Multimedya : Oyuncularımız .
İyi okumalar...
" Ne ?" dedim kararsız bir tavırla.
" Duydun işte ." dedi umurcamazca .
" O dimi ? Biliyordum işte . Belki gitmeseydin-"
" Gitmeseydim bir bok olmayacaktı . Hiç umutlanma . Yürü gidiyoruz ." dedi ve beni çekiştirmeye başladı .
" Yeter be . Çürüttün kolumu . Çek o patini ." dedim yapay kızgınlıkla .
" Ne ? Senin bu cesaret nereden ?" diye sordu kafasını iki yana sallayarak .
" Abicim sen gidince ipler bana düştü . Cesarette oradan . " dedim gerinerek .
" O cesareti alırım-"
" Gitmeseydin kardeşim o zaman . Ne sikime gittin . Gitmeseydin !" diye bağırdım .
" Sesini yükseltme ." dedi bana karşı gelerek .
" Yükseltirim yükseltmem buna karışamazsın . " nefesim kesilerek
" Alçin sakin ol ." dedi endişeyle .
" Olmuyorum ya . Ne olacaksa olsun . İçimdekileri artık kusucam insanlara . Sana , babama , orospu anneme , canımdan çok sevdiğim arkadaşlarım Açelya ve İdile . Yeter artık . Bende bıktım her gün uyandığımda lanet etmekten . Bende usandım taştım yeterr ." diye bağırdım sesimin son milimlerini kullanarak .
" Tamam . Sakin ol . Sakin . Anlıyorum seni . Tamam ." dedi bana sarılıp sırtımı sıvazlayarak .
İlerideki kahverenginin en koyu tonundaki gözlere takılı kaldığımda Yankı dan ayrıldım . Kendimi toparlamam gerektiğini hissettiğimde Yankıya döndüm .
" Ben ... Kendimi kaybettim . " dedim Yankıya . Beni başıyla onayladı ve yanağımı okşadı .
" Yapma lan !" diye çıkıştım yine yapay sinirle .
" Alçin ." Açelyanın sesini duyar duymaz ona döndüm . Hafif gözleri dolmuş bana ve Yankı'ya bakıyordu . Yine yanlış anladı amk . Açelya o çocuğun yanında durduğunda ona doğru ilerledim .
" Açelya'm ." dedim ona yaklaşarak .
Yanına gittiğimde kollarımı boynuna doladım . Oda ellerini belime sardı .
" Yanlış anlama ." dedim kulağına eğilerek . Başını salladı ve daha sıkı sarıldı .
" Hadi okula girelim . " dediğimde beni kafasıyla onayladı . Yandan bir bakış attım çocuğa . Sert bakışları etrafı esir almış durumdaydı . Siklemeden Açelya ile okula giriş yaptık . Sınıfa girince gözler beni buldu . Benden korkuyorlardı . Çünkü sadist yanımı da biliyorlardı .
Her zamanki yerlerimize oturduk . Ben ve Açelya sanki Siyahla beyaz gibi . İdilse önümüzde tek oturuyordu . Yankı şuan gitmiştir . Büyük ihtimalle . Ders başlayınca tabi ki siklemedim ve kafamı sıraya koyup uyumaya başladım .
...
" Alçin hadi kalk ." dedi yumuşak bir ses tonuyla.
" Biraz daha ." diye mızmızlandım .
" Aşkım hadi ama okul bitti . " dedi yine yumuşak bir ses tonuyla. Tabiki böyle uyandıracaklar , beni nasıl uyandırmayacaklarını çok iyi biliyorlar .
" Aynen , hadi kalk balım ." dedi idil sesinden anladım .
" Kalk lan gidiyoruz." diye bağırdı Yankı oradan . Hızla ayağa kalktım . Sıralar yeri boyladı . İdil ve Açelya ellerini havaya kaldırmış bana ' Ben masumum abla ' dermişcesine bakıyorlardı . Ciddiyim . Bakışlarım kapının oradaki her an kaçacakmış gibi duran Yankıya döndü. Delici bakışlarımı ona yollayarak yanına ağır adımlarla ilerledim . Arkasını dönüp koşmaya başlayınca az önce durduğu yerin hemen arkasında o kahvenin en koyu tonu olan gözlere baktım . Gözlerine bir kaç saniye bakınca hafif bir tebessüm kırıntısı gördüm . Aklıma Yankı gelince koşmaya başladım . İdil ve Açelya arkamdan bağırıyorlardı . Sikledim mi ? Tabi ki hayır .
" Yankı . Seni yakalarsam sikerim ." diye bağırdım.
" 1. Beni yakalayamazsın .2. Sikerim falan kızım sen adı üstünde kızsın . Yok sende öyle şeyler . 3. Hadi bay ."
" Yankı gerekirse ben boruda tıkarım sıkıntı yok . " dedim ve daha hızlı koştum . Otoparka gelmiştik . Motorumun etrafında dönüp duruyorduk . Açelya ve İdil yetiştiğinde hem gülüyor hemde beni durdurmaya çalıştılar . Tabisikine de durmadım . Yankı yanıma geldiğinde tam atak yapacağımda bana sarıldı . Böyle dolu dolu .
" Ne oluyor lan ." dedim şaşkınlığımı saklamadan .
" Özlemişim ." dedi ve daha sıkı sarıldı. Gözüm istemsizce Açelya'ya gitti . Hafif gözleri dolmuş aşağıya bakıyordu .
" Hadi herkes birbirine sarılsın ." dediğimde anlamsızca bana baktılar . Yankı anlamasın diye ilk idili Yankı'nın üzerine attım .
" Abimm ." diye sarıldı .
" Mavi böcüğüm." dediğinde herkes gülmeye başladı. Herkesin sarılmaya ihtiyacı olduğunu anladım . İdil ayrıldığında Açelya mal gibi bakıyordu . Olaya el atıp onuda Yankı'nın üzerine ittim . İlk sarılan yankı olmuştu . Açelya da çekingen tavırla doladı kollarını beline . Yalnız beline diyorum , dikkatinizi çekerim . Açelya'nın boyu çok kısa duruyordu Yankı'nın yanında . Yankı'nın omuzuna geliyordu Açelya . Düşündüm de Açelya Yankıyı öpmeye kalktığında nasıl öpecek . ' Gız daha sevgili olmadılar .' diyen iç sesime hak verip onları izledim . İkiside gözlerini yummuş kokularını içlerine çekiyorlardı . Gözüm ağır adımlarla yanımıza gelen o çocuğa takıldı . Nasıl bu kadar çok benziyordu böyle . Ama ben ve onun karşılaşması imkansız denilebilecek kadar zor . Beni bırakmasının sebebi falan . Uff Alçin . Topla kendini .
" Hadi Poyraz'a da sarılın ." dediğinde Yankı şok oldum. Yok canım . O değildir . Bu ülkede kaç milyon Poyraz vardır . Bu ülkede kaç tane siyah saçlı koyu kahverengi gözlü insan var . İmkansız ya . Kesin yani . Yankı bana bir şey anlatmak istermişcesine bakıyordu.
" Ne oldu ? Anlamadım ." dedim Yankıya bakarak .
" Hadi Poyraz'a sarıl ." dediğinde biraz tuhaf hissettim. Ağır adımlarla Poyraz'a doğru gittim . Karşısına geçtiğimde ifadesizce bana bakıyordu . Çok fazla takmadım ve sarıldım . Uzun boyluydu . Parmak ucumda yükseldim . Çok yetişemedim ama yinede biraz sarıldım . Karşılık vermedi . Ellerimi çekeceğim an daha doğrusu düşecek gibi olduğum an belime doladı kollarını . Yetişebilmem için hafifçe eğildi . Daha iyi sarılabiliyordum . Kokusu . Kokusu çikolata gibi yada vanilya gibi değildi . Yada yağmurdan sonra toprak kokusu gibi . Bu koku . Lan bu koku limon kokusu mu ? Limon gibi kokuyordu. Önce koklayınca güzel gelen ardından kokusu yoğunlaşınca baş ağrısı yapabilecek türden . Kollarımı bıraktığımda bir kaç saniye sonra oda çekti . Çok yakın duruyorduk . Oldukça yakın . Hafif yaklaşmaya başlayınca benim kalbim dört nala koşmaya başladı . Gittikçe yaklaşıyordu . Hafif geriye çekildiğimde belimden tekrar tutup yakınlaştırdı .
Ne yapıyor lan bu çocuk???
Merhaba arkadaşlar.
Vote vermeyi ve eksiklerimi yorumda belirtmeyi unutmayın !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHI HİSSET Wattys2016
ChickLitSiz hayatınızda hiç çevrenizde onca kişi varken kendinizi yapayalnız sanki bir boşlukta gibi hissettiniz mi? Bu yaşıma kadar çevremde o kadar çok insan vardı ki ama ben hiçbirini görmüyordum.Zaten onlarda beni anlamıyordu.Benim aslında tek...