8. Derek

233 15 1
                                    

Mă chinuiam să pun la loc hainele din dulap pe care le-am aruncat pe jos, dar eram prea entuziasmată pentru a mă putea concentra. Azi se împlinesc șase luni de relație cu Daniel și ne-am propus să ieșim la plimbare prin oraș, de aici bucuria mea. Categoric a fost cea mai frumoasă jumătate de an din viața mea! Îmi întrerup activitatea pentru a răspunde apelului pe care-l primesc.


-Iubito, scuze, dar cred că voi întârzia puțin. Tata m-a ținut din nou de povești...


-Stai liniștit, eu oricum trebuie să fac ordine pe aici. Nu vrei să vezi cum arată camera mea în momentul acesta!


-Nu-mi zi că din nou l-ai golit!


-Acum trebuie să-l reumplu. 


După ce închid telefonul mă duc în bucătărie să-mi iau niște ciocolată din cauză că simt nevoia de a-mi echilibra glicemia. Liniștea din casă îmi pare ciudată, dar având în vedere că tata e plecat pe o perioadă nedeterminată, nu este ceva nejustificat. Mă ridic pe vârfuri pentru a ajunge la locul meu secret unde depozitez dulciurile, apuc una din tabletele cu alune și o admir timp de o secundă. Când am auzit scârțâiutul podelelor, am încercat să mă întorc, dar era prea târziu.


-Încă o mișcare și ești moartă!


Vocea masculină puternică și țeava rece ce-mi apăsa tâmpla m-au făcut să mă sperii destul de tare. Am împietrit în acea poziție până am auzit cuvintele necunoscutului.


-Ai ceva ce-mi aparține, Brittany! Așa te cheamă, nu?


-Da...


Răspunsul meu trădează agitația interioară.


-Știi ce vreau eu de la tine?


-Nu.


-Răspunsul este absurd de simplu: tu îl ai pe Daniel, iar eu am nevoie de el. Cineva trebuie să cedeze, iar acela nu sunt eu, așa că nu plec de aici până nu-l lași.


-Și dacă nu vreau să fac asta? 


-Apăs trăgaciul fără resentimente!


-Ok, mă ucizi. După asta? Cum îi explici glonțul care mi-a zburat creierul afară din craniu?


-Deșteaptă... Planul B: El are un secret, unul mare: e agent sub acoperire. Imaginează-ți cât de greu e să te infiltrezi într-un grup infracțional și cât de oribil ar fi ca tipii din el să afle că ești spion.


-Tu de unde-i știi secretul?


-Ghicește.


Creierul meu încearcă să gândească, dar nimic. Apoi răspunsul îmi vine: secretul legat de ocupația lui este în mod cert știut de superiorii săi.

Ceaiul cu secreteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum