Multimedya: Alçin'in Annesi
İyi okumalar...
Yine kendimi bir boşluktaymış gibi hissediyorum. Yine o çaresizlik tüm bedenimi esir almış beni uçsuz bucaksız bir yere sürüklüyordu . Peki ya neden ? Neden bu oluyordu ? Beni kendi siyahım da neden boğulmama sürüklüyorlardı ? Beni anlamak bu kadar mı zordu ? Benim duygularımı empati kurarak anlayıp , beni kendi siyahlığımın derinliklerine çekilişime göz yummayıp çekip alabilirlerdi , Neden yapmıyorlar ?
Açelya ve İdil . Sizleri nefret ettiğim adamdan , yüzünü bile doğru dürüst hatırlamadığım kadından çok seviyorum. Size kızamıyorum , ama beni zindanımda bırakmanıza akıl sır erdiremiyorum. Neden sizi her şeyden çok seven bu siyaha bulanmış kızı anlamıyor , ona yardım etmiyorsunuz .
Yine gereksiz şeylere sinirlenmiş , kendimi cevabını bir türlü bulamadığım sorulara esir bıraktım . Kafamda milyonlarca cevabını bilmediğim yada bulamadığım soru vardı ki buda beni delicesine sinirlendirmişti. Sinirimi atmak için ya birisini dövmeli ya da içip kendimi uyuşturmalı ve bu aptal soruları bir müddet beynimden uzaklaştırmalıydım .
Kimsenin gereksiz yere canını sıkmak istemiyordum bu nedenle tercihim bar oldu . Her zamanki mekana doğru ilerledim . Yalnızdım . Her zaman çevremde yer edinmeye çalışan insanlar oldu . Kimileri dostluğumuzu , kimileri güzelliğimizi kıskandı . Bize zarar vermek isteyen birçok kişi oldu .
Yargılamak . Bir insanı dış görünüşünden yargılarsın eyvallah . Ancak hiç düşünmezsin onun içinde kopan volkan ateşini . İçinde bir zamanlar küçük olan ancak şuan her kezi yıkıp delebilecek olan kini .
Motoru hızlı bir şekilde barın yanına park ettim . Motor sürmek benim için apayrı bir tutkuydu . Adımlarımı barın girişine yönlendirdim . Bardan içeri girince beni uyuşturacak kokuları içime çektim .
İçeride yoğun bir şekilde içki ve sigara kokusu vardı . Sigarayı arada sırada kullanan birisiydim .
Barmenin karşısına oturup elimle işaret verdim . Buraya sık geldiğimiz için tanınırdım . Barmen önüme shot tekila koydu .
Alışmıştı artık . Tekilayı alıp yudumladım . İçkileri birden içmeye sevmezdim . Hele şuan ki durumda hiç . Çünkü içkinin vücudumun her bir hücresini tek tek uyuşturduğunu hissetmek istiyordum . Boğazımı hafif yakarak inmesi ayrı bir zevk veriyordu .
Barmen ve yanındaki çocukla konuştukları şeylere kulak verdim .
" Bugün tanınmış bir tane kadın gelecek buraya . Adamları odaya götürecekmiş . Yani buradaki kızları pazarlayan kişiymiş ." dedi barmenin yanındaki çocuk .
" Tanınmış derken kastın ?" diye sordu barmen elindeki bardakları temizlerken .
" Tüm büyük babalar ile yatmış . Şuanda kızları satıyor işte ." dedi 19 yaşında gibi duran çocuk .
İçimden ' kimmiş lan bu orospu ' diye geçirdim . Ama pek tınladığım da yoktu . Tekilamı bitirmiştim . Sarhoş değildim ancak vücudumdaki hafif uyuşmayı hissedebiliyordum .
Barmene elimle işaret verdim . Bardağımı alıp doldurmaya başladı . O zaman yanındaki çocuğun gözleri bende durdu .
Tekilayı önüme koyduğunda daha çok eğilerek " Neden erkencisin ?" diye sordu.
" Sinirlerim bozuk." diye yanıtladım .
" Yeni bir şey mi ?" dedi ve bardaklarla ilgilenmeye başladı .
Kafamı sağa sola salladım . Oda onaylarmışcasına kafasını salladı .
Çocuğa dönüp baktım . Hemen bakışları beni buldu .
" Kadın ne zaman gelecek ?" diye sordum . Neden sordum bilmiyorum ama o kadını görmek istiyordum . Ne kadar orospu olduğunu . Çocuk düşünür gibi yaptı daha sonra gözleri arkama takılı kaldı .
" Geldi ." dedi ve o yöne ilerledi . Arkamı döndüğümde o kadını gördüm .
