Bölüm 5

3.4K 324 41
                                    

GoldKing: Bugün bir çocukla,karşılaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GoldKing: Bugün bir çocukla,karşılaştım

GoldKing: O kadar güzeldi ki erkek olduğuna inanamazsın çiçek toplayıcısı,gülüşü yeni var olduğunu fark ettiğim kalbimi hızlandırmıştır.

Flowerpicker: Offf

GoldKing : Ya oflama konuşacak kimsem yok ve çiçekler benden bıktılar istemiyorlar sanırım artık beni

Flowerpicker : Neden?

GoldKing: Hepsi soluyor,zaman geçtikçe yaprakları sararmaya başladı.

Flowerpicker: Sen bir şey yapmadım degil mi?

GoldKing: Hayır yapmadım, onlara kıyamam ben çiçek toplayıcısı onlar benim nefes alma kaynağım.

Flowerpicker: Chanyeol düşün ha belki farkında olmadan.

GoldKing: Adımı biliyorsun?😨

GoldKing: Bu güne kadar kimse bana adımı söylememişti.

Flowerpicker: Elimdeki kayıtlarda Chanyeol diye geçiyor meraklı olduğumdan araştırmadım yani

GoldKing :Bugün tanıştığım çocuk adımı sorduğunda adım yok dedigimde kalbim acımıştı.

GoldKing: Onu bir daha gördüğümde kesinlikle adımı söylecegim ve ne ona ne de başka bir varlığa,zarar vermem.

Flowerpicker: Ben seninle ne yapacağım tanrım Chanyeol , insanlara yaklaşma onlar seni kullanır, kimseye güvenme

GoldKing: Ama o çok iyi biri gibi görünüyordu.

Flowerpicker: O zaman o çocuk dışında kimseyle konuşma tamam mı?

Flowerpicker: Tanrım çocuğum varda nasihat veriyor gibi hissediyorum şuan.

GoldKing: Ya ben çocuk değilim sadece bana bu dünyayı tanıma fırsatı verilmedi

Flowerpicker : Tamam kızma sakin ol

GoldKing : Hayır anlamıyorum sinirli değilim ben sadece normal olmak istiyorum.Git başımdan bir daha benimle konuşma.

Baekhyun kafasını telefondan kaldırıp karşı kulübede olan kızıl saçlı adama baktı.Sinirlendikçe etrafındaki çiçekler birer birer ölmeye ve küçük alevlerler yükselmeye başlamıştı.Kaçması yeterince sorunken bir de gücünü kontrol edemesi felaketin başlangıcıydı.

GOLD KİNG [ChanBaek Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin