Ay ancak yazabildim gençler. Çünkü vakit bulamadım zaten bulduğum anda da yazıyorum. Biraz kısa oldu ama olsun. Umarım beğenirsiniz! ^^
Onur
Hazırlıkları son kez kontrol ettim ve eksik bir şey kalmadığından emin olduktan sonra cebimden telefonu çıkarttım. "Gizem her şey hazır. Artık gelin." yazıp hemen yolladım mesajı. Berat ve Emre ise ellerinde telefon hala kızları sık boğaz etmeye devam ediyorlardı.
"Allah'ım bu kız beni delirtecek." diyen Berat'a baktım. "Ne oldu?" diye sorduğumda ölümcül bir bakış atmıştı bana. Korktum mu? Hayır... demeyi çok istesem de az biraz tırsmıştım. Ee, Berat bu sonuçta. Bir anda çenemi elime verebilirdi. Vardı onda bu potansiyel.
"Seninle sonra hesaplaşacağız. Senin yüzünden takılamadım peşine!" diye homurdandığında gülmeden edemedim. Haklıydı. Zaman kısıtlı diye bana yardım etmek için ikisi de evde durmak zorunda kalmışlardı.
"Oğlum tek süslenip dışarı çıkan senin hatun mu sanki?" diyen Emreyle beraber yüzüm düştü. Dilara'nın o hali hala aklımdaydı. Ve bu sinirimi tepeme çıkarıyordu ama şimdilik o siniri geri planda tutmaya çalışıyordum. Haklıydı. Ama bir yere kadar! Yani o durumun hesabını sonra soracaktım ona.
Telefonum elimde titreyince hemen mesaