Capitolul 6

14 2 3
                                    


Perrie Pov

Un miros imbietor imi inunda simturile si zambesc cand ma uit spre baiatu ce dormea dar tot ma tinea in brate.
Ma ridic incet din pat si ies din camera , cobor in living si merg sa ii fac cafeaua si micu de jun.

**

Imediat ce am terminat de facut un mic de jun delicios continand niste fursecuri de ciocolata , clatite cu capsuni si frisca si bineinteles cafeaua . Le aranjez pe toate pe masa si verfican daca totul e ok, dar imediat simt doua maini pe talia mea. Tresar si ma intorc si dau de niste ochii superbi. Nu stiam ce sa fac , dar zambesc vazand ca el se uita la mine.

-Cea mai frumoasa dimineata pe care am avut-o pana acum!

-Serios?de ce spui asta?

-Pentru ca nu se omora nimeni sa imi faca mie micu de jun si sa ma si astepte...sau uneori imi faceam eu!

-Acum sunt eu aici, si sper sa iti placa!

-Nu vreau sa imi faci tu mereu, nu esti servitoarea mea!spune si se uita dupa cu niste ochii tristi la mine.

-Spune-mi Zayn daca e ceva! il prind de mana, si ochii nostri se intersecteaza si vad ca ne apropiam tot mai mult unul de altu, ii puteam simti respiratia.
Cand eram la cativa cm de a ne unii buzele aud usa de la intrare deschizandu-se si vad o tipa roscata arata :

Era Hayley. O buna prietena si tot odata una din cea mai talentata.

-Pey a mea!o aud si vine si ma imbratiseaza.
-Tot un panda ai ramas!adauga razand

-Dwa!spun si rosesc ca era si Zayn si sunt lucruri ce vreau sa ramana in trecut.

-Vai Pey, dar cine e baiatu?nu mi-l prezinti?intreaba

-Zayn ea e Hayley, Hayley, nu ai concert azi?

-Ooh, ba da, dar pot sta cu voi!spune.

-Nu!zic odata cu Zayn si apoi ma uit la Hayley ce fata a facut, imi e ea prietena , dar pe Zayn il iubesc.

-Ok, atunci va astept diseara la concert!spune Hayley si scoate din geanta bilete VIP, iar apoi iese din casa.

Raman cu Zayn si el imi zambeste si imi face semn sa mancam.

Ma asez pe un scaun si mananc doua clatite si beau cafeaua apoi dupa ce termina si el, pun farfuriile si canile in masina de vase.

-Deci ce vrei sa facen azi?intreaba el si scotandu-si o tigara din pachet si o aprinde.

-Nu stiu!spun si ma tot uitam pe geam vazand o urma...ma apropiam incet si Zayn se uita la mine de zici ca eram nebuna.

-Pey...

-Ce?ma intorc si vad ca vine spre mine.

-S-a intamplat ceva?

-Zayn, poate o sa spui ca sunt nebuna, dar aseara am zis ca a sunat Louis si a spus ca o sa se razbune..si am vazut o umbra aseara..si acum poti spune ca putea fi si o pisica, dar cum explici urma de pe geam?

-Ok, stai ca verific eu!spune si face cateva poze la urma aia..imi era mega frica deja..si urc la etaj in camera mea sa ma schimb si sa fac un dus , dupa ce imi i-au prosopul pe mine si intru in baie imi las prosopul sa cada pe gresia lucioasa si ma bag in cabina de dus.

Dupa ce termin cu dus si imi usuc parul, imi i-au lenjeria intima de culoare neagra si apoi imi aleg sa ma imbrac cu un maieu negru si blugi scurti taiati si ma incalt cu tenesi cu platforma. Imi prind parul si ies din camera si cand sa cobor aud :

She's With Me.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum