Bölüm 21

3K 211 53
                                    

Chanyeol heyecanlıydı evin bahçesine girdiğinden beri Baekhyunun nefes alışverişlerine, kalp atışlarına odaklanmıştı. Ama duyduğu başka zayıf nabız atışla kaşlarını çattı.
Eve her yaklaştığında Baekhyuun kalp atışlarına oranla daha hızlanan atışlar tuhaf şekilde Chanyeolu gülümsetmişti.

Eğer tahmin ettiği şeyse onları korumak zorunda kalacaktı.Bu önemli değildi birlikte olduktan sonra hiç bir yerin önemi olmazdı ve güvenli bir yerlere gidebilirlerdi.Ama önce bunu kesinleştirmeliydi.Son mesajı attıktan sonra kulaklarına birbirini hızlıca takip eden adım sesleri ve derin nefesler onu daha da gülümsetiyordu .Baekhyuna dediği gibi değildi gerçek onu ilk mesajı attığı günden beri hissediyordu.Ve kokusu çevresindeki çiçekleri bile kıskandıracak kadar güçlü ,huzur vericiydi.Daha sakladığı bir kaç şey daha vardı ama şuan kapıyı açmış gözleri yaşarmış küçük adam kadar önemli değildi.

''Baekhyun ~ ''diyerek uzun kollarını onun etrafına sardıktan sonra gözlerini kapattı.

Hissetmeye çalıştı .

Zayıf kalp atışları zihnine doldukça gülümsemesi genişleyip "merhaba bebeğim"demesiyle ona tepki olarak daha çok hızlanıyordu.Normal bir bebek olmadığını daha o an anlamıştı Chanyeol .
Geri çekilip küçüğün yüzünü avuçları arasına alarak alnına bir öpücük kondurup eğilerek dudaklarına doğru fısıldadı "Teşekkür ederim Baek,teşekkür ederim umarım onu korumayı benim kadar istersin '' diyerek bir elini Baekhyunun karnına koyarak söylerken Baekhyun anlamaz gözlerle onu ellerini takip etti.

''Baek onu koruyacak mısın? Nefes almasına, bizimle olmasına izin verecek misin?S.. Sen onu hissediyor musun? "diye tek tek sormasıyla Baekhyunun da eli karnını bulmuştu.

Usulca "İçimde bizden bir parça mı taşıyorum?'' diye hayretle sorunca Chanyeol dolan gözleriyle başını aşağı yukarı salladı.
"Evet Baek onu hissediyorum daha çok küçük ve çok güçsüz ama varlığı orada, sana sıkıca tutunmuş. "

Baekhyun duyduklarını sindirmek için Chanyeolun kollarından ayrılıp bahçeye çıkarak derin nefesler aldıktan sonra çığlıklar atarak devin kucağına atlayıp ayaklarını beline sarmasıyla Chanyeol onun sevincine kahkahalar atıp eşlik ediyordu.

''Tanrım Chanyeol, ben... Yani ben evet ben hamile miyim? ''Diye çığlıklarla konuşup gelişi güzel Chanyeolun yüzüne öpücükler kondururken en sonunda durup dudaklarına dudaklarını bastırdı.

Bu huzur veren manzarayı bahçenin dışında avuçlarını öfkeyle sıkarak onları izleyen gölgeden habersiz. O gölge Chanyeolu hep takip ediyordu. Ama artık takip etmeyi bırakıp harekete geçmeye karar vermişti....

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GOLD KİNG [ChanBaek Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin