Karai
Je to už měsíc co u nás Adrien, David a Sue bydlí a staví si dům hned vedle nás. Já, Wanji a Adrien jsme super parta, ale mám pocit, že Adrienovi něco schází. Myslím, že si tu připadá sám a to mě strašně ubíjí, chtěla bych ho seznám s mími přáteli: Leem, Donnatelem, Mickeym a Raphaelem.
Ale nevím dza by to byl dobrý nápad. Vím, že Leo, Donnatelo a Mickey by ho přijali úplně v klidu, ale Raphael nejspíš ne. Nějakou dobu jsem s Raphaelem chodila, ale přestalo to klapat a tak jsem se s ním rozešla a on se pořád snaží si mě získat zpět a kdybych k němu přivedla jiného kluka, tak by to vyvolalo sopečný výbuch.
Adrien
Karai si myslí, že sem nešťastný, protože tu nemám žádné přátelé. Na jednu stranu má pravdu, ale na tu druhou jsem rád, že můžu být s ní.
Dnes semnou chce mluvit a na něco se mě zeptat. Tak jdu na místo srazu a jsem zvědavý o čem semnou chce mluvit, ale více se těším na ni. Za ten měsíc jsem s ní strávil hodně času a jak se mi na začátku jen líbila, tak teď jsem si začal uvědomovat, že ji miluju.
Každá maličkost se mi na ní líbí její vlasy, oči, úsměv, tělo a dobré srdce.
Když jsem naštvaný nebo mám trochu "strach," tak mě dokáže uklidnit jedině ona a občas také Wanji.Máme se sejít v jednu u rybníka a já se právě připravuji. Beru si na sebe tmavě modré kraťasy, bílé triko s obrázkem tygra a sandále. Je přesně půl jedné odpoledne a já vycházím z domu zatím co Karai s Wanjim dodělávají domácí práce. K rybníku to máme oba zhruba 15 minut a tak si tam chvíli počkám, ale můžu se připravit na to co chci udělat už dva týdny, ale dnes už to udělám. Řeknu Karai, co k ní cítí, řeknu jí, že ji miluji.
Karai
Zrovna jsme s Wanjim dodělali domácí práce a tak jsem se šla převlíct, protože jsem byla domluvena s Adrienem, že se s ním chci sejít v jednu u rybníka. Když jsem vešla do pokoje mrkla jsem se na hodiny bylo půl jedné a začala jsem panikařit, že přijdu pozdě a že bude Andrien na mě naštvanej, že tam musel čekat, ale pak jsem se uklidnila a šla se umýt a převlíct do čistého. Vzala jsem si světne modré kraťasy, fialové tílko, plavky a vzala si žabky a vlasy jsem si necgala rozpuštěné. Nevím proč, ale za ten měsíc jsme se s Adrienem docela sblížili a musím přiznat, že se mi i líbí a tak prochu mě přitahuje je milý, laskavý, pohledný, vtipný a má nádherné smaragdové oči, když se do nich podívám, tak se okamžitě začnu červenat a kousat se do spodního rtu.
Mám takový pocit, že jsem se do měho zamilovala.
Je už třičtvrtě na dvě a tak raději půjdu, ale Wanji musel zůstat doma, protože mamka ho muse naočkovat a udělat pravidelnou prohlídku, ale jelikož jsme dělali domácí práce na zahradě, tak byl tak špinavý, že se vůbec divím, že jsme ho všichni poznali.
K rybníku jsem dorazila tři minuty po jedné, když jsem přišla pozdravila ho a začala se omlouvala Adrienovi. Hned co jsem se doomlouvala, tak mě taky pozdravil a řekl mi, že to je v poho a že to čekal, když jsem dělala domácí práce. Když domluvil, tak jsme si koukali do očí a já začala rudnout a kousat se do spodního rtu a strašně jsem ztuhla, nezmohla sem se vůbec na nic.Adrien
Karai dorazila později, ale přišla.
Hned co dorazila, tak mě pozdravila a začala se omlouvat. Byla tak roztomilá, když se omlouvala a smála se u toho. Když domluvila, tak jsem ji taky pozdravil a řekl, že se nic neděje a že jsem to čekal, když dělala domácí práce. Pak jsme se oba zadívali tomu druhému do očí a já se v těch jejich začal ztrácet, ale pak jsem si všimnul, že začala rudout a že se začala kousat do spodního rtu. V tu chvíli jsem ji chtěl políbit, ale na konec jsem se ji zeptal co mi chtěla říct a ona začala mluvit.
ČTEŠ
O zatoulaném vlčeti
AvventuraZde je příběh o dívce jménem Karai. Karai jednoho dne našla v lese malé vlčátko, které si zamilovala a nechala si ho. Pojmenovala ho Wanji. Ona a Wanji spolu zažijí mnoho dobrodružství, emocí i lásky.