•Perrie•-A venit Andrew!la auzul acestor cuvinte tresar din pat si ma imbrac inapoi cu tricoul meu si ies din camera.
-Andw!tip din capul scarilor.
-Perrie!spune si eu cobor isi ii sar in brate. Imi era asa dor de el, nu imi vine sa cred ca dupa 3 ani , il revad. I'm so so happy!
-Ce face scumpa mea?ma intreaba el.
-E foarte fericita ca esti aici!zambetul meu ajungea deja la sute, chiar mii de kilometri.
-Te-ai schimbat mult!spune zambind
-Da stiu!
-Pey..ii aud vocea lui Zayn.
-Da, Zayn..uite el e Andrew, un bun prieten si Andw, el e Zayn !ii prezint eu
Cei doi dau mana , dar vad ca Andw dadea sa se apropie de mine, si eu fac un pas in partea opusa..-Deci Andw, ce te aduce pe aici?il intreb.
-Pai, am auzit de incidentul din Londra si am zis sa vin si sa te vad, cum esti?
-Aww, tot la fel de grijuliu!
-Hm, mereu, oricat de mult timp ar dura, sa sti ca mereu voi avea grija de tine. Si Pey crezi ca am putea vorbi putin in particular?
-Sigur!eram oarecum curioasa. Am mers in curtea din spate pe balansoar si el se pune langa mine.
-Deci, despre ce vrei sa vorbim?il intreb
-Am sentimente pentru tine Pey...stiu ca e brusc dar, imi era asa dor de tine ca mereu cand ma gandeam , ceva s-a intamplat cu mine..
-Andw, eu...nu pot.
-Tipul brunet?
-El a fost langa mine cand mi-a fost greu..
-Ok, atunci plec!spune si vad cum pleaca, imi las capul in jos si ma gandesc ca eu defapt nu stiu ce vreau si ce sa fac cu viata mea...
-Pey..ma striga Zayn.
-Da!ma uit la el si vad pe expresia lui era una foarte curioasa.
-Mergem in camera?sau vrei sa dormi?nu raspund, dar il trag de mana pana in camera mea si apoi ma pun pe marginea patului
-Zayn, vreau sa vorbim..
-Despre?
-Noi..
-Am..ok
-Uite, eu inca nu stiu ce vreau sau ce sa fac cu viata mea..si as vrea sa luam pauza ca sa nu sufar mai tarziu!
-Pey, esti sigura?
-Pai da!
-Bine !spune si iese din camera trantind usa
Merg la baie si imi fac un dus lung, voiam sa scap de toate gandurile negative si sa ma gandesc ca maine fac 18 ani. Practic majora, teoretic nu stiu unde sau ce o sa fac in continuare...am renuntat la o persoana la care tin , pentru ca nu vreau sa o fac sa sufere.
Imediat ce ies din dus, ma imbrac si ies pe balcon, ma pun jos si ma uitam la luna, gandindu-ma la atatea lucruri.
Am simtit ca se face frig , dar tot am stat ceva si apoi intru in camera, ma uit la ceas 2:30.M-am bagat in pat si tot ce voiam era sa pot sa adorm. Nu prea puteam..
Ma intorc pe toate partile posibile..nu aveam somn. Deodata imi aud telefonul vibrand. Ma uit si vad ca am mesaj de la Harry.
-Happy birthday Pey!
-Mersii.
-Si Pey vreau sa imi cer scuze, am baut cam mult atunci si nu am gandit ce spun..
CITEȘTI
She's With Me.
RomanceEa-nehotarata si indecisa in legatura cu ce vrea sa faca cu viata ei. El-serios si foarte arogant, pana sa se indragosteasca. Se vor uni acestia doi? Cititi si veti afla❤