3. Dorințe și vise

257 21 0
                                    

Mi-am lăsat deoparte orice gând și am început să citesc din cartea pe care o iau mereu cu mine. La finalul capitolului logodnica sa primește vestea că el a murit. De ce nimic nu poate să fie roz, plin de fericire? Trântesc cartea și mă bosumflu. Nu-mi pot reprima țipătul ce iese din plămânii mei când remarc că Marco stătea pe scaunul din fața mea și se holba la fața mea.


-Te-am speriat? Pf, ce fricoasă!


-Eu sunt fricoasă sau tu ești nebun? 


-Nu e de mirare că nu ai un iubit!


-Hei! Pe asta de unde ai mai aflat-o?


-Tu mi-ai confirmat bănuielile acum o secundă.


-Ești extrem de enervant! Îmi este clar acum de ce nu te suportă lumea!


-Înafară de tine, nimeni nu mă consideră enervant, din contră, mă adoră!


-Daaaaa... Siguuuur! Nici Carla și Andrew nu te mai înghit!


-Serios?


Chiar în acel moment, Andrew a venit spre masa la care discutam noi. Mi-a așternut un pupic pe obraz, gest cu care sunt familiarizată, din cauză că noi ne înțelegem foarte bine, și s-a uitat la Marco cu unul din zâmbetele sale adorabile.


-Frate, îți rămân dator pe viață! Laptopul meu funcționează mai bine decât după ce l-am cumpărat! Ești grozav, omule! 


-Ce înseamnă asta? îl întreb pe prietenul meu blond ce stătea în spatele meu.


-Mi-a reparat prețiosul laptop!


Marco se uita cu o privire ce spunea „Ți-am zis eu!". După ce chelnerul meu preferat a plecat, mi-am permis să-i scot limba bărbatului rămas la masă.


-Numai pentru că o persoană o spune, nu înseamnă că tu chiar ești bun la suflet!


Nici bine nu închei fraza că viața îmi dă o nouă palmă. Carla vine și se aruncă direct la gâtul lui Marco și-l strânge tare în brațe.


-Vai! Ce m-aș face eu fără  tine! Ai salva-o! 


-Poate să meargă?


-Aleargă mai rapid ca înainte!


-Ce se întâmplă?


-Ah, Britt... Scuză-mă, nici nu te observasem! Acum două zile am scos-o pe Cher la plimbare în parc. A alergat până s-a înțepenit într-o scorbură. Noroc cu Marco ce a ajutat-o să se dea jos și i-a acordat primul ajutor!


Îmi dau ochii peste cap și merg la bucătărie de unde fur o brioșă fierbinte preparată cu delicatețe de Antonio. Acesta se întoarce în încăpere cu Marco și râd.

Ceaiul cu secreteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum