-Încă ești acasă?
-Azi nu plec nicăieri.
-Britt, într-o oră trebuie să vină cineva extrem de important și nu aș vrea să fi prin preajmă... Uite niște bani și plimbă-te!
Nu mai zic nimic. Merg la mine în cameră unde mă schimb de hainele de casă în niște blugi și un tricou larg negru și plec fără vreo direcție. Având în vedere că locuiesc într-un oraș nu foarte mare, drumul spre centru este același ca și cel pe care-l urmez să ajung la cafenea. Vreau să mănânc o înghețată de ciocolată și să fac poze. Multe poze.
Una din marile mele pasiuni este legată de fotografiat. Îmi place să fotografiez colțuri de natură. Nu odată am fost rugată de oameni să fac colaje, albume sau alte minuni și am acceptat, astfel am reușit să economisesc o mică avere ce-mi permit să fiu cât de cât independentă de tata.
Trec prin fața cafenelei și nu mică îmi este mirarea când observ că este plină de clienți. Crezând că e o iluzie optică îmi închid ochii. După ce-i redeschid, studiez cu atenție cum Andrew servește două doamne cu niște cafea fără niciun fel de impediment. Asta este foarte ciudat... Marco zicea că azi Linda închide, dar de ce m-a mințit? Dornică de un răspuns, am intrat.
Studiind obiectiv, cafeneaua arată de 10 ori mai bine ca înainte: picturile te transpun într-o lume de basm, mulțimea de oameni de obicei aduce de la sine gălăgie, dar aici e liniște ca într-o bibliotecă. Mă uit în jur: nimic suspect. Simt cum încep să mă înroșesc de nervi și încerc să mă calmez. Mă trântesc pe scaunul rezervat mie și privesc în gol. Doi bărbați mă privesc intens și șușotesc ceva.
-Britt, am crezut că nu mai vi, dar mă bucur să te văd!
-Și eu Andrew. Îmi duci te rog o ciocolată caldă, cât mai amară te rog.
-Ai pățit ceva?
-Marco este pe aici?
-Da, este într-o mică pauză. Vrei să îl chem?
-Nu, în niciun caz! Preferabil să nici nu-i spui că sunt venită.
-Înțeles, șefa!
-Mai o întrebare... Cum mai merge cu ști tu ce...?
-Nu pot să o fac, Britt!
-Rezolv eu asta.
Andrew o place pe Carla. Carla îl place pe Andrew. Brittany este prinsă la mijloc între prietenii săi. Brittany trebuie să-i cupleze după ce îl spânzură pe Marco că a mințit-o și că a făcut-o să-i zică indirect că-l iubește. Marco nu se va mai bucura de soarele zilei de mâine.
Mișcarea celor doi bărbați mă face să mă întorc în direcția lor și să-i studiez. Am nevoie de o secundă să remarc că sunt înalți, corpuri bine lucrate tatuate pe alocuri, păr scurt și îmbrăcăminte comună. Se ridică de pe scaune, iar unul dintre ei scoate o armă și trage în prima ceașcă pe care o vede făcând-o cioburi. Pe cel de-al doilea l-am pierdut din vizor, dar mi-am dat seama unde era când am simțit ceva rece apăsându-mi tâmpla. Am dat de dracu!
CITEȘTI
Ceaiul cu secrete
AcciónCeaiul din acea zi era preparat de aceiași persoană, însă avea ceva diferit. Era parcă mai dulce, mai revigorant și mai aromat ca celelalte servite până acum la cafeneaua pe care o frecventa de cinci ani. Dar de ce? Oare ceea ce-i lipsise până acum...