11. Concursul

229 15 1
                                    

-Eu mă duc! 

-Ba nu, eu o cunosc mai bine, sunt fratele ei, așa că eu mă duc!

-Șșșș, mai încet dobitocule că o trezești!

Îmi ridic somnoroasă capul din pernă și privesc la cei doi cocoși care stau în fața patului meu și se ceartă continuu.

-M-ați trezit deja... ce aveți de împărțit?

-Draga mea surioară noi nu ne certăm, încercăm doar să vedem care merită să meargă să-ți cumpere haine!

Mă uit când la unul când la altul, îmi dau ochii peste cap și mă afund din nou cu fața în perne. Oftez puternic pentru a nu le mai auzi discuția contradictorie și încerc să adorm, dar Derek se opune vehement deciziei mele.

-Brittany, tu decizi cine merge la cumpărături!

-De ce nu mergeți împreună?

-Bună idee. Vom face un concurs. Fiecare își alege un om ca reprezentant după ce cumpărăturile sunt gata. Acesta va veni în fața lui Brittany care va avea de ales între obiectele vestimentare luate de mine sau de tine fără să știe cine le-a cumpărat. Care are cele mai multe puncte câștigă.

-Câștigă ce? întreabă fratele meu a cărui ochi sclipeau de entuziasm.

-Brittany decide ce se întâmplă cu cel care câștigă.

-Se pare că eu câștig din afacerea asta... Ce ați zice ca unul din voi să-mi facă turul pe aici pentru că nu știu nimic...

-Asta e! Câștigătorul are o zi cu Brittany. Pierzătorul este servitorul nostru. Acum să facem o listă cu cele necesare mini vacanței...

-De asta mă ocup eu însămi. Am nevoie de: 5 tricouri, 3 bluze, două perechi de pantaloni, trei seturi de lenjerie intimă, o geacă, un hanorac, 3 maieuri de vară și 2 perechi de pantofi. Succes!

Cum s-a putut băga Alexander într-un concurs în care clar pierde? Ei bine, oricum numai eu trag beneficii azi așa că nu comentez. La cinci minute de la plecarea băiețiilor un bărbat vine cu o tavă în mână, mi-o dă și pleacă. Pe tavă este un pahar de limonadă și o gogoașă de ciocolată. Derek încă îmi cunoaște gusturile!

                                                                                        ***

O oră mai târziu stăteam întinsă pe pat. Doi bărbați masivi au intrat peste mine cu o grămadă de plase fiecare în mâini. Primul, cel brunet, s-a așezat în stânga, iar cel blond în dreapta. Pe rând, de la stânga la dreapta, cei doi au scos câte un tricou. Un tricou negru simplu versus unul roz cu curcubeu.

-Primul punct este al brunetului!

Un tricou albastru cu un vultur sau un tricou verde cu fori: al doilea punct brunetul.

Un tricou negru cu trupa mea favorită sau un tricou negru cu o pisică: tot brunetul câștigă.

....

Pantaloni militari sau blugi albi: brunetul.

Deja era scorul 10-0 pentru cel brunet. Clar blondul este a lui Alexander, de care îmi puțin pare rău că va fi sluga fratelui meu, dar serios acum toată lumea știe că detest rozul, curcubeele, sclipiciul și că ador chestiile negre, bocancii nu pantofii cu toc de care mi-am dat mai târziu cu ochii în mâinile blondului.

Evident că scorul final a fost 20-0 și că m-am ales cu hainele pe care mi le-am dorit toată viața, dar care nu mi le-am permis. Eram în extaz și mângâiam bocancii cei noi, lucrurile negre și tricourile cu păsări primite. După zece minute în care le-am aranjat în dulapul disponibil, cei doi au apărut urmați de blondul și brunetul de mai devreme.

Ceaiul cu secreteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum