M-am indepartat de usa , si un zambet imi apare pe fata, dar tot ma durea capul, iar cand sa intru in camera mea ma sprijin de perete, si ma pun jos, nu mai puteam merge, ma durea fiecare parte din corp, mai ales spatele.-Pey!ii aud vocea lui Ky.
-Nu tipa!stateam cu capul in jos si mi se inchid treptat ochii, dar simt cum ceva ma i-a pe sus si ma pune in pat.
-O sa fie bine?intreba Ky, am simtit o mana pe fata mea si frunte.
-Are febra!vocea aia , era a lui Zayn.
-Si ce facem?Zayn du-te fa un ceai, si adumi cutia cu pastile din camera!spune Ky panicata
-Pey, te rog, nu adormi, o sa iti creasca febra mai rau!adauga ea.
-Nu..pot!respiram greu si nu mai puteam sta treaza.
-Uite, i-a pastilele astea!imi spune Ky si imi da niste pastile, il vad pe Zayn cum ma ajuta sa ma ridic cat sa i-au pastilele si imi duce cana cu ceai la gura, era potrivita temperatura, dar tot nu puteam sa stau treaza si in fata ochilor vad doar negru..
•Zayn•
Am vazut cum adoarme la mine in brate, nu imi venea sa cred, dar am observat ca respira din ce in ce mai greu si putin..
-Ky, Pey abea mai respira!spun panicat.
-Sun imediat la spital pentru o ambulanta!
-Eu incerc sa o trezesc!
-Pey!Pey trezeste-te , nu adormi, te rog!ma uitam la ea si vedeam cat de palida era..
In numai 10 minute, apare o ambulanta si niste medici intra in camera si ii fac o injectie si imi spun sa o duc la masina.
O pun acolo pe targa fiind indrumat de o asistenta.-O sa fie bine!imi spune ea.
La spital
Il sunam pe Harry si vedeam ca nu raspunde, dar dupa vad ca ma suna el.
-Unde dracu aveai telefonul ala?
-Zi ce vrei, pari foarte agitat!
-Agitat?Nu Harry, nu ca nu as fi intr-un spital cu Pey care a lesinat!
-Nu speram sa spun asta, dar ai dus-o intr-un hal Zayn..
-Ea a zis ca vrea o pauza!
-Te-ai intrebat daca ea poate sa treaca peste tot ce i s-a intamplat?
-Ce s-a intamplat?
-Zayn las-o asa si crede-ma, ea te iubeste, dar vazand cum te comporti cu ea, a renuntat..pentru ca nu mai are incredere!
-Ma scuzati, dar domnisoara Edward are nevoie urgenta de un transplant de rinichi in 48 de ore , altfel riscam sa o pierdem!spune o asistenta.
Stateam si ma uitam in gol, eram intr-un soc imens..-Hei Zayn, hai sa il chemam si pe Harry si Liam!ii aud vocea lui Ky foarte agitata
Pun mana pe telefon , dar tremuram din toate incheieturile. Ii sun pe cei doi si zic ca vor ajunge. Ma pun pe un scaun si tot ce fac e sa ma gandesc la cat de prost am putut fi..
-Zayn, hai sa mergem pentru analize!aud vocea lui Ky.
Intram intr-o incapere, de unde ni se i-a sange si dupa ne spune sa asteptam.
Dupa 30 de minute , apare Harry si Liam. Si ei la fel se duc sa le i-a sange apoi toti stam si asteptam rezultatele.
-Eu nu mai rezist!spune Harry si se ridica de pe scaun .
CITEȘTI
She's With Me.
RomanceEa-nehotarata si indecisa in legatura cu ce vrea sa faca cu viata ei. El-serios si foarte arogant, pana sa se indragosteasca. Se vor uni acestia doi? Cititi si veti afla❤