Bölüm 8

3.1K 298 42
                                    

"Baekhyun!"

Kendi,adını duyduğunda sızmak üzere olduğu sandalyeden kafasını kaldırıp karanlığa bakan çocuğa gözlerini çevirdi.

"Sence ben dışardakilere uyum sağlayabilecek biri gibi görünüyor muyum? "

Baekhyun derin bir iç çekti "Dışarısı kötü Chanyeol onlara benzemeye çalışma,onlar insan olmayı unutmuş varlıklar. "diyerek küçük ellerini büyük yumuşak ellerin üzerine koydu.Chanyeol bu temastan irkilerek gözlerini Baekhyun çevirdi.

Gözleri kısıldığın da"benimle sürekli konuşan birini anımsattın bana,sahi en son deli gibi korkmuştu sanırım "diyerek aceleyle cebindeki telefonu çıkarırken Baekhyun ayaklanmıştı.

"Yukardaki odalardan istediğimde yatabilir miyim? "diye sorduğunda Chanyeol kafasını aşağı yukarı hızlıca sallayıp onayladı.

Baekhyun bulduğu ilk odaya girip kendini yatağa attığında cebindeki telefonun titremesiyle sırtını yukarı çekip yatağa,yaslandı.

GoldKing: Gülmek güzel birşeymiş

GoldKing: Kalbimin ferahladığını hissettim çiçek toplayıcısı

Flowerpicker: Senin adına sevindim Chanyeol

Flowerpicker: Hadi bana kendini anlat,bende sana belki bir kaç bir şey anlatabilirim kendimle ilgili

GoldKing:Tamam anlaştık,başlıyorum o zaman.

GoldKing: 25 yaşındayım

Flowerpicker: Onu zaten biliyorum mal, bana nasıl oraya,kapattılar seni onu söyle

GoldKing: Orasını pek hatırlamıyorum beş yaşındayken sokaktayken profesörle karşılaştım.Beni sokaktan alıp güzelce yemek yedireceğini söylemişti.

Flowerpicker: Profesör?

GoldKing:Profesör Young Bang tanımıyor musun?

Flowerpicker: Kaldığın tesiste öyle bir Profesör yok Chanyeol

GoldKing: Saçmalama ben on yaşına geldiğimde tesisteydi

GoldKing: Sonra onun öldüğünü söylediler

Flowerpicker: Hayır,Chanyeol elimdeki kayıtlarda böyle yazılmıyordu.Senin o tesiste doğduğun yazılıyordu ve on sekiz yaşından sonra deneyleri,gönüllü,olarak kabul ettiğin yazıyor.

GoldKing: Hayır çiçek toplayıcısı , deneylerin hiçbirini ben istemedim.

Flowerpicker: Chanyeol,bana yalan mı söylüyorsun?

GoldKing: Sana hayır diyorum Prefesör vardı o bana on yaşına kadar çok iyi davrandı ,ondan sonra canımı acıtmaya başladılar çiçek toplayıcısı

Flowerpicker: Chanyeol öyle biri yok,tesis kayıtlarında sana yalan mı söyleyeceğim.

GoldKing: Bende sana var olduğunu söylüyorum nokta, ben uyumaya gidiyorum.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GOLD KİNG [ChanBaek Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin