Brittany îndrăznește- partea II
Derek parchează mașina în fața unui restaurant foarte select. La intrare era așezat un covor roșu luminat în lateral de niște felinare uriașe. Extrem de speriată și emoționată am ieșit afară, nu înainte să-mi asigur fratele că nu fac vreo prostie și că am grijă la microfonul de la spatele meu, pentru că prin el se va asigura că sunt în afara pericolului.
Mă simt în siguranță când brațul lui Alexander se încolăcește cu al meu și-mi zâmbește încurajator. Împreună pășim în luxul încăperii plină de domni și doamne extrem de eleganți și dichisiți. Dacă nu aș ști că este o adunare a tuturor mafioților din grupare și că toate femeile sunt prostituate de lux, aș jura că este o petrecere caritabilă. Ochii îmi călătoresc la bărbații masivi din sală care mă fac să mă gândesc la un after-party după un concurs de culturism. Nu mare îmi este mirarea când remarc că pemajoritatea i-am văzut în compania tatălui meu. În ce m-am băgat?
-Cum te simți? mă întreabă bărbatul de lângă mine când vede că am înțepenit de spaimă.
-Mă simt ca o leoaică într-o mulțime de lei flămânzi! repet cuvintele pe care mi le-a zis Daniel când a văzut de cine este acompaniat tatăl meu.
-Atunci nu-ți fă probleme pentru că leul tău e mai puternic decât toți la un loc când vine vorba de leoaica sa!
În același timp îmi mângâie liniștitor spatele. Deși mă simt ca într-o fabulă, mă relaxez când mă încredințează că pot avea încredere în el. Toți ochii sunt ațintiți pe noi, așa că pășim spre masa noastră destul de retrasă. M-am așezat cu ajutorul lui Alexander pe scaun și am analizat foarte bine împrejurimile.
-Cât timp stai lângă mine nu vei avea de ce să te temi, ok?
-De fapt, nu mă tem deloc. Locul este frumos amenajat, îmi place!
-Cameron are gusturi bune. Că vorbim de lup...
Un bărbat înalt, foarte bine făcut, se îndreaptă zâmbitor înspre noi. Păr blond tuns periuță, ten închis și ochi căprui, tipul are vârsta undeva la 40 de ani. Costumul negru pe care-l poartă se aseamănă cu cel al însoțitorului meu din cauză că preferă să-și ascundă musculatura în spatele sacurilor largi negre.
-Alexander! Ce plăcere!
-Cameron, sunt la fel de încântat ca și tine, exclamă roșcatul zâmbind în cel mai natural mod și strângându-i mâna.
-Ce domnișoară încântătoare! Eu sunt Cameron Condor!
-Brittany Crawly, încântată!
Zâmbetul pe care-l afișez este cel mai odios din lume, dar Cameron nu pare să remarce fiind atent la modul în care-mi sărută mâna. Scârbos!
-Mă bucur că ați reușit să ajungeți! Formați o pereche drăguță, poate cea mai frumoasă de aici. Am ales bine, ai văzut?
CITEȘTI
Ceaiul cu secrete
ActionCeaiul din acea zi era preparat de aceiași persoană, însă avea ceva diferit. Era parcă mai dulce, mai revigorant și mai aromat ca celelalte servite până acum la cafeneaua pe care o frecventa de cinci ani. Dar de ce? Oare ceea ce-i lipsise până acum...