Bölüm 7

3.3K 336 43
                                    

Gördüğü yüzle dilinden dökülenleri durduramamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gördüğü yüzle dilinden dökülenleri durduramamıştı.
"Çok güzel !"diye ağzı açık karşısındaki bedene bakarken, beden sakin bir ifadeyle ona bakıyordu.

Uzun boylu adam fazla yaklaştığını fark ederek bir adım geri çekilip "Kimsin ve kulübemde ne işin var? "diye kaşlarını çatıp karşısındaki bedeni incelemeye başladı.

Siyah saçları bir meleği andıran beyaz teni ve giydiği salaş kıyafetlerde bile vücudundaki kıvrımları belli olan karşısındaki varlığı sessizce,yutkunup incelerken Baekhyun paçaları tutuşmuş ne cevap vereceğini düşünüyordu.Doğaçlama,yalan söylemek onu için yaptığı en iyi şeydi.

Eliyle gerideki saçlarını karıştırarak "Ben Baekhyun, burada birilerinin yaşadığını bilmiyordum sadece...sadece...aşağıdaki yolda arabam bozuldu ve arkadaşlarım beni ancak yarın alabileceklerini söyledikleri için geceyi geçirecek bir yer arıyordum "diye son hamlesini yaparak dudaklarını büzdükten sonra Chanyeolun tepkilerini ölçüyordu.

Chanyeolun ifadesiz yüzü kocaman bir gülümseme kaplayıp gamzesi,ortaya çıktığında Baekhyun nedense eridiğini hissediyordu.

" Yolda kaldıysan ,bu gece burada kalabilirsin sorun değil" diyerek dışardaki sandalyesine çöküp oturdu.

Baekhyun yerdeki telefonu alıp,sessize aldıktan sonra hemen Chanyeolun karşına oturdu.Karanlıkta sadece ay ışığının aydınlattığı adamın yüzü nefesini kesmişti ama bunu kendisine yedirmeyip kafasını dağıtacak en iyi şeyi yapmaya karar verdi.

''KONUŞMAK"

"Senin adın ne? "diye sormasıyla Chanyeol,bakışlarını telefondan kaldırıp utangaçca konuşan çocuğa çevirdi.

İlk kez,adını birine söyleyecekti ruh hali birden neşelenmişti.

Heyecanla"Chanyeol adım Chanyeol "dediğinde Baekhyun en içten şekilde gülümsedi.Biliyordu çünkü Chanyeolun adını söylediği ilk kişi olduğunu ve bu onu gerçekten mutlu etmişti.

Chanyeollun elini,sıktıktan sonra Chanyeol sandalyesinden biraz kayarak karşısında oturan bedene yaklaştı.

"Gördüğüm tüm erkekler niye bu kadar güzel ?"diye başını sağa yatırıp söylediğinde Baekhyun elinde olmadan kızıl saçlara elini geçirip ucundan çekiştirdi.

"BEN GÜZEL DEĞİLİM TAMAM SEXİ OLABİLİRİM AMA GÜZEL DEĞİLİM "diye bağırıp kızıl saçları hala çekiştirirken Chanyeol canının acımasını umursamıyor, kahkahalarla gülmeye başlamıştı ve o ilk kez gülmenin ne demek olduğunu tadıyordu.

GOLD KİNG [ChanBaek Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin