Capitolul 9.

19 2 5
                                    


•Perrie Pov•

Zayn se comporta cam ciudat de cand am ajuns la cafenea, e speriat..de ce nu stiu. Nu vrea sa imi spuna. Ma uitam la el, si i-au o gura din frappe-ul cu ciocolata. Vad ca nu zicea nimic, sparg eu tacerea.

-Zayn..

-Hm, da?spune si se uita la mine , cu o privire derutata.

-Trebui sa imi spui ce ai patit, vreau sa te ajut!

-Pey, o sa ma crezi nebun?

-Spune orice ar fi, astept de 15 minute un cuvant de la tine!

-Pai uite, am vazut ceva in parcul ala, nu m-am simtit in siguranta daca o sa iesim..si am zis ca e mai sigur aici!spune uitandu-se la mine. Zambesc vazand cat de grijuliu e cu mine, si ca a facut atatea pentru mine, faza e ca stiu ca ma iubeste , dar nu si ca vrea si o relatie..sau da? Nu stiu ce sa cred pana ce nu imi va spune el..sau poate nu..

-Pey, ai vrea sa mergem acasa?spune sec.

-Mda..!spun cu o urma de tristete.

Ne indreptam spre masina si cand sa intru el ma prinde de brat, imi mut privirea spre el si simt cum ma cuprinde intr-o imbratisare.

-Zayn ce tot ai?spun si vad ca ma privea si eu tot ce fac e sa il indepartez si imi ocump locu din dreapta. Urca si el in masina si porneste spre casa. Nu am zis nimic tot drumul, ma frusteaza starile lui , si credeam ca va fi ceva intre noi, din pacate nu prea as crede asta.

Cand m-am vazut in fata casei, ies din masina si intru in casa. In living era Harry si Hay, ma saluta, dar eu urc in camera mea si sa imi fac un dus lung si sa imi inlatur gandurile negative. M-am saturat mai de toti in momentul asta. Imi las hainele de pe mine langa pat si imi scot pijamalele cu ursuleti panda si prosopul. Intru in baie si ma bag in cabina de dus si dau drumu la apa, imi aplic un sampon si imi masez scalpul dupa ma clatesc si pun un balsam si apoi un gel de dus de vanilie si dupa ma clatesc complet.

Imi i-au prosopul si il infasor in jurul meu. Si imi usuc parul. Ma uit cateva minute la reflexia mea si dupa ies din baie. Am observat ca usa era deschisa si deja m-am panicat..ma uitam prin camera si vad balconul deschis..

-Z-Zayn..spun cu frica si de dupa usa iese chiar el.

-Pey..uite imi pare rau de comportamentul meu, iarta-ma..

-Ce sa te mai scuz si iert? M-am saturat sa vad cat de repede ti se schimba starea. Crezi ca voi suporta asta la nesfarsit?

-Nu dar..

-Nimic, iesi din camera mea, vreau sa ma culc!spun si ma uit la el cum iese din camera fara sa mai zica nimic. Ma schimb in pijamale , ma pun in pat cu laptopul si deodata mi se face cam foame. Am mers la bucatarie si acolo il vad pe Zayn cum fumeaza, il ignor si scot din dulap biscuiti mei preferati Oreo si imi fac un lapte cu ciocolata.
Cand sa ies aud un oftat lung din partea lui. Imi continui drumul si deodata il aud pe Harry.

-Hei Pey, ce faci?

-Bine, tu?spun luand un biscuite.

-Bine, ce ai patit tu cu Zayn?

-Nu stiu de care Zayn vorbesti!spun zambind scurt si cand sa urc la mine in camera , ma opreste.

-Esti sigura ca il cunosti?

-Nici el nu ma cunoaste!spun si atunci il vad ca iese din bucatarie, dar nu mai am ce discuta cu el. Intru in dormitorul meu si ma pun iar in pat cu castile in urechi si ma uit la serialul meu preferat The Walking Dead. Ramasesem la sezonul 4.

M-am uitat pana la sezonul 5 , episodul 3 si vad ca ceasu era deja 3:30 dimineata. Super, am stat iar mult.
Imi i-au cana si ambalajul de la biscuiti cobor in bucatarie. Spal cana si arunc ambalajul. Am mers inapoi in camera mea, si vad ca usa era larg deschisa..iar e Zayn in camera mea.

-Am mai zis sa iesi din camera mea!spun si cand vad ca in camera era Harry raman socata.

-Nu mi-ai zis..spune si vad ca se apropie de mine.

-Harry, stai , nu te mai apropia!imi era cam frica, nu stiam ce avea degand.

-Hai mai Pey, parca nu ai avea chef de joaca!

-Nu!spun si ma indepartez de el, dar ma prinde de talie si ma lipeste de perete, privirea lui era de la buzele mele la gat , isi preseaza buzele de gatul meu, o mana dea lui era pe talia mea , iar cealalta coboara spre baza pantalonilor mei scurti, si isi baga mana in ei..

-Harry, eu..

-Shh, spune si ma ridica la el in brate si ma saruta, ceva nu m-a lasat si i-am raspund. Ma intinde pe pat si isi da tricoul jos si se pune peste mine, continuand sa imi sarute si muste gatul, mana lui ajunge pe unul din sani iar cealalta era la mine in pantaloni..

-Te-ai udat, spune peste buzele mele, respira si el greu..si eu tot voiam sa il sarut, nu voiam sa scot vreun sunet, ma abtineam , dar el continua sa se uite la mine..

-De ce te abti?spune si se opreste si imi da pijamalele jos si raman decat in boxeri. Se pune pe o parte si vedeam ca prietenul lui nu mai avea loc in pantaloni lui. Se lasa mai jos si imi desparte picioarele si trece cu buzele peste , asta m-a facut sa gem si sa vreau mai mult. Limba lui facea cerculete peste boxeri mei si ma facea sa tremur..

-Ce e baby?

-Mai ...mult!imi las capul pe spate si incercam sa opresc gemetele.

-Hm hm, poate alta data te voi chinui mai mult!spune si isi i-a tricoul pe el, il prind de mana si il trag langa mine si il sarut. Nu stiu de ce am facut asta...

Heiii! Ce mai faceti? Am zis ca postez mai des, dar sincer mi-a fost rau zilele astea si nu am prea avut idei🙈. Am zis sa fac si ceva pervers😏, am multe idei..deci sper sa va placa !❤❤💋.

Vreau sa stiu ce parere aveti, daca sa mai continui.❤😊.

xoxo


She's With Me.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum