Capitolul 18.

6 1 1
                                    


Dimineață : 09:26

Ma trezesc cu o parte din mine amorțita. De ce? Aa nu e ca și cum nu am dormit pe jos.

Ma ridic în fund și vad ca Harry încă doarme. Super. Ma ridic și strâng de pe jos și apoi ies din camera și cobor direct la bucătărie.

Fac pentru toți cafea. Imi i-au o cana și ma duc în living. Deschid TV-ul și tot schimb canalele pentru ca nu era nimic interesant.

Aud pasi și îl vad pe Harry. Avea un zâmbet de bine dispus și se pune în fata mea.

-Neața frumoaso!

-Neața și ție!

-Vreau și eu cafea!

-Du-te și i-ați!

-De la tine!

-Asta e a mea!

-Si tu ești a mea!spune zambind pervers și se pune jos și jumate era peste mine. Ma gâdila și saruta pe gat.

-Harry

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Harry ..Stoop!râdeam încontinuu.

-Îmi dai cafea?

-Bine!spun si i-a o gura din cafea apoi ma saruta.

-Ce e cu gălăgia asta?îl aud pe Niall, se freca cu mana pe frunte. Hm..te-ai ars Horan.

-NU E GĂLĂGIE! tip si vad cum își baga degetele în urechi. Rad și Harry se pune lângă mine admirând răzbunarea.

-Selena, te rog!

-Ce e Horan.TIP PREA TARE??

-Ai noroc ca e Harry aici! Spune si merge în bucătărie și își i-a cana cu cafea.

-Băieți!!îl auzim pe Louis venind ca o tornada.

-Louis ți-a zis Selena sa țipi?spune Niall deja plângând.

-Nu ca ma castreaza!răspunde Louis foarte speriat.

-Bine ..hai zi ce s-a întâmplat?

-Chiar dacă avem dimineata la 5 avion spre Chicago, Selena sa cerut sa canti un duet cu Harry și după cu noi toți!

-Cee??spun tresărind de pe canapea.

-Da!spune Harry.

-Tu ai cerut asta?

-Era o surpriza!

-Mersiii mult!!Te iubesc!

-Si eu te iubesc mult de tot!

Eram asa entuziasmata. Adică eu împreună cu cei de la 1D pe o scena. Abea astept. Sunt asa fericita.

-Ce facem tot restul zilei?întreabă Louis

-Mergem sa ne pregatim și sa ne odihnim!spune Niall mort de somn.

-Mai tu trebui sa te duci sa faci o baie în piscina!spune Harry amuzat.

-S-o creadă mă-ta! Eu ma culc. Treziți-ma când plecam!

-Dacă vrem! Spun eu razand.

-Selena taci ..ca sunt supărat pe tine!

-Mai arogantule! Ești atât de prost. Ce e vina mea că ai băut?

-Si ce e vina mea ca ești tu o pacoste și dacă nu erai iubita lui Harry te mai voia cineva în concert?Dacă nu era Harry erai invizibila!spune si merge la etaj.

Aceste cuvinte m-au lăsat cu un gust amar. Am mers în curtea din spate și ma pun pe balansoar.

-Iubito.ma striga Harry. Imi ridic privirea și vad ca se uita la mine ..

-Da?

-Nu îl asculta..

-Asa e?

-Nu. Iti jur. Asculta. Vreau sa urcam dimineata în avion și sa uitam faza asta. Louis îl pune acum la punct pentru ca daca ma duceam eu îl luam la bătaie!spune si  zambesc.

-Hai te rog , unde e zambetul ala pe care îl iubesc?își pune palma pe obrazul meu și se apropie de tot mai mult de buzele mele și le lipește de ale mele. Doamne..ce sentiment poate sa îmi dea. Ii răspund la sărut și el ma ridica la el în brate. Mâinile lui erau pe fundul meu și atunci când m-a lăsat jos și-a lipit palma de fundul meu.

-Vrei sa ma i-au și eu de cineva?spun si arat spre pantaloni lui.

-Eu zic sa faci asta diseară!spune pe un ton pervers și se uita la mine muscandu-si  buza de jos.

-Oh..baieti ăștia!imi dau ochii peste cap și intru înapoi în casa și îl vad pe Liam si Louis vorbind.

-Selena, ma bucur enorm ca vei fi cu noi pe scena!spune Liam foarte fericit.

-Si eu. Doar ca unuia dintre voi nu prea ma place!

-Niall și-a luat somn din cauza lui Louis!zice razand.

-Băieți eu si cu iubita mea avem treaba! Nu ne deranjați!spune Harry și ma i-a de mana și ma trage pana în dormitor.

-Harry...ce ai în minte?

-Vreau sa te fac sa te simți bine ok? spune si eu rămân puțin pe gânduri, dar imediat ajung în pat el fiind deasupra.

-Doar închide ochii și relaxează-te bine?

-Harry..

-O sa iti placa.se uita la mine și zâmbește.

Începe sa îmi sărute gatul și își baga o mana sub tricoul meu. Imi apuca unul dintre sânii și îl strângea în palma, apoi îmi da tricoul jos și sutienul și se juca cu ambii sânii intre palme. Apoi limba lui făcea cerculete peste sfarcurile mele...asta făcând sa se întărească...respiram tot mai sacadat și simțeam o presiune peste intimitatea mea.

-Vreau sa te gust!spune el și respirația lui fiind grea..ma pupa pe burta apoi îmi da pantalonii scurți jos și la fel și boxerii și ii arunca prin camera. Trece cu un deget peste și am tresărit..

-Sa gemi  când îți vine!spune si atunci îmi desface mai mult picioarele și simt cum limba lui face contact cu "pisica" mea. (Wtf :))) awkward I know) . Respiram greu și ma abținem sa nu scot vreun sunet , dar nu am reușit și camera sa umplut de gemetele mele pana am simțit ca nu mai pot. Și el s-a oprit. Zâmbeam și eram asa fericita.

-Ai avut cel mai lung orgasm posibil!remarca el  și se pune lângă mine.

-Baby te iubesc atat de mult!încercăm sa scap de aceasta discuție.

-Si eu te iubesc mult de tot sincer..nu as mai fi scos capul de acolo!începe sa rada și eu rosisem.

-Hai sa dormim scumpo!

-Merg pana la baie!

-Ok! Ma ridic din pat și intru în baie. Imi scot o noua pereche de chiloții din dulap și un maieu negru și intru înapoi în dormitor. Ma pun în pat lângă el și adorm cu capul pe pieptul lui.

SURPRINZĂTOR!
Ma imi place capitolul asta. Nu credeam ca o sa mai pot scrie unu azi. Dar...uite ca am reușit.  Sper sa va placa și sa îmi spuneți daca mai vreți capitole perverse. Ador sa scriu. 🙈❤.

Vreau părerii.

Xoxo

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 09, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

She's With Me.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum