Bölüm 16 'M'

3.7K 234 41
                                    

Chanyeol uzun ve nefessiz kaldıkları öpücükten sonra dudaklarını ayırıp alınlarını birleştirdi.

"Beni neden öptün Baek?"diye konuşurken Baekhyun sesindeki umut kırıntılarını hissediyordu.

"Ben sadece.... Chanyeol bilmiyorum "

"Beni seviyor musun Baek?"

"NE!Hayır!"diye çekilecekken Chanyeol ellerini küçüğün sürücü koltuğundan ayrılmış beline koyarak durdurdu.

"Kararsız mısın? "

"Chanyeol bu doğru değil yani bilmiyorum ne hissetiğimi !"

"Anlamanı sağlayabilirim "diyerek dudaklarına doğru konuşurken küçük olan kendinden geçmek üzereydi.

"Sadece sana hissettirerek öpmek istiyorum.Daha ilerisi olmayacak"diye gözlerine umutla bakarken
Baekhyun onu gözlerindeki duygunun ağırlığına kapılıp usulca başıyla onaladı.

Gülümsemesini gizleyen dev acele etmeden tekrar dudaklarını birleştirdiğinde Baekhyun kollarını ne yapacağını bilmez halde büyük olanın boynuna çıkarıp ensesinde birleştirdi.

Chanyeol vişne tadını andıran dudakları yavaşça emerken daha fazlanı istiyordu ama onu ürkütmemek için kendini durduruyordu.

Baekhyun dudakların verdiği sarhoşlukla kendini sürücü koltuğundan ayırarak öpücüğü bozmadan Chanyeolun bacaklarana oturdu.
Ellerini devin sıcak yüzünde durdurup daha istekle öpmeye başladı.Hayır şuan biraz önce istemediğini zırvaladığı cümleler zihninin kıyısına bile gelmiyordu.

Sertçe büyüğün dududaklarını sömürürken kendini ona sürterek onu sertleştirip inletiyordu.

"Ahh Baek.. Hyun eğer durmaz... San kendimi durduramayacağım. " diye öpücüklerin arasında zorlukla konuşurken Baekhyun cevap vermek yerine onun üzerindeki siyah tişörtü hızla çıkararak parmak uçlarını açıkta kalan göğüste dolaştırdı.

İçindeki kurallarına bağlı adam yok olmuştu sadece o öpücükten bu yana bağımlısı olduğu dudaklara dilini sürüp çenesinden göğüs uçlarına doğru bir yol izledi.

Ah.. Ba..baek buna dayacağımı san... Immm ""Tanrım bir daha yap şunu "diyerek göğsünü sıcak dile ittiğinde Baekhyun gülümseyerek kahverengi tepeciği sakız gibi dişlerinin arasında ezmeye devam etti.

"Ahhh... Böyle oynarsan benimle erken... AHHH!... Boşalacağım. "
Baekhyun dudaklarını büzerek geri çekildiğinde arabanın kapısını açarak dışarı çıktı.

Chanyeol çatık kaşlarla karanlık yolda onu izlerken Baekhyun arsızca soyunuyordu. Nihayet tamamen soyunduğunda sıra devini soymaya gelmişti. Şehvetin karanlığına davetkar bakışlarla büyüğün altındaki fazlalıklardan kurtulduğunda özür kalıp dikleşen penisle minik dudaklarını yaladıktan sonra Chanyeollu arabanın kapısına doğru çekip bacak arasında yere çöktü

 Şehvetin karanlığına davetkar bakışlarla büyüğün altındaki fazlalıklardan kurtulduğunda özür kalıp dikleşen penisle minik dudaklarını yaladıktan sonra Chanyeollu arabanın kapısına doğru çekip bacak arasında yere çöktü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu dağ başında lube bulamayacağımız için onu"tekrar dilini dudaklarına gezdirip"dilimle, kendimle ıslatmalıyım"dedikten sonra uzun, sert ve damarlı penisi ağıza almasıyla yolda yankılanan bir inleme yükselmişti.

Bir süre sonra Baekhyunun ağzını becerirken öne eğilip yukarı kalmış kalçada küçük deliği bularak orta parmağını içeri gönderdiğinde ufak olan belini kırıp dişlerini penise geçirerek inlemişti.

Chanyeol bu zevke daha fazla dayanamayacağını anladığında hızla onu üzerine çekip beklemeden salyayla kaplı penisini hala bir parmağı içinde olan deliğe soktuğunda ikisi aynı anda geriye yaslanıp delicesine inlemişti.

Baekhyun içindeki dolulukla artık tamamen kendinden geçmiş arsızca, daha fazlası için inlerken. Chanyeolde ona eşlik edip git gellerine başlamıştı.

...

Baekhyun sanki her noktasını ezbere bilen adamın boynuna terli alnını gömüp öpücükler kondururken Chanyeol sona yaklaştığını hissediyordu. Bu muhteşem hissi sevmişti. Ya da bunu yaptığı kişiyi sevdiği içinde sevmiş olabilirdi.

"Ahh ...Baekhyun içine başalacağım" derken Baekhyunun şuan son düşündüğü şey içinde dalga dalga yoğun şekilde dakikalar geçmesine rağmen boşalmaya,devam eden devdi.

Bir süre sonra kendi de Chanyeollun karnına boşaldığında Chanyeol hala titreşen organı tekrar zevk noktasına vurup onu delirtmişti.Baekhyun Chanyeolun bir turla yetinmecek bir insan olduğunu zihnine not alırken kendide onu istediğini fark edip biraz yükselerek penisini meni akan deliğinden çıkarıp tekrar deliğinekonumlandırarak durduğunda meniyle kaplanmış parmaklarını diliyle Chanyeolun gözüne bakarak temizleyip sertçe oturduğunda derince bir çığlık atmıştı.

İkisi de zevki en küçük hücrelerinde hissederlerken Chanyeol zihnine aniden dolan karanlığı geri itmeye çalıştı. Şuan bunun sırası değildi.

Tüm gece defalarca içine boşaldığı uyuklayan bedeni kucağına alarak arka koltuğa bıraktığında özleyeceği bedenin her köşesine öpücükler kondurup önce meniyle kaplanmış bacakları sildi sonra arabanın farklı yerlerinde olan izlerini silerek kapıları kapatıp doğmaya yüz tutmuş güneşe doğru yürümeye başladı.

Çok uzun zaman oldu bölüm atmayalı, bu kurguda gerçekten tıkanmıştım. Ama geldim. Bundan sonra her gün bölüm atmaya çalışacağım kesinlikle affetmeniz için. 😳

GOLD KİNG [ChanBaek Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin