פרק 5-ניק

7.2K 234 11
                                    

מצאתי את עצמי קמה לעט לעט ומגלה את עצמי שוב במרתף אבל מרתף שונה.
זה הרגיש כאילו מעבירים אותי ממקום למקום ושזה אף פעם לא ייגמר.
בפעם הראשונה חוטפים אותי, מתעללים בי, מעבירים אותי ומקום וכך זה יחזור על עצמו עד שפשוט אמות מאומללות.

הייתי קשורה לכיסא, ידיים מאחורי הגב ו רגליים צמודים לכיסא ועל פי היה טייפ עבה.

נקודת מבט ניק.

ישבתי במשרד שלי כרגיל, עובד, מסתכל מי לא שילמו לאבא את הכסף שהם חייבים לו, את מי צריך לחסל...

דפיקה בדלת נשמעת.
"כנסו" אני אומר בעודי מתעסק בניירת.
ג'ייק ודילן נכנסים.
"היינו אצל הרפר, חיסלנו את כולם, לקחנו את כל הכסף ושרפנו את המקום" ג'ייק אומר.
"את כל הכסף שהוא היה חייב? כמה הבאתם?" שאלתי
"הוא היה חייב 500,780 אבל לקחנו את הכל -שזה בסהכ היה ,1,000,000.
במזומן" הוא אומר בגאווה.

"מצויין, עוד משהו?" אני שואל.
"כן, אממ מצאנו איזו נערה מוחזקת אצלו במרתף, כרגע היא אצל מקנזי במרתף" הוא אומר בהיסוס.
"שימו אותה אצלי במרתף, כשאחזור הביתה אני אברר מי היא." אמרתי וזרקתי לדילן את מפתחות הבית שלי.

הם שתי הם יצאו וסגרו אחריהם את הדלת.

נקודת מבט אנג'י.
אני יושבת בשקט במרתף, מסתכלת מסביב מרוב שיעמום ופתאום אני שומעת את הדלת מאחורי נפתחת, התחלתי לפחד שהקטע של העינויים יתחילו אבל במקום זה שלי גברים מגיעים, משוחחים לשנייה ביניהם ואז מתחילים לחתוך את החבלים בהם אני קשורה אבל לא מורידים לי את הטייפ.
אחד מהם מעמיד אותי ומחזיק אותי חזק, כדי שלא אנסה לברוח בזמן שהאחר קושר אותי מחדש רק לא לכיסא.
הוא דוחף לי בד לפנים ואני מאבדת הכרה.

שוב אני מוצאת את עצמי במרתף אחר (אמרתי לכם!).
זה ממש כמו לעבור דירה רק שכל פעם ה"דירה" מכוערת יותר ויותר.

אחרי כחצי שעה אני שומעת מישהו נכנס למרתף, הפעם אני מצפה ששוב יעביר אותי מרתף.
הוא עומד מולי ומסתכל לי בעיניים (פאק.הוא חתיך).
ונותן לי מבט של "הכל יהיה בסדר"
כאילו wtf?!

Cruel world- עולם אכזרWhere stories live. Discover now