Baekhyun karnındaki ağrı ve bacağındaki ıslaklıkla gözlerini pas kokan bir yatakta kolları bağlı şekilde açtığında en son olanları hatırlamaya çalıştı.
Chanyeol ile mesajlaşıyordu ve sesler duyunca kalkıp ne olduğuna bakmıştı.
Salonda kimse olmadığını görmesiyle rahat bir nefes almıştı ki kapı pervazına yaslanmış ona bakan siyahlar içindeki uzun adamla gerilemişti.
Adam kendisinden cüsseli de olsa o hayatını dövüş sanatlarını öğrenerek zorlu eğimlerden geçerek rayına oturtmuş ajan olmuştu. Ona karşı gelebileceğini düşünüyordu. Ama karnındaki minik Chanyeolun deyimiyle meleğini de korumalıydı.
Adamın ataklarından sıyrılmış kendini sokağa atmıştı ki saçlarına yapışan ellerle sokağın başka sessiz bir köşesine sürüklenmişti. Sertçe karanlık sokağın zeminine itilmesiyle kafasını çarpmıştı ve işte şimdi pas kokan bu odadaydı. Başını zorlukla kaldırabildiği kadar kaldırıp etrafa bakacakken beyaz küçük tavşanların olduğu pijamasındaki kanlarla panikleyip bacaklarını hareket ettirmeye çalıştı. Her hareketinde kasıklarındaki ağrı artarken daha çok korkuyordu. İçindeki savunmasız varlığı koruyamamış olmaktan korkuyordu.
''Demek uyandın, bu kadar çabuk uyanacağını düşünmemiştim açıkça''
Baekhyun kapıdan giren adamla sinirle tısladı.
''Lanet olasıca aç yüzünü ve ne yaptın bana?''
''Ufak bir operasyon sayılır. Sende hafiflemiş hissetmiyor musun güzelim?''
''Ne!!!Ne ...diyorsun sen?''
...
Maskeli adam ona yaptığı şeyin videosunu izlettirirken Baekhyunun gözlerindeki yaşlar yastığı ıslatmaya başladı.
Videoda baygın olduğundan zorlanmadan şimdi keyifle onu izleyen adam bir şey içirdikten bir süre sonra alt pijamasında oluşan kırmızılığı görünce elini karnına götürmeye çalışsa da yapamıyordu ve bu onu daha çok delirtiyordu.
''B.. Bebeğim ona ne yaptım, yalvarırım bana hala orada olduğunu söyle onun kanıyla hala yatakta olduğumu söyleme. ''
''Sevinmen lazım Byunnie seni bir yükten kurtardım. Yakında Chanyeollu da aldığımda tamamen yine kimsesiz kalacaksın minik küçük ağlak Baekkie!''
Adam konuşurken Baekhyun onun söylediklerini duymuyordu. Sevdiği adamdan olan hediyeyi koruyamamıştı. Kendisine bağlı olan varlığı koruyamamıştı. Chanyeolun üçlü mutlu aile hayallerini gerçekleştiremeyecekti. İkisi de kimsesizken kendi çocuğuna aynı şeyi yapmayacaklarını söyleyip onu herkesten her şeyden sakınıp koruyacaklardı ama şimdi tüm hayaller gibi minik melekleri de uçup gitmişti...
Ve Baekhyun bunun ağırlığını taşıyamayacak güçsüz olduğunu çığlıklar atarak bağlı bileklerinin kanamasına neden olarak gösteriyordu.
***Daha birçok manyak ötesi Chanbaek edit, analizlerini resimlerin köşesindeki facebook sayfasında bulabilirsiniz. gerçekten çok müthişliler.Ve bölüm için üzülenlerden özür dilerim fic angst değil kesinlikle bir kaç bölüm sonra poncikli bölümler yazarım inşallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOLD KİNG [ChanBaek Texting]
FanfictionChanbaek/ GoldKing : Benim için birini yollayacaklarını biliyordum. GoldKing : Ama senin gibi bir aptalı göndereceklerini tahmin etmezdim. Flowerpicker:Bildiğine göre beni uğraştırmayıp laboratuvara,büyüdüğün deliğe kendi ayaklarımla dön GoldKing! G...