Capitolul 7

13 2 3
                                    

-Hei..aud o voce. Imi ridic privirea si il vad pe Louis. Ma uitam la el si eram socata, imi era frica si nu stiam ce sa fac..am dat sa fug , dar ma prinde de mana. Si ma trage spre el.

-Perrie, scumpa si prostuta de tine...daca ai sti ca nimanui nu ii pasa de tine si ca nu vor sti vreodata ce ai patit!ma priveste zambind.

-Te-ai folosit de mine!spun si lacrimile imi inunda fata.

-Se poate spune si asa..si ca in curand , toti vor uita de existenta ta!

-Esti un idiot Louis!iar in secunda doi, am primit o palma si cad jos.

-Indeparteaza-te de Pey imediat!ii aud vocea lui Zayn.

-Te ti dupa curul ei, numai ca sa ce?

-Ca o iubesc, asa ca daca te mai apropi cumva de ea..o sa o patesti rau de tot!spune si ma uitam la el, chiar daca simteam ca imi plesneste capul de durere, dar a spus ca ma iubeste..

-Pey esti bine?spune si ma ajuta sa ma ridic de jos

-Da!spun si il i-au in brate. Acum sunt cel mai.bine!spun mai incet si imi tin capul pe umarul lui.

-Hai acasa!spune si imi i-a mana in a lui si mergem spre masina lui. Intram si porneste spre casa.
Pana sa coboram, ma prinde de mana si eu ma intorc spre el. Ma privea in cel mai frumos mod posibil, buzele lui se apropiau tot mai mult de ale mele, dar cand eram la cativa cm, un tip blond apare si il striga pe Zayn.

-Am intrerupt ceva?intreaba .

-Nu frate!I-a zis , ce vrei?

-E totul bine!

-Bun, si de ce ai venit?

-Pai, credeam ca azi ne strangem toti si mergem in club? Ai uitat?spune blondu si eu intru direct in casa. A uitat ce mi-a spus, plus ca mai sunt 2 zile si vine tata.

-Pey, ce faci? Ma saluta Harry. Ma uit la el si ii sar direct in brate, aveam nevoie de o simpla imbratisare si el era aici sa imi ofere una.

-Ce ai patit?

-Iubesc, aia e!

-Pe Zayn?

-E asa evident?

-Si el simte la fel!

-Da, numai ca are planuri!spun si imi dau ochii peste cap , a zis ca vrea sa stea cu mine, dar nu il opresc din a se distra.Urc in dormitorul meu si ma pun in pat cu telefonu in mana si intru pe Instagram. Am o obsesie cu aplicatia asta. O iubesc.

Ma uitam si vedeam ca cine imi scrisese pe direct.

Anonim:

-Ce faci frumoaso?

Eu:

-Te cunosc?

Anonim:

-Eu da, tu nu stiu :D!

Eu:

-Eu zic sa ma lasi, devin tot mai depresiva si nu vreau sa stric stare nimanui!

Anonim:

-Da ce ai patit?:(

Eu:

-Baiatu pe care il iubesc, il simt tot mai distant, eu cred ca nu simte nimic, si ca zice cuvintele la intamplare!

She's With Me.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum