Incepe sa ploua.Ok, nu putea fi mai minunat de atat.
-Zayn, hai sa urcam mai repede in masina ca imi e frica de tunete!o aud spunand si atunci fulgera si imediat tuna si vad cat de speriata putea fi. O imbratisez si apoi urcam in masina si vad ca isi acopera ochii cu mainile.
-Hei, stai linistita, sunt langa tine, bine?
-Mersi Zayn!spune si se uita la mine si ma prinde de mana.
Pornesc spre casa si imediat ce ajungem ii dau hanoracu meu de pe bancheta din spate si iesim din masina si intram in casa.
-Ok, deci , suntem uzi , imi e frig, ce ai zice daca merg fac un dus si cautam un film horror cand sunt gata!
-Bine!spun si vad cum urca la etaj si eu ma pun sa fac o ciocolata calda cu bezele si topping de caramel si ciocolata.
In timp ce le pregateam imi aud telefonu sunandHarry.
Z-Zi ma, ce e?
H-Frate s-a luat curentu si am ramas inchis in birou!
Z-Cand sa petrec mai mult timp cu Pey, tu repede ramai inchis!
H-Scuza-ma , dar cineva a vrut sa fie totul electronic!
Z-Scuza-ma , dar nu cred ca ai vrea sa iti intre cineva in birou!
H-Vii in puii mei sa ma scoti de aici?
Z-Da, stai asa sa o anunt!
H-Spune-i ca o salut!
Z-Vezi sa nu! inchid apelul si urc la etaj si atunci o vad cand iese din baie.
-Zayn, ce s-a intamplat?
-Uite Pey, o mica amanare, merg sa il scot pe Harry , ca a ramas blocat inauntrul firmei!
-Ok!spune si lasa privirea in jos si merge in camera ei.
-Pey, imi pare ..
-E ok am spus!se uita dezamagitor la mine si ma simteam al dracului de prost.Vezi tu ce patesti Harry!
-Promit ca o sa ma grabesc!ii spun si atunci imi inchide usa in nas.
•Perrie Pov•
Am vazut cum a plecat, totul era atat de trist ca ploua , exact cum ma simteam si eu. Nu stiu de ce ma deranjeaza asta asa de rau. Da il iubesc, dar se vede ca el nu..oare chiar nu sunt deloc importanta pentru el?Ma uit pe pat si ii vad hanoracul. Poate tine catusi de putin la mine...deodata imi aud telefonu sunand. Ma uit si vad ca era Louis. Ce mai vrea?
P-Ce vrei Louis?
L-Hai pisi, ce te enerzi?a plecat Zayn si gata esti nervoasa?
P-Nu esti intreg la cap!
L-Eu zic sa iti masori cuvintele!
P-Eu zic sa ma lasi!
L-Imediat ce o sa ma razbun!spune si inchide.
Un fior ma cuprinde si tot ce voiam acum era sa ma imbratiseze Zayn. Il vroiam langa mine. Ma duc la dulap si imi scot pijamaua in forma de urs panda. Ma imbrac si imi prind parul intr-un coc. Imi tot rasuna cuvintele spuse de Louis si ma cuprindea frica.
Deodata aud ca a venit Zayn si eram deja mult mai ok. Cobor in living si acolo il vad pe Zayn cu Harry..
-Pey mergi in bucatarie, vin si eu imediat!imi spune Zayn.
-Nu mai merg nicaieri unde vei spune tu!aa si o sa ma descurc singura cu Louis!spun si cand sa urc la mine in dormitor, ma prinde de mana.
-Te-a sunat?ma privea in ochii
-Da, vrea sa se razbune..
-Hei, stai linistita!imi spune satenu cret.
-Harry, mars in bucatrie!ii spune Zayn si vad ca se apropie de mine si ma imbratiseaza.
-Va fi bine, nu o sa ti se intample nimic!
-Bine Zayn!spun si il strang in brate. Cat de mult ma calmeaza imbratisarile lui.
Voiam sa stie ce simt..dar din pacate nu va afla vreodata.-Pey!
-Da?
-Vrei sa ne uitam la film?ma intreaba si se uita la mine.
-Da!spun si sar pe canapea si asteptam sa porneasca filmu, dar ceva de afara imi atrage atentia. O umbra..imi intorc privirea spre Zayn ce vorbea cu Harry, dar imediat se opresc. Ce discut astia doi pe la spatele meu?
Ee, nu imi pasa.**
In timpul filmului, eram cu capul pe umarul lui Zayn, iar bratele lui in jurul meu. Ma linistea asta asa mult.
-Zayn.spun in soapta.
-Da?raspunde la fel, fiind si el adormit.
-Imi e cam somn!
-Hai sa te duc la tine sa dormi!
-Vreau sa dorm cu tine!spun si imi tin capul pe pieptul lui.
-Pey, sigur asta vrei?
-Ma simt in siguranta langa tine!si de aici nu mai stiu mare lucru ca adorm.
•Zayn Pov•
Ce a spus m-a facut sa ma gandesc ca din cauza oboselii vorbeste in somn. Adica poate este ea adormita, dar e sincera. O i-au in brate si o duc in dormitorul ei si o pun in pat. Ma uitam la chipul ei si zambesc cand vad ca ma prinde de mana. Ok deci o sa raman in camera ei. Ma pun langa ea si o mangai usor pe par si inainte sa adorm o pup pe frunte si vad cum zambeste. E asa frumoasa..
Heii guys!
Am tot avut timp zilele astea de am scris zilnic.
Dar serios acum mor de cald:))am plaja la 6 minute distanta si stau in casa. -_-. Care vine la plaja?:))❤
Ok. Lasand asta.
Cum vi se pare ? Sper sa va placa si daca aveti sugesti, mi-ar placea sa le citesc.
Daca vreti urmatorul capitol tot azi. 5 voturi si 3 pareri. :DVa pup!
Bye!
xPandax
CITEȘTI
She's With Me.
RomansaEa-nehotarata si indecisa in legatura cu ce vrea sa faca cu viata ei. El-serios si foarte arogant, pana sa se indragosteasca. Se vor uni acestia doi? Cititi si veti afla❤