Fix pana sa aterizeze avionul, primesc un mesaj, ma uit si vad ca era de la Harry.Harry.
-Putem vorbi?
Eu.
-Te sun imediat ce cobor din avion!
Harry.
-Ok!
Dupa ce cobor si imi sun un taxi, apoi il apelez pe Harry. Nu stiu ce vrea adica eu nu il prea cunosc si as prefera sa il tin la distanta.
-Pey!!
-Da Harry, ce e?!
-Te plac!
-Harry, nu am chef de glume!
-Dar spun adevarul.
-Nu cred ca mai pot sa am incredere in cineva!
-Iti voi demonstra!
-Hai ca mi-a venit taxiul! spun si apoi inchid apelu
Ii spun taximetristului adresa si asteptam sa ajung la mine acasa, si sa imi petrec iar timpul cu prietenele mele.
Cand am coborat din taxi si mi-am luat bagajele, imi scot cheile de la casa si intru. Acelas decor, acelas aranjament, totul cum am lasat. Ma pun pe canapea si imi sun cea mai bun prietena Kyle.
-Ky!
-Pey!!Doamne ce dor mi-a fost sa te aud!unde ai fost?!
-Londra!
-Serios?
-Da!
-Si cum a fost?
-Ky, hai sa ne vedem la mine in 20 de minute!
-E grav, le chem si pe Anne si Adda?
-Doar tu!
-Ok!spune. Inchid si apoi urc in camera mea si ma uitam la obisnuita priveliste spre parcul de langa mine.
Imi despachetez si apoi ma imbrac cu un tricou visiniu si blugi scurti.
Cobor in living si merg in bucatarie si imi fac un ceai de fructe de padure si imi caut biscuitii de ciocolata cu cereale, unde puii mei i-am pus? In fine, o sa merg sa imi i-au.
Aud soneria si merg si deschid usa si o vad pe Ky si intra in casa.
-Da esti ca la tine acasa? Se intoarce din drum si se uita la mine.
-Pey, am aflat..
-Ce?
-Sti tu, ce s-a intamplat in Londra, si sunt putin trista ce ti s-a intamplat..
-Dar Ky, sunt ok, adica te am pe tine langa mine si..deodata imagini cu mine si Zayn imi apar in minte...chiar asa mult imi lipseste..
-Pey, nu plange, o sa o fac si eu..!aveam amandoua lacrimi in ochi si plangeam deparca s-a terminat Nutella. Vai doamne nu!
-Ky, Ky uita-te la mine!spun imediat ce realizez ca pot sa rezolv situatia.
-Ce e?
-Hai la un suc cu gheata si vata pe bat!
-E geniala idea!
-Bine, stai sa imi schimn hainele!
Urc in dormitor si ma gandeam sa imi i-au o perehe de blugi skinny rupti in genunchi, o bustiera neagra si un maieu larg in parti, ma incalt cu niste tenesi inalti. Imi las parul desprins si cobor la Ky.
CITEȘTI
She's With Me.
RomantizmEa-nehotarata si indecisa in legatura cu ce vrea sa faca cu viata ei. El-serios si foarte arogant, pana sa se indragosteasca. Se vor uni acestia doi? Cititi si veti afla❤