O kadın . Bu babamın dolabında bulduğum fotoğraftaki kadının ta kendisi . Resmine bir daha bakamamıştım . 1 yıl olmuştu . Ve yüzünü unutmuştum . Şimdi karşımda görünce onu hemen tanıdım . Ne yani bu kadın o kadın mı ? Beni doğurmakla bana en büyük kötülüğü yapan kadın .
Kadın gözlerini etrafta gezdirdi . Beni görmedi . O çocuk o kadının yanına gidip onu yönlendirdi . Kadın çocuğun gösterdiği yere doğru giderken etrafı alaycı bir sırıtışla süzüyordu . Gözleri bana kaydığında çevirdi . Ancak çok kısa süre içerisinde geri beni buldu gözleri . Yüzündeki sırıtış gitmiş ve şaşkınlık yerini almıştı . Ağzı hafif aralanmış ve olduğu yerde duruyordu .
Takındığım mimik onu bin paraçaya bölmüştü . Öylesine nefret ve kinle bakıyordum ki belkide böyle baktığım için bana bakıyordu . Belkide beni tanımamıştı . Kadın gözlerini kırpıştırıp duruyordu. Ayağa kalktım . Topuklu ayakkabımdan çıkan tok ses yankılanıyordu . Müzik hafif bir şekilde çalıyor ve insanlar birbirine sürtünerek dans ediyordu . Önüme çıkan her bir kişiyi itip sanki cehennem tazısı gibi yeri delip geçiyordum.
Yanına ulaştığımda karşısında dik durup ona baktım . Sinirimden dişlerimi sıkıyor , tırnaklarımı etime batırıyordum .
Kadın bana ağzı açık çok şaşkın ve üzgün bir tavırla bakıyordu . Sikledim mi ? Hayır .
" Vay canına. Seninle burada karşılaşmayı beklemiyordum . Bir adamın yatağında çıplak bir şekilde daha ideal olurdu bence." dedim ona tiksinirmişcesine bakarken .
" Alçin-" dediğinde yüksek sesle " Kapa çeneni orospu ." dedim .
" Seni bir daha görmek istemiyorum. Bu şehirden siktir git . Eğer karşılaşırsak olacaklardan ben sorumlu değilim ." dedim ve kapının önünde ne zamandır beni beklediklerini bilmediğim İdil ve Açelya'nın yanına ilerledim . Ben önde idil ve açleya arkamda bardan çıktık .
Motoru bırakıp barın arka tarafına gittim . Sinirlenmiştim . Babam annem hakkında bir şeyler söylediğinde ona inanmamış ve ondan nefret etmeye başlamıştım . Benim neden annem masum değil benim neden hayatım böyle ? Siktiğimin her dakikasında niye üzülmek zorundayım? Babam benimle hiç bir zaman oturup doğru dürüst bir şekilde konuşmamıştı . Hep ima etmiş bende onu yalanlamıştım . Annemi masum sanmıştım . Olanlardan o kadar bunalmıştım ki patlamak üzereydim . Ya birinin kalbini kıracak yada birini öldüresiye dövecektim .
Sinirli bir şekilde ilerliyordum . Topuklu ayakkabının sesi dar ve ıssız sokakta yankı yapıyordu .
İlerlerken ileride kızı sıkıştırmış boğazına bıçak dayayan adamları gördüm . Bir adam kadını sıkıştırmış bir şeyler sorarken , diğer adam uzakta sigara içiyordu . Bana arkaları dönüktü .
" Ne oluyor lan burada ." diye bağırdım onlara ilerlerken. Bıçak tutan adam bana döndüğünde hafif şaşırmıştım. Bu ona çok benziyordu . Simsiyah saçları , koyu kahve gözleri , çatık kaşları . Siması aynıydı . Diğer adamda döndüğümde şok olmuş bir biçimde ona bakıyordum . Oda bana şaşkınca bakıyordu . Arkadan adım seslerini duyduğumda oraya döndüm . İdil ve Açelya koşarak gelmişlerdi . Onlarda siyah saçlıya ardından ona baktılar . İdil şok olmuştu . Açelya da . Geri onlara döndüğümde kızlarla ağzımızdan şu kelime çıktı .
" Yankı!?!"
Merhaba arkadaşlar.
Vote vermeyi ve eksiklerimi yorumda belirtmeyi unutmayın !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHI HİSSET Wattys2016
Literatura FemininaSiz hayatınızda hiç çevrenizde onca kişi varken kendinizi yapayalnız sanki bir boşlukta gibi hissettiniz mi? Bu yaşıma kadar çevremde o kadar çok insan vardı ki ama ben hiçbirini görmüyordum.Zaten onlarda beni anlamıyordu.Benim aslında tek...