Capitolul 12

10 2 1
                                    


Dimineata•

-Pey, trezeste-te!ii aud vocea lui Ky, dar decid sa ma intorc cu spatele la ea.

-Pey ti-am spus ca o sa trag de tine ca sa te trezesti!Vrei sa aduc apa rece sa arunc pe tine?imediat ce aud asta sar din pat.

-Te-ai trezit, acum hai !

-Dar Zayn a zis ca ma suna, cat e ceasu?spun confuza.

-Hai sa mergem pana in living!imi spune ea zambind.
Imi i-au niste pantaloni scurti si un tricou si ies din camera.

Cand am coborat vad ca pe canapea era un tip imbracat in negru , cu parul saten intr-o parte si cu ochii in telefon.

-Ky!o fac atenta spre tipul necunoscut.

-Oh, nu imi spune ca nu il cunosti!

-Nu..

-Liam!striga la el si imediat de ridica de pe canapea si se uita la mine si Ky.

-Da, care e problema?

-Ce faci?

-Pai, aparent asteptam sa mergem la aeroport, din cate am inteles de la tine!

Eram foarte frustrata aparent, cei doi vorbeau ciudat si eu am dat sa il sun pe Zayn dar Ky imi i-a telefonu.

-Ky, ti-am zis sa nu mai pui mana pe telefonul meu!

-Ky ti-am zis sa nu mai pui pana pe telefonul meu!ma imita ea pe un ton pitigaiat.

-Fmm de idioata!merg spre ea si o prind de brat.

-Imi dai telefonu acum..pe bune Ky!ma uit la ea urat si imi da telefonu imediat.

-Dar Pey, poate ar trebui sa te intorci..imi spune si de curiozitate ma intorc si atunci imi scap telefonul si raman mirata de persoana care era in fata mea...era chiar el, in fata mea. Am fugi spre el si ii sar in brate, zambetul meu apare cand bratele lui ma curpind intr-o imbratisare, sunt asa fericita acum, nu o sa ii dau drumu prea curand

-Aww scumpo, chiar ti-a fost dor de mine!il aud si chicoteste.

-Normal, te iubesc mult!spun si ma uit la el, privirile noastre se intalnesc iar el se apropie de mine si buzele noastre se unesc intr-un sarut, limba lui cerea permisiunea sa o intalneasca pe a mea asa ca i-o dau.

-Te iubesc mult Pey!imi spune dupa ce ne desprindem din sarut.

-Aww!eram total numai un zambet, nu stiam ce sa mai fac sau sa zic. Ma i-a in brate si ma invarte de 3 ori si dupa ma gadila, incep sa rad neincetat si el radea , dar ma pune pe canapea si se opreste ,se uita la mine cu un zambet larg si chiar nu stiam ce sa mai zic..

-Pey, mergi si te schimba!o aud pe Ky, waa e mai rea ca acum 10 minute.

-De ce?intreb

-Cred ca ai uitat ca am zis ieri ca maine e o petrecere!

-Aaa, da!ma ridic de pe canapea, dar afisez o fata confuza. Esti sigura ca mi-ai zis?incep sa rad.

-Mars sus si imbraca-te!spune si arunca cu o perna in mine, am urcat la mine in camera sa nu mai arunce cu ceva in mine, plus ca Zayn nu stie ca ea e proasta si poate sa se scape cu orice... Shh!!Taci ca tu sti!

Mi-am luat o camasa alb cu negru , decupata la spate si niste colanti negri si in picioare tenesi Vans negri.

•Zayn•

O asteptam pe Pey, si vorbeam cu Liam , ca doar a venit cu mine si deodata aud vocea lui Pey.

-Zayn!. Imediat ce ma uit spre ea, raman cateva secunde fara sa spun nimic.

She's With Me.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum