Bölüm 15

3K 265 19
                                    

"Baekhyun benimle gelmeyi kabul ettiğin için teşekür ederim "kalın ses kulaklarına,ulaştığında
Baekhyun gözünü yoldan ayırıp kepçe kulakları yukarı yükselmiş bir şekilde gülen adama zorla da olsa gülümsedi.

Lanet olsun ki o iki taraf içinde çalışan bir casustu.Başta sadece kendini ve alacağı parayı düşüp kabul etmişti ama şimdi ikisinide istemiyordu.Sadece Chanyeolun iyi olmasını ve onunla olmasını istiyordu

"Önemli değil Chanyeol, gitme konusunda emin misin? "Diye sorduğunda

Chanyeol Baekhyun karmakarışık duygular barındıran gözlerine bir kaç saniye baktı.

"Yapmak zorundayım Baek, onlar beni normale döndürebileceklerini söylediler."

"Normal? "

"Ba..Baek yani "Chanyeol ona kendisiyle ilgili bir şey anlatmadığını fark etmesiyle derince bir nefes alıp her zor zamanında yanında olan ve hoşlandığı bu küçük adama yaşadıklarını anlatmaya başladı.

Baekhyun sanki ilk kez dinliyormuş gibi dinliyordu.Arabayı yol kenarına çektikleri için sadece Chanyeollun mimiklerine bazen acıyla kasılan yüzüne bakarken gözleri Chanyeollun sürekli diliyle ıslattığı dudaklarda takılı kalmıştı.

Chanyeol de aynı şekilde onun dudaklarına bakmasıyla susmuştu.Araba sessizliğe gömülüp şehvet için kollarını açmışken.Baekhyun başını çevirip derin nefesler alarak sakinleşmeye çalışıyordu ki yüzünde hissettiği ellerle yan tarafına,döndürüldü.

Chanyeol sadece bir kere daha o dudakları hissetmek istiyordu belkide son kez olacaktı ama yinede hissetmek istiyordu.

Baekhyun yüzündeki ellerin artan sıcaklığıyla mayışıp gözlerini kapattığında Chanyeol hiç acele etmeden dudaklarını prüzsüz nemli dudaklara bastırdı.

Baekhyun hareket etmeyen dudakları fark edip yavaş hareketlerle uzun olanın üst dudağını biraz çekiştirip emmeye başlamasıyla Chanyeol de cesaret alıp onu taklit ederek alt dudağını emmeye başlamıştı.

Hava kararmaya başlarken gece onlar için uzun olacak gibi görünüyordu..

GOLD KİNG [ChanBaek Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin