Karai
Dnes se máme já a Adrien sejít s mími přáteli. Mám radost, že jsem ho přemluvila, protože měl zbytečné obavy. No, ikdyž u Raphaela mám takový pocit, že ten strach má oprávněný, ale u Leo, Donniho a Mickeyho strach mít nemusí.
Adrien
Dnes se jdu seznámit s přáteli Karai.
Jsem rád, doufám, že se jim budu líbit, ale u Raphaela nevím. Mám strach, ale ne o sebe nebo o to, jak bude Raphael reagovat, ale o to, že něco udělá Karai.
Dali jsme si sraz u rybníka ve 14:30.
S Karai jsme vyrazili ve 14:10, abychom tam byli dříve.
Když jsme přišlk byli tam všichni Leo, Donnatelo, Mickey i Raphael.
Karai k nim přišla a.pozdravila je. Mickey ji objal a řekl, ue ji rád vidí. Chtěl to udělat i Raphael, což se mi nelíbilo, ale Karai mu řekla jenom ,,Ahoj!" a odstrčila ho od sebe.Karai
Donnatelo se mě zeptal koho jsem to sebou přivedla a jestli je to ten s kterým jsem je chtěla seznámit. Já jen kývla a pak řekla,,Kluci, tohle je Adrien. Je to syn mého strýce Davida a tety Sue" řekla jsem a kluci se mu taky představili a hled ho přijali, ale nastal ten očekávaný problém, kterého jsme se s Adrienem báli. Raphael vybuch vzteky, protože mě Adrien chytl za pas a přitáhl si mě k sobě. Kluvi hned věděli, že s Adrienem něco mám a přáli mi to, ale taky věděli, že Raphael to nenechá jen tak.
Raphael se najednou rozešel k nám a mě proběhl mráz po zádech. Raphael byl pět metrů od nás a začal křičet,,Dej ty svoje pracky od mojí holky!" Adrien to, ale takle nenechal a řekl mu,,Karai není tvá holka je to má holka!" to Raphaela rozzuřilo ještě víc a chtěl mě uhodit, ale Mickey s Donnatelem hi zastavili a říkali mu, aby se uklidnil. On je ale ignoroval a schodil je na zem. Pak se vrhl na Lea, ten se jen tak nedal a chtěl mu dát facku, ale on se uhnul a Lea strčil do rybníka. Už ho od nás dělil jen jeden metr, ale Adrien mu vlezl do cesty, aby mě nemohl uhodit. Raphael mu podkopl nohy, dal mu dvě rány do břicha a dal mu pěstí. Adrien potom spadl na zem. Snažil se sice zvednout, ale nešlo to Raphael se blížil ke mě a chtěl mě políbit, abych byla zticha, ale hned, jak se přiblížil, tak jsem mu vlepila facku a kopla ho do intimníh partií. On spadl na zem chtěl se postavit, ale také mu to nešlo. Sedla jsem si k němu a řekla, ue jestli se nesklidní, tak už nebudem ani přátelé.
On se tedy sklidnil, ale nadšený nebyl.
Šla jsem k Adrienovi a pomohla mu na nohy, a mezi tím pomáhali Donni A Mickey Leovi z vody. Jen co jsem mu pomohla, tak se mě zeptal, jak jsem to udělala a já mu řekla, že jsou holky dříve vyspělejší. On řekl, že tohle moc nepochopil a tak jsem mu řekla,,Pokud se tě kluk snaží zbalit pomocí svého srce a ty ho odmítneš, tak to ten kluk pochopí a ty s ním nemusíš dělat starosti, ale pak jsou kluci co se tě snaží zbalit díky síle a proto tvé vůli a takovýho kluka je nejlepší nakopnout do jeho intimních partií. :-)" on se tomu začal smát a ostatní až na Rapha taky.
Řekli, že mám dobré motody a že se zdá, že zabírají a já jim na to odpověděla,,SAMOZŘEJMĚ!!!!"
Kluci pak vzali Raphaela a šli, ale Raphael najednou zastavil a začal se mi omlouvat, že ho to mrzí a jestli můžeme být aspoň těmi přáteli. Věděla jsem, že si s tím jeho "EGEM" nedokáže přiznat, že miluji jiného kluka než je on, ale kývla jsem mu na to. A pak jsem sebrala Adriena a odvedla ho domů. Dama ho mamka ošetřila a já mu řekla, že od Raphaela nebudeme mít jen tak pokoj on řekl, že to ví a že to poznal hned, ale že nedovolí, aby se mi něco stalo. Políbil mě a já pak jeho taky.
To setkání sice dosopaslo podle mích představ, ale nedopadlo to ani největší katastrofou, kterou Raphael umí velmi dobře vyvolat.----------------------------------------------
Ahoj lidičky, doufám, že se vám kapitola líbila. Před námi je poslední kapitolka, kterou vydám ještě dnes.
Jinak děkuji za komenty i hvězdičky.
Karai
ČTEŠ
O zatoulaném vlčeti
AdventureZde je příběh o dívce jménem Karai. Karai jednoho dne našla v lese malé vlčátko, které si zamilovala a nechala si ho. Pojmenovala ho Wanji. Ona a Wanji spolu zažijí mnoho dobrodružství, emocí i lásky.