vraja simpla de levitatie si am privit zambitoare rezultatul. Cufarul meu era acum asezat pe locul unde fusese cel al lui Bri.
- Sper ca nu te superi, surioara dar um dormit acolo un an intreg si am urat fiecare moment! am soptit inaite sa cobor inapoi in camera de zi.
In timp ma indreptam catre prietenii mei aproape ca m-am ciocnit de Derek. Am zambit si am trecut mai departe, simtind cum imi creste pulsul din ce in ce mai tare.
M-am asezat langa Al si am consultat impreuna orarul pentru primul semestru.
-Avem o ora de Ierbologie imediat dupa ora de Potiuni de maine. Chiar nu imi place, este si plictisitoare si obositoare! sopti Scor pe un ton plictisit.
-Taci! Te poate auzi cineva si o sa vezi tu dupa asta note mari la profesorul Longbottom! sopti Bri.
- Mai bine taci, Scor. Neville chiar ma place dar cred ca pe tine nu! ii dadu Al un mic sfat prietenului sau cel mai bun.
- Din cauza lui tata, nu-i asa? mormai atunci blondul. Urasc cand sunt judecat dupa numele meu de familie si dupa parintii mei!
-Și eu! spuse Al inainte de a pleca către dormitorul său.
-Mai bine mergem la culcare, mâine o sa fie o zi grea probabil! a zâmbit Scor si ne-a îmbrățișat.
-Noapte bună! am spus eu și Bri deodată.
Ne-am îndreptat către dormitorul nostru si ma rugam in gând sa nu își dea seama ca eu am schimbat paturile.
Intrând din nou in dormitor, am fost socata sa constat ca cele două cufere erau înapoi, exact la fel ca mai devreme si ca anul trecut.
-Cred ca cineva își bate joc de mine! am șoptit si m-am schimbat in pijama.
-Mai stăm treze, nu? a întrebat una dintre colegele noastre.
-Desigur! a zambit sora mea.
___________________
Cine a citit volumul 8 din Harry Potter?
Bine, un nou capitol e gata. Sper ca va place, nu m-am postat mai repede deoarece am avut foarte mult de învătat săptămâna asta. Cred toti profesorii vor sa ne lase corigenti anul ăsta.
Oricum, sper ca va place. Scuze ca o parte din el nu are diacritice, am scris si pe calculator o bucată.
❤❤❤
CITEȘTI
Umbre Ale Trecutului // Hogwarts New Generation #2
Fiksi PenggemarUn nou an, o noua aventură pentru surorile Evans și pentru prietenii lor. Ajutate de tânărul James Potter, de fratele său, Albus Potter, de Rose Weasley si de Scorpius Malfoy ele vor avea parte de aventuri uimitoare si vor descoperii lucruri marete...