Flowerpicker: Chanyeollllllllll yetişş😣
Flowerpicker: Ahhh ahhhh!!
GoldKing: Baekhyun çalışıyorum bebeğim azdıysan bir saat bekle eve gelince küçük Channie seni rahatlacak.
Flowerpicker: Aptal, pislik, bok çuvallı
Flowerpicker: Geliyorrrrrrrr!!
GoldKing: Tanrım boşalıyor musun ne yaptın bensiz, son haftalarda ben bile sana dokunmazken hemde
Flowerpicker: Lanet olasıca piç doğuruyorummmm lan doğuruyorum 😵
Flowerpicker: Gel çabuk Chanhyumuzu doğurttur
GoldKing: NE NE TANRIM GELİYORUM BAEK DERİN NEFESLER AL BEBEĞİM
....
GoldKing: LANET OLSUN SEHUNU ARADIM, LUHANDA DOĞURUYORMUŞ NE BU LAN BUGÜN DÜNYA DOĞURMA GÜNÜ FALAN MI ?
Flowerpicker: Seni ben becereceğim deliğini parçalayacağım çabuk gel burayaaaaaaa!!
GoldKing: Baek geldim kapıdayım tanrım çığlık mı atıyorsun?
Flowerpicker: Gel bu acıyı sen çekte göreyim göt deliği
...
Chanyeol içeriye girdiğinde kafasına gelen çiçekten son anda sıyrılmıştı.
Baekhyun sadece çığlıklar atmakla meşguldü etrafında hiç bir eşya yoktu. Yaklaşdıkça ikinci bir çiçeğin yüzüne gelmesiyle aklındakinin gerçek olmamasını dileyerek miniğini kaldırıp arabaya bindirerek doğru hastaneye gittiler.
Doğumhaneye Chanyeolde girmişti çünkü Baekhyun onsuz doğurmam diye hastaneyi ayağa kaldırmıştı. Chanyeol neden onu istediğini şimdi anlamıştı sıktığı elindeki tüm parmak kemikleri çıtırdıyordu ve kesinlikle kırılmıştı. Bir nevi intikam alıyordu. Ama Chanyeol için ondan gelen her şey güzeldi. Canı acısada umursamayıp sevdiğine destek olmak için yüzüne küçük öpücükler konduruyordu.
Ameliyat odasından yükselen bebek ağlamasıyla Baekhyun rahat bir nefes alıp yorgunlukla gözlerini kaptmıştı, Chanyeol ise temizlenip kucağına verilen melekle kalbinin hızla çarptığına şahit oluyor.
Baekhyun gibi minik dudaklar ve minik bir buruna sahipti. Chanyeolden ise gözlerini ve kulaklarını almıştı.Tekrar koca bebeğine dönüp soluk renkteki dudaklara şefkat dolu bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOLD KİNG [ChanBaek Texting]
FanfictionChanbaek/ GoldKing : Benim için birini yollayacaklarını biliyordum. GoldKing : Ama senin gibi bir aptalı göndereceklerini tahmin etmezdim. Flowerpicker:Bildiğine göre beni uğraştırmayıp laboratuvara,büyüdüğün deliğe kendi ayaklarımla dön GoldKing! G...