Karai
Je tu další den a já s Wanjim jsme se probudili do dalšího krásného dne.
Najednou nám někdo zaklepal na dveře,,Dále" řekla jsem a do měho pokoje přišel Adrien. Zavřel za sebou dveře a zeptal se mě, jak jsem se vyspala řekla jsem, že dobře a na oplátku jsem se zeptala já jeho a odpověděl, že taky dobře. Pak si sesl ke mě na postel a políbil mě já mu to vrátila a zeptala se ho,,Co tu děláš? :-)" a on mi odpověděl, že se jde projít k rybníku řekla jsem mu ať jde, že já a Wanji máme zase plno domácích prací a že to bude trvat až tak do 14:00 hodin.
Vztal a řekl mi, že se co nejdříve vrátí, pak šel a zevřel za sebou dveře. Já vztal oblékla se, učesala se, vyčistila si zuby a šla se s Wanjim dolu nasnídat.
A mezi tím byl už Adrien pryč.Adrien
Odešel jsem od Karai a šel se obout a vyrazít k rybníku. Přišel jsem tam za dvacetpět minut, protože jsem se loudal, ale hned co jsem přišel čekalo mě nepříjemné překvapení. Byl tam Raph a mě zase začínal přemáhat strach. Raphael si mě všiml a trochu naštvaně se mě zeptal co tu dělám a já mu odpověděl, že jsem se šel projít. Pak mi řekl ať nechám Karai napokoji a vůbec se k ní nepřibližuju, ale já mu na to odpověděl, že se do tojo nemá pléct. To ho rozzuřilo a dal mi "do nosu" a to jsem mu vrátil. Pak se ztrhla velká rvačka. Nakonec jsem se nemohl zvednout, ale to ani Raph.
Pak sebral všechny síly co mu ještě zbyli a chtěl mě uhodit já ho, ale zastavil a začal se s ním bavit.
ČTEŠ
O zatoulaném vlčeti
MaceraZde je příběh o dívce jménem Karai. Karai jednoho dne našla v lese malé vlčátko, které si zamilovala a nechala si ho. Pojmenovala ho Wanji. Ona a Wanji spolu zažijí mnoho dobrodružství, emocí i lásky.