Sevimli Bir Bölümcük

34.5K 2.4K 83
                                    

Wattpad de sorun var... umarım bu sefer yayımlanır... :(

"Eee... Bebeğin cinsiyetini öğrenmeye hazır mısınız?" diyen doktora "Şaka mısın sen ya?" dercesine baktım. Tabiki de hazırdım! Allah'ım kaç zamandır ben bu anı bekliyordum, adam geçmiş hazır mısınız diyor! Direk kız veya erkek dese ya!

Dilara heyecanla elimi kavradığında ekrandaki gözlerimi bir saniyeliğine ayırdım. Onun bal gözlerinin içine aşkla bakıp, mutlulukla sırıttım. Tekrar ekrana çevirdiğim bakışlarımla minicik bebeğimizi izliyorduk. Öyle... masum duruyordu ki! Allah'ım kız mıydı acaba? Kız olsa keşke... Dilara'ya tıpatıp benzeyen bir kız...

"Ee? Cinsiyeti ne?" diye dayanamayarak sordum doktora. "Bakın görüyor musunuz?" diyerek bir yeri işaret etti. Ben bir şey göremiyordum ki!

"Ney? Ney? Hani neresi?" diyerek sadece kafasını çevirmeye çalışan Dilara'yla beraber doktor konuşmaya başladı. "Hayırlı olsun Doğan çifti. Dünya tatlısı bir oğlunuz olacak. Sağlığı da gayet yerinde görünüyor."

Oğlunuz...
Oğlumuz...
Oğlum...
Hemde sağlıklı...
Allah'ım sana sonsuz şükürler olsun!

Dilara yavaşça elimi sıkınca, mutluluk ve şaşkınlık arasındaki bir duygu karışımıyla ona baktım. "Oğlumuz olacak..." diye fısıldadım. Gülümsedi. "İnşallah sana benzer!" Gülümsedim.

Mutluydu...
Mutluydum...
Mutluyduk...

***

"Nasılsın bakalım Ali Ömer?" diyen doktora inci gibi dizilmiş dişlerini sırıtarak gösterdi. "İyiyim. Kardeşim nasıl?" Sorusuyla beraber hepimiz gülmüştük. Ya sen üç yaşında bir çocuksun! Sen nerden biliyorsun kardeşinin halini hatrını sormayı?

Doktor gülümseyerek ekrana bakıp "Kardeşin de iyi. Maşallah." Dediğinde gülümsedi minik oğlum. "Çok şükür!" Yanağına kocaman bir öpücük kondurdum hemen.

"Ee Ali, erkek mi olsun kız mı?" diyen doktorun sorusunu hemen cevapladı. "Erkek olsun! Merve ablam olduğuna göre bir tane de erkek kardeşim olsun." Doktor merakla "Merve ablan kim?" dediğinde omuz silkti ufaklık. Artık nereden öğrendiyse...

"Sude teyzemle emre amcamın kızı. Onu çok seviyorum biliyor musun?"

"Hım... Kardeşini de sevecek misin?"

"Tabi ki de!" dedi hızla. "Hem seveceğim, hem koruyacağım."

Dilara oğlumuzun eline uzanıp sevgiyle öptü. "Paşam benim! Nasıl da seviyor kardeşini." Başını salladı Ali. "Seviyorum ki her gece onunla uyuyorum." Bu dediğiyle birlikte yüzümü kimseye belli etmeden ekşittim. Gerçekten her gece aramızda uyuyordu. Dilaranın karnına sarılıp yanağını dayıyor, öyle uykuya dalıyordu. Bense üvey evlat gibi, yatağın kıyısında köşesinde uyuyordum. Yazıktı bana!

"Hadi o zaman cinsiyetini öğrenelim." Diyen doktora baktım heyecanla. Ali Ömer her ne kadar erkek istese de ben kızdan yanaydım. Umarım bu sefer ki Dilara'nın kopyası olan tatlı bir kız çocuğu olurdu!

"Gözün aydın Ali. Kardeşinin cinsiyeti erkek!"
Erkek mi?

Yine mi tutturamamıştık kızı?

Neyse. Olsun. Sağlıklıydı ya... yeterdi bu da.

****

"Ee Onur? Sence bu sefer ki de erkek olacak mı?" diyerek gıcık gıcık gülen doktora çatılı kaşlarla baktım. "Bu sefer ki kız! Hissediyorum!" dediğimde "Tabi tabi..." dercesine gülmeye devam etti doktor. Dilara ise yaramaz çocuklar gibi beni izliyordu. Onun dediğine göre bu bebeğimizin de cinsiyeti erkekti. Ama hayır! Kızdı!

Doktor dikkatle ekrana baktıktan sonra "Ali buna çok sevinecek sanırım." Dediğinde gözlerimi kıstım. "O da bu sefer kız istiyordu!"
"Tüh! O zaman üzülecek!"

"Erkek mi?" diye hayretle soluyup yüzümü ekrana yerleştirdim. "Hani nerede bunun şeyi? Yanlış görmüşsündür! Kızdır! Kız." Dediğimde kahkaha attı. "Bak burada."

Yüzümü sıvazladım. "Özür dilerim Dilara." Dediğimde Dilara merakla bana bakıyordu. "Ama Allah şahidim olsun kızı bulana kadar pes etmeyeceğiim!"

Doktor sırıttı. "Büyük konuşma Onur. Bir bakmışsın futbol takımı kurmuşsun çocuklarınla!" Ters ters ona baktım. "Kızım olacak benim!" Allah'ın izniyle...

24 Haziran 2016

Seni Bana Getirdi (Özel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin