" Ben .. Ben senin kardeşinim . " dediğinde bakışlarım donuklaştı . Yüzünde bir çok duygu barındırıyordu . Hafif gülümsediğinde sanki hipnozdan çıkmış gibi oldum .
" Ne saçmalıyorsun ? " diye bağırdığım da gülümsemesi soldu . Bana hüzün dolu bakmaya başladığında söylediğimin ağır olduğunu anladım . " Yani ben hiç bir şey anlamadım . Beni aydınlatır mısın ? " diye sorduğum daha sakin ve kibar bir tavırla . Kibarlık benden beklenmeyecek bir şey ama karşımda o kadar ürkek ve güçsüz duruyordu ki güç gösterisi yapma gereği duymadım.
" Anne demeye dilim varmıyor . O kadın ... Nasıl anlatsam .. Sürekli adamlarla birlikte . Yani tam olarak bilmiyorum ama hayat kadını gibi bir şeymiş . Bende yeni öğrendim işte . Bir kağıt buldum odasında . Sarhoştu . Hemen uyudu koltukta . Dolaptaki kağıtta ' Alçin Soykan kızımmış . ' yazıyordu . Bende kaçtım evden . O kadının yanında daha fazla kalmak istemiyorum çünkü . Eğer beni kabul edersen ... Senin yanında-" dediğinde sözünü kestim . " Ben .. Çok şaşkınım tamam mı ? O orospudan bu beklenirdi zatende . Ayrıca .. Benim yanımda kalmanı isterim ama babama sormam lazım . Eğer babam seni kabul etmezse sana ayrı bir ev tutarım . Ama .. elinde her hangi bir kanıt olmadan seni yanıma almam . " dediğimde yerde duran çantasından kağıt çıkartıp bana uzattı . Kağıda baktığımda %99 DNA uyuştuğunu gösteriyordu . Alttaki imzaya baktığımda gerçek olduğuna kanaat getirdim .
" Eğer beni istemiyorsan bir daha seni rahatsız etm-" sözünü keserek
"Ne saçmalıyorsun sen be." Deyip sarıldım. Her halde benden beklemiyordu bunu. Vücudu kas katı kesilmişti. Önemsemeden devam ettim."Kardeşim olan kişiyi sokakta bırakacağımı mı sanıyorsun. Hadi bakalım gidiyoruz" O da bana içten bir gülümseme vererek sarıldı. "Tamam. Şey sana a-ab Off işte şey abla desem kızar mısın?" Dediğinde yalancı bir sinirle bakmaya başladım Ada da korkmaya tabi. Daha fazla korkutmak istemediğim için konuşmaya başladım. " Asıl abla demezsen kızarım." Dediğimde ikimiz de gülmeye başladık. "Hadi yeter bu kadar şamata eve gidelim." "Abla??" Ada'ya döndüğüm de çekingen bir şekilde devam etti. "Eğer baban beni istemezse yani şey" daha fazla konuşmasını istemediğim için sözünü yarıda kestim. "Sakın sakın devamını getirme babam öyle biri değil. Zaten eğer reddetse bile sana ev tutacağımı söyledim. Merak etme seni o fahişenin yanına geri yollamam sen onun sadece biyolojik kızısın. O kadın seni hak etmiyor. Sen benim kardeşimsin ve seni kimseye vermeye niyetim yok. Amma konuştum be hadi bu kadar laga luga yeter ama" son söylediğimi şakaya vurarak ve gülerek söylediğim için o da gülmeye başladı.
Eve gelince içimi bi endişe kapladı. 'Ya babam Adayı istemezse?' Off off. Bu kıza gerçekten kanım kaynamıştı. Ve en önemlisi o benim kardeşim di. Kafamdan bu soruları def edip kapıyı çaldım. Kapıyı babam açmıştı. Beni görünce içten bir gülümseme sundu bana sonra Adayı gördü ve bana soran gözlerle bakmaya başladı. "Şey baba içeri geçelim mi? Sana anlatmam gereken şeyler var." Babam da merak etmişe benziyordu. "Hadi geçin bakalım. Ben de merak ettim ne diyeceksin acaba. Hadi" deyip bizi içeri aldı.
Oturma odasına geçip yerimi aldım. Ada da çekine çekine oturdu. Babam da yerini alınca soze direk girdim. Şaka değil direk. "Baba Ada benim kardeşim. Ve burda kalmasını istiyorum. O kadınla aynı evde kalmasına izin veremem!" Babam bi an öksürmeye başladı e tabi bende korkmaya. Hemen Ada'ya dönüp"Koş su getir Ada. Çabuk!" Ada koşa koşa mutfağı aramaya başladı. Allahtan hemen yandaydı da çok aramadan buldu. Ada suyu getirirken ben hala babama bakıyordum. Suratı mosmordu. Off ya. Aferin Alçin ya bravo adamı kalpten gönderecektin be!
Ada elinde su ile salona giriş yaptı. Hemen suyu elinden alıp babama uzattım babam suyu içti ve bir kaç dakika sonra kendine geldi. "Alçin yavrum. Bana konuyu doğru dürüst anlatır mısın bitanem." dediğinde hiç beklemeden konuşmaya başladım.
"Baba bu Ada"deyip Adayı gösterdim. "Bugün... Neyse işte bi şekilde karşılaştık. Ada benim adımı duyunca işte anlatmaya başladı. Kardeşiz biz falan dedi. Ben inanmadım tabi ilkte ama DNA testini gösterdi. %99 kardeşiz. An- yani bu kadını tanıyorsun yani işte baba anla ya Ada benim kardeşim ve ben onun bir orospu ile aynı ortamda olmasını istemiyorum. Yani diyeceğim o ki Ada burda kalabilir mi? Hıh?" Babama şuan aslında yavru kedi bakışı atıyorum ama kesinlikle yapmaya çalıştığım şey haricinde her şeye benziyordu. Babam ilk bi düşünür dibi yaptı ardında gülmeye başladı. "Alçin bu nasıl soru güzelim tabi ki kalabilir ama tabi ki o da isterse" deyip Ada'ya bakmaya başladı. Ada gülümseyip "Şey yani ben çok isterim efendim." Dedi. Babam gülüp devam etti. "Ama Adacığım uyman gereken bir kural var" bende merak ettim be acaba ne? Ada hemen başını sallayıp"Tabi. Tabi ne olursa efendim" dedi. Babam kızar gibi "Şu efendim lafını kemessen ben seni keseceğim ha" dediğinde hep beraber gülmeye başladık. Babama sarıldım hemen. Kulağına eğilip"Seni çok seviyorum yakışıklım ." demeyi de ihmal etmedim tabi. Ada bize aval aval bakarken babam Ada'ya dönüp"Sen ne aval aval bakıyorsun öyle. Gelsene yanımıza. Sende bu ailemizin bir ferdisin artık çekinme." Deyip kollarını Ada'ya da doladı." Ha bu arada Adacığım benim adım Selim. Ne demek istersen diyebilirsin bana tamam mı?" "Tamam Selim abi. Teşekkür ederim bana evinizi açtınız" "Teşekkürlük bir şey yapmadım ben sadece hem kızımı yeni kazanmışken kaybetmek istemiyorum hem de seni o kadının evine gönderecek kadar cani değilim. Hem fena mı oldu? İki kızım oldu ve ben kurt gibi açım" babamın son dediğine anıra anıra gülmeye başlamıştık taaa ki babam "Ama ben ciddiyim. Gerçekten açım yani" demesi ile Adayla mutfağa ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHI HİSSET Wattys2016
ChickLitSiz hayatınızda hiç çevrenizde onca kişi varken kendinizi yapayalnız sanki bir boşlukta gibi hissettiniz mi? Bu yaşıma kadar çevremde o kadar çok insan vardı ki ama ben hiçbirini görmüyordum.Zaten onlarda beni anlamıyordu.Benim aslında tek...