•Harry Pov•Au trecut 2 luni de cand nu am mai dat de Zayn. Fiind un prieten bun, nu am putut sa ignor lipsa lui.
-Iubitule!o aud pe Pey. Si da , eu si Pey suntem impreuna.
-Da sweetie?
-Ai mai dat pe la firma?In calitate de director nu pot sa fac si eu fata la atatea dosare..
-Tu faci si in locul meu?intreb mirat
-Pai...da..e ceva rau?
-Nu te mai stresa si cu alea..uite dau un telefon si dupa iesim!
-Ok, merg sa ma schimb!spune si urca in dormitor.
•Perrie Pov•
Imi scot din dulap o bluza crem mulata , o perche de bluji negri si in picioare botine negre.
Imi aranjam parul si in timpul ala intra Harry, si vine spre mine. Ma saruta apasat si dupa ma privea zambind.-Pentru ce a fost asta?
-Ca esti atat de frumoasa incat nu imi vine sa cred ca esti a mea!
-Wow, cat de dulce esti!
-Deci, mergem?
-Da!ii spun si imi i-au geanta si iesim dupa din casa. Am mers prin parc, apoi ne-am oprit pe l banca si admiram privelistea.
-Te iubesc mult sa sti!cand am auzit acele cuvinte, fiind atat de sincere, am zambind larg si dupa el ma saruta , ma trage mai aproape de el, pana ajung la el in brate.
Isi tinea mainile pe spatele meu, apoi tot cobora, dar urca inapoi. Ce timid e. Haha.
Am stat ceva timp asa, dar lui ii s-a facut foame.-Mergem acum si mananci!ii spun si ma ridic din bratele lui, si ma i-a de mana si mergem la KFC.
Ne-am comandat si apoi am bagat in noi. La um moment , el se uita fix la mine.
-Am ceva pe fata?
-Nu scumpo, ma gandeam la momentele astea, cred ca ne-ar trebui si o seara a noastra, ce zici?imi spune si im mintea mea se derula momentul ala cu Zayn in pat..era atunci sa o fac, dar nu s-a intamplat.
-Iubito!vocea lui ma trezeste din ganduri.
-Da?
-Hai acasa! Imi spune si dupa amandoi mergem spre casa.
Cand am intrat , nu era nimeni prin preajma.
-Se pare ca suntem doar noi!imi spune Harry, urcam la noi in dormitor si incuie usa.
Il vad ca se apropie de mine si ma saruta , si isi pozitioneaza mainile pe fundul meu si ma ridica la el in brate.
Ma intinde pe pat si continua sa ma sarute si imi da bluza jos , si blugi. Ii fac si eu acelasi lucru si dupa mana lui coboara tot mai jos pana la boxerii mei, si isi strecoara mana prin ei. Voiam mult sa nu auda , si tot voiam sa il sarut, dar nu voia. Am scot cateva gemete si dupa il aud.-Esti deja uda!spune razand si zambind, eu deja respiram greu si voiam naibi sa treaca la cealalta parte.
-Ma vrei?imi spune si imi da boxerii jos si ma linge pe gat.
CITEȘTI
She's With Me.
RomanceEa-nehotarata si indecisa in legatura cu ce vrea sa faca cu viata ei. El-serios si foarte arogant, pana sa se indragosteasca. Se vor uni acestia doi? Cititi si veti afla❤