2. Pădurea

289 20 0
                                    

Savurez ceaiul din ceașca plină aburindă cu aromă de flori de mușețel. De fapt asta încerc să fac. Cu pixul în  mâna dreaptă și cu o foaie pe masă, încep să scriu o listă cu lucrurile pe care le știu despre Marco în încercarea mea disperată de a-mi demonstra că nu îl plac. Nu am nici un motiv să o fac! Dar totuși, când privirea sa este aruncată asupra mea, mă simt ca o ceară topită de căldura unui foc.


Titlu: Marco. Marco și mai cum? Nici măcar numele său de familie nu îl știu. Sunt praf! Împătur hârtia și o așez la loc foarte sigur, în buzunarul blugilor și îmi las gândurile să plutească într-o altă direcție: Linda. Afacerea aceasta nu-i aduce prea mult câștig, atât cât să plătească cheltuielile și să îi rămână câțiva bani să aibă un trai obișnuit. Trebuie să existe o cale să o pot ajuta... Dacă aș aduce mai mulți clienți? Dar cum?


Publicitate! Asta e! Trebuie să îi fac publicitate! Cafeneaua ar putea fi un loc de refugiu pentru o grămadă de alți oameni ca mine. Merg până după bar, ajung în bucătărie unde-l salut pe Erik ce prepară brioșele, apoi trec în camera amenajată special pentru angajați. Linda stătea de vorbă cu Marco. Perfect!


-Am avut o revelație! 


-Brittany, ia un loc și spune-mi ce ai visat din nou.


-Cafeneaua plină de oameni! exclam eu extaziată.


-Ști că am încercat tot felul de metode să atrag clienții...


-Dar de data asta mă ocup eu de tot! 


-Ne ocupăm vrei să zici...


Rămân ușor surprinsă de replica lui Marco, dar asta nu-mi împiedică manifestarea entuziasmului ce mă cuprinde când îmi vin zeci de noi idei.


-Să îmi dați și mie ceva de făcut. Nu pot să stau așa, degeaba și să lucreze alții pentru mine...


-Linda, nu-ți fă probleme! Lasă totul în seama mea. Măcar cu atât să te ajut și eu...


-Brittany, eu niciodată nu am considerat că fac ceva pentru tine. Pentru mine ești ca o soră mai mică.


Zâmbesc plină de fericire. Acum realizez de ce prefer compania ei și nu-mi doresc să merg acasă așa de repede.


-La ce te-ai gândit? mă întreabă Marco pronunțând fiecare cuvânt cu accentul său italienesc.


-Linda... Tu trebuie să alegi tematica locului. Gândește-te cum ai vrea să arate cafeneaua...


-Deja mă sperii! Ce ai de gând să modifici?


-Nimic. Tu zi doar...


-Pădure. Când clienții vin aici, vreau să-și imagineze că sunt într-o pădure în alt capăt de lume, un loc unde să se relaxeze.

Ceaiul cu secreteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum