Deniz'in Gözünden...
Şu an gerçekten çok sinirliydim. İlk önce Hasanla işimi bitirip o her kim yellozun saçını başını yolacaktım.
"AMINI KLİMAYA SOKSUNLAR KARAKTERSİZ KÖPEK AÇ ŞU KAPIYI!"
"Kızım sakin olsana"
"OLAMAM GAYE BU DURUMDA OLAMAM!"
Kapı açıldı ve Hasan korkar bakışlarla kapıyı tekrar kapatmaya kalkıştı. Ama ayağımı kapı arasına çoktan koymuştum bile.
ŞİMDİ SENİN EBENİ SİKTİM HASAN EFENDİ!
Doğa'nın Gözünden...
"Şevval sen niye bu kadar sessizsin ya?"
"O memelerin tekrar ağzıma girmesini istemem" dedi ve göz kırptı. Bu hareketine göz devirdim.
Kapı çaldı. Gelen Nur'du. Tanrım çok seksi bu kız. Damla beni mutlu ediyor bunuda seks objesi olarak mı kullansam ben ya?
"Selam Doğa. Şevval nasıl?"
"İ-iyi ama hiç konuşmaması beni şüpheye düşürüyor"
Kafasını salladı ve oturma odasına doğru yürümeye başladı. Ah kalçası mükkemmel!
"Ee Damla ile nasıl gidiyor?"
"O beni mutlu etmeyi çok iyi biliyor. Ama bilemiyorum işte bugünlerde de çok soğuk"
Biraz kendimi acındırsam sarılır bana falan sonra yavaşça birbirimize yakınlaşırız. Ama Şevval var. Of banane.
"Ay kıyamam ben sana gel şuraya salak" dedi ve sarılmam için beni kendine çekti.
Kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Yüz hatları çok güzeldi. Yavaşça ona yaklaştım. Şevval de ne olup bittiğini anlamaya çalıyordu.
Arada kalmış gibiydi. Aldırış etmedim ve dudaklarımı dudaklarına kapadım. Bir süre karşılık vermsesede bozuntuya vermeden beni hemen altına aldı. Sonrası malum
'ÇAT' diye bir ses çıktı. Şevval bayılmıştı.
BU EVDE DE NE KADAR ÇOK BAYILIYOR BU GERİZEKALILAR!?Tuana'nın Gözünden...
Damla'nın aldığı Ruj kalıcı çıktı amk ya. Elimede geçti. Hem ruj mor ama pembeye dönüştü. Senin ananı sikeyim Damla!
Oturma odasından sesler geliyordu. Gidip bakacaktım.
"Bu ne lan! Şevval yerde ne arıyor ve Doğa ile Nur niye sikişyor?"
Damla'nın Gözünden...
"Sude ya çocuğunun kalp atış sesleri çok güzeldi" dedi Tuğçe.
"Aynen ya çok tatlı" dedi Merve.
"Şimdi biz Teyze mi olacağız ya çok mutluyum" dedim
"Kızlar Halili ne yapacağız? Biliyorsunuz dün aradım ve çocuğu istemediğini söyledi." dedi Sude.
"Siktir et Halili kızım. Biz yeteriz sana." dedim. Yüzü tebessüm etti.
Arabaya gelmiştik. Binmesine yardımcı oldum ve bende sürücü koltuğuna oturup radyoyu açtım. 'Kill Em With Kindness' çalıyordu. Hep birlikte bağıra bağıra şarkıya eşlik ettik.
Gaye'nin Gözünden...
Deniz Hasanı bi güzel sikmiş ve doğduğuna pişman etmişti. Bende onları seyirci gibi izlemekle yetindim. Denizi sinirliyken rahatsız etmek en son yapacağım şey bile değil.
"Deniz rahatladınmı?"
"Ahh ne demezsin! Ben hala Tuana'nın böyle birşey yaptığına inanamıyorum."
Evet. Deniz zorla söyletmişti ve eve gidince Tuanaya Hasanı görmeyi yasaklayacaktı. Tuana Denizi biliyor, birşey söylediyse asla mazeret istemez. Dediğinin de arkasında durur. Kesinlikle ayrılmak zorunda kalacaklar.
"Bende ama biraz sakin olmaya çalış"
"Pekala."
Damla'nın Gözünden...
"Merve ya ben Doğayı çok özledim. Bugünde hiç arayıp sormadı birşey olmuş olmasın?"
"Saçmalama be eve geldik sayılır zaten. Hem şu an Şevval ve Nurla bir film açıp izliyorlardır" dedi.
Gelmiştik. Tuğçe , Melis ve Havva Sude'nin merdivenlerden çıkmasına yardım ediyordu. Merve ile bense çoktan kapıya gelmiştik.
İçimde kötü bir his vardı. Sanki bu kapıyı açar açmaz hayatım değişecekti. Tereddüt ederek kapıyı yavaşça açtım.
"BU NE AMINA KOYAYIM!!"
Şevval koltukta uzanıyordu ve başında Tuana vardı. Diğer koltukta ise Nurla Doğa sevişiyordu.
Beni görür görmez ikiside ayağa kalktı.
"Açıklayabilirim-"
"Doğa. Git ve birdaha bu eve gelme."
"Ama-"
"SİKTİR GİT"
Nura baktı ardından tişörtünü kafasından geçirdi. Yanımdan geçerken bir dakika duraksayıp bana baktı. Umrumda değildi. Artık o bakmaya doyamadığım suratı görmek dahi istemiyordum.
Bizimkiler ise çoktan gelmiş ve Doğa'ya sinirli bir şekilde bakıyorlardı.
Ben bunu hak edecek ne yaptım?
Hayatımın tek anlamı,
Mutluluk sebebim,
Gözlerimin içindeki o parıltıyı ortaya çıkaran,
Meleğim,
5 yılım,
Şu an bu kapıdan gitti belkide birdaha gelmemek üzere.
Doğa'nın Gözünden...
Hep benim azgınlıklarım yüzünden birini daha kaybettim. Kızların da gözünde artık bir hiçim. Tanrım ben ne kadar pislik biriyim!
Arka sokaklara doğru gidiyordum. Arkamda birinin olduğunu fark ettim. Ama bakmadım. Adımlarımı hızlandırdım ve bir yola saptım. Sanırım izimi kabedebilmiştim.
Arkamı tam dönecekken bir bedene çarptım ve çığlık atacakken ağzımı kapattı.
"Kızım bağırmasana insanları uyandıracaksın"
"Gaye senin burada ne işin var"
"Seni yanlız bırakcak değilim"
"İğrenç biriyim değil mi"
Konuşmadı. Ağzını bile açmadı sadece baktı.
Acı bi gülüş takındım ve göz yaşlarımı daha fazla tutamadım.
"Kendimden nefret ediyorum!"
"Şş öyle deme sadece bi bokluk yaptın hemde en alasından. Ama pişman olduğunu biliyorum. Merak Etme affeder seni"
"Gaye anlamıyorsun. Bu affedebililecek basit birşey değil ki" dedim.
"Of kes sesini ve kalk. Ulaşlara gidiyoruz."
1 Saat Sonra
"Ulaşla Mustafa uyuyor olmasın rahatsız etmeyelim?"
"Susacak mısın yoksa zorla mı"
Sustum ve kapıya vurdum. Bir süre ses gelmedi sonra kapının açık olduğunu fark ettim.
Gayeye baktım. Çoktan içeri girmişti bile.
İnleme sesleri geliyordu. Bu Ulaşın odasıydı. Yavaşça odaya adım attım ve...
Ananı sikeyim Mustafa ile Ulaş sikişyor!
"Ulaaaaşş sizin kapınız niye açık-" bu Eceydi ve siktir. Onları görmüştü.
Her gün bir ekşın yaşıyoruz abi ya yemin ederim yaşadıklarımızdan kitap yazılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Sanal Reel Olmuş
Ficção AdolescenteKoskoca sanalın aynı yerde yaşadığını düşünün. -Cinsellik içerir - Merve Nur & Damla Sönmez Damla'nın hesabı; @damlaxgod hesabına girip diğer hikayelerine bakabilirsiniz.