•Perrie Pov•Imediat ce mi-am facut dus, si m-am spalat pe dinti imi suna telefonul. Era tata
-Da?ii raspund.
-Scumpo, vezi ca nu ajungem saptamana asta acasa, sper ca nu te deranjeaza, si o sa ai o supriza maine!
-Ce?intreb
-Hayley ..-nu il las sa termine ca dau un tipat de fericire si sar in sus de bucurie.
-Scumpo aminteste-mi alta data sa nu iti dau mesaj!
-Hihi, bine tati. Si mersiii!!spun inchizand apelul si sar din nou de fericire si deodata il vad pe Zayn in fata usii, speriat.
-Perrie, esti ok?
-Perfect. Cel mai bine. Ce tot spun, totul e perfect. Am crezut ca va fii plictisitor, dar e atat de genial!
-Ok, ai o stare buna. Asta e bine, pentru ca ma gandeam ca as vrea sa petrec ceva timp mai mult cu tine decat cu afacerile tatilor nostri,ce zici esti de acord?spune si vad ca isi duce mana la ceafa si isi trece cu mana prin par. Asa bine arata. Ma innebuneau ochii lui caprui si acel zambet inofensiv. Dupa cateva secunde cat l-am privit , ii raspund:
-Mi-ar placea!spun si apoi ies din baie, iar cand sa intru in camera , ma opresc in fata usii si ma intorc spre Zayn.
-Noapte buna Zayn!spun si merg si il imbratisez. Simteam mici fiori in tot corpul cand am simtit doua maini calde in jurul meu. Ma uit la el, si clachez, ochii lui ma priveau si zambetu lui era atat perfect. Nu mai puteam rezista sub acea presiune si ma indepartez si intru imediat in camera mea.
-Perrie..ok, daca nu deschizi macar te rog sa ma asculti...sunt jos in living daca ai nevoie de ceva de absolut orice, te rog nu ezita sa ma intrebi. Noapte buna!spune si puteam observa tritetea din vocea lui. Ma durea groaznic. Adica voiam doar sa fim prieteni, dar se pare ca nu totul a decurs cum ar fi trebuit. Si tot aveam in minte o intrebare. El oare simte la fel?Nee nu cred. E doar prietenos...
Ma indepartez de usa si ma pun in pat.
•02:25•
Nu imi e somn, ba imi e cald sau frig. Ma foiam deoparte si de alta. Incepuse sa ma doara capu...aveam nevoie de o pastila. Ma ridic din pat si ies din camera si cobor in living. Unde , exact asa cum a spus..era acolo. Un miros imbietor din parfumu lui imi gadila simturile.
-Buna..spun si merg spre bucatarie.
-Hei Pey!ma saluta inapoi si ii simteam prezenta foarte aproape.
Cautam peste tot o pastila si nu stiam unde poate fii. Oh! La naiba, trebui sa il intreb pe el.-Zayn..
-Da!raspunde imediat.
-Imi poti da o pastila de cap?
-Sigur!imi spune si observ ca scoate din dulapul din living o cutie de pastile.
Imi da un pahar de apa si pastila. Ce grijuliu e. Zambesc si i-au pastila si beau apoi apa.-Mersii!spun si tot acel zambet tampit aveam.
-Oricand!spune si ma priveste zambind. Am dat sa urc, iar la etaj, dar parca nu voiam. Ma opresc si vad ca Zayn s-a pus pe canapea si statea pe telefon. Ma duc langa el si simt cum mana lui imi atinge umarul si ma uit la el, era asa aproape, dar nu stiu ce simte el..imie frica sa ii spun eu..asa ca prefer sa nu ii zic. Poate cine stie, are si iubita.
-La ce te gandesti?
"La tine, cum ar fii sa fim impreuna, sa ma surprinzi zilnic cu prezenta ta!"
-Nimic!spun si imi las capu in jos.
-Te mai doare capu?
-Putin!spun si simt doua maini in jurul meu, era asa placut. Imi las corpul sa cada in mainile lui si inchid ochii. Lasand somnul sa intervina.
•Zayn Pov•
Ma uitam cum doarme micuta printesa. Da chiar arata ca una. E asa frumoasa, si inocenta cand doarme. Nu puteam sa nu o mai privesc, dar stiam ca probabil nu vom fi vreodata impreuna. Cum a spus si Harry.
"Fii aproape de ea, subtil ca altfel risti sa o pierzi!"Imi adun gandurile si ma reintorc la ce faceam. Ma jucam in parul ei blond si zambeam. Eu nu prea a zambit niciodata..ce imi face fata asta? Somnul ma cuprindea si pe mine si nu ma opun, chiar imi era somn..
Neata guys!
Nu am mai avut somn asa ca am zis sa mai scriu ceva. Nu e mare lucru dar nu am avut idei.Sper totusi sa va placa.In urmatorul capitol va pregatesc o supriza, doar daca imi spuneti ce vreti sa se intample intre cei doi. 😊❤Bye!
xPandax
CITEȘTI
She's With Me.
RomanceEa-nehotarata si indecisa in legatura cu ce vrea sa faca cu viata ei. El-serios si foarte arogant, pana sa se indragosteasca. Se vor uni acestia doi? Cititi si veti afla❤