Flowerpicker: Hala bana küs müsün?
Flowerpicker: Ama ben sadece olabicekleri söyledim.
GoldKing: Ama bunlar olasılık, beni biraz tanısan dediğin kötü şeyleri yapmayacağımı bilirdin.
Flowerpicker : İyi o zaman seni tanımama izin ver.
GoldKing : Karşılıklı olmalı ama bende seni tanımalıyım.
Flowerpicker : Olmaz kimliği deşifre edemem Chanyeol!
...
Flowerpicker: Chanyeol neden cevap vermiyorsun?
Flowerpicker: Tanrım neredesin?
Flowerpicker : GoldKing bana cevap hemen, nerede olduğunu hayır hayır iyi olduğunu bilmeliyim.
...
Baekhyun saatlerdir Chanyeolu deli gibi arıyordu.O kulübede aramadığı yer kalmamıştı sadece beş dakika ondan gözünü ayırmıştı ve Chanyeol ortadan kaybolmuştu.
Telefonu endişeyle eline alıp bir kaç numara tuşladıktan sonra stresle ayaklarını yere vurup tırnaklarını kemirmeye,başladı.
"Baek! "
"Hyung onu kaybettim yok ortada, ne yapacağım şimdi, tanrım ya birine zarar verirse ya onu bilen insanlar ona zarar verirse? "
"Baek tanrım yavaş ol, hiç birşey anlamıyorum"
"Hyung onu kaybettim saatlerdir kaldığı kubübeye gelmedi. Sadece kısacık bir an gözlerimi ayırdım ondan ve o yok! "
"Tamam tamam sakin ol,gidebileceği yerlere baktın mı? "
"Evet baktım tanrım bu ormandan başka gidecek hiçbir yeri yok."
"Biraz bekle neler bulabileceğime bakacağım sakin ol tamam mı? "
"Tamam "derken arkasına hissettiği sıcak nefes ve uzun gölgeyle telefon ellerinin arasında kayıp yerle buluşmuştu ve omuzuna dokunan elle yavaşca adımlarını arkasına doğru çevirdi.
Gördüğü yüzle dilinden dökülenleri durduramamıştı.
"Çok güzel !"diye ağzı açık karşısındaki bedene bakarken, beden sakin bir ifadeyle ona bakıyordu.Elmalı turtalarım kafanızın karıştığı bir yer varsa sorabilirsiniz kesinlikle ve beğeniyor musunuz merak ediyorum.Düşüncelerinizi belirtin lütfen ❤ლ(⌒▽⌒ლ)(๑^ں^๑) ve The Miracle Of My World[Kaisoo Textingimede göz atmayı unutmayın ヾ(@^▽^@)ノ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOLD KİNG [ChanBaek Texting]
FanfictionChanbaek/ GoldKing : Benim için birini yollayacaklarını biliyordum. GoldKing : Ama senin gibi bir aptalı göndereceklerini tahmin etmezdim. Flowerpicker:Bildiğine göre beni uğraştırmayıp laboratuvara,büyüdüğün deliğe kendi ayaklarımla dön GoldKing! G...