Stăteam cuminte în mijlocul camerei simplu mobilate și îl așteptam pe Derek să vină ca să vorbim. I-am promis că-i răspund orcărei întrebări, așa că am început să răspund în gând tuturor posibilelor nelămuriri. După câteva minute fratele meu își face apariția urmat de Alexander și se așează lângă mine pe jos.
-Încă ai obiceiul să stai pe jos?
-Știu că nu ne-am mai văzut de vreo... 7 ani, dar să fi liniștit pentru că nu m-am schimbat prea mult.
-Pregătește-te de întrebări! Apropo, l-am adus și pe el să ne asiste, fiindcă s-ar putea să exagerez.
-Dacă ar fi fost după mine, nu aș fi venit în veci. Din păcate are putere mare de convingere. În plus, a zis că dacă exagerează am voie să-l lovesc. Cum să ratez așa ceva?
Deși vorbea cu mine, tot nu se uita la mine. Deja mă scotea din sărite cu aroganța lui.
-Cum am promis, îți voi zice absolut tot ce vrei să ști.
-Perfect!
-Faci o mare greșeală! Nici nu avem idee ce îi trece prin minte, așa că nu promite nimic.
-Nu sunt chiar atât de... În fine, prima întrebare: mai ești inocentă? Adică mai ești v...
-A înțeles ideea! spune Alexander după ce-i dă un cot în stomac lui Derek cât de tare poate.
Rămân blocată și simt cum obrajii îmi ard. La asta nu mă așteptam! Mai mult m-a șocat cât de degajat m-a întrebat și că asta a vrut să afle prima dată.
-Ok, m-ai lămurit. Unde este iubitul/logodnicul/ soțul?
-Ce? mă uit la el ca la un nebun.
-Păi trebuie să ai cel mai probabil unul, deoarece altfel sora mea nu ar fi făcut prostii pentru că știa că zilnic înainte de a pleca la liceu fratele ei îi repeta: „Fă-o cu cine crezi că te merită!"
-Dumnezeule! Mă mai faci mult de rușine? întreb eu în timp ce iau o pernă în brațe și-mi ascund fața în ea.
-În fiecare dimineață? Ce? Ești nebun?
-Nu, eram doar foarte atent la ceea ce făcea ea. Nu puteam lăsa o fată de 16 ani să...
-Gata! Altceva nu ai de întrebat?
-Încă nu mi-ai răspuns unde e tipul să știu pe cine să anunț că ești bine.
-Nu trebuie să anunți pe nimeni.
-Nu mai ești cu primul? Atunci îl anunțăm pe actualul!
-Derek, putem schimba te rog subiectul?
Simțeam că din nou lacrimile vor să se ivească de sub pleoapele mele, iar eu nu vroiam să par slabă în fața băieților. Pe lângă asta eu încercam să uit ziua aceia, iar acum pentru a-i explica fratelui meu situația trebuia să i-o relatez.
-Brittany, sunt fratele tău!
-Da Brittany, haide să auzim ce ai de zis!
Alexander parcă o făcea intenționat, parcă scopul lui în viată era să-și bată joc de mine.
-Bine! Un singur bărbat am avut în viață, dar a fost doar pentru șase luni, acum doi ani!
-Cu ce se ocupa?
-Avea cea mai nobilă meserie: era chelner! Nu râdeți!
-Continuă, ignoră-ne!
CITEȘTI
Ceaiul cu secrete
ActionCeaiul din acea zi era preparat de aceiași persoană, însă avea ceva diferit. Era parcă mai dulce, mai revigorant și mai aromat ca celelalte servite până acum la cafeneaua pe care o frecventa de cinci ani. Dar de ce? Oare ceea ce-i lipsise până acum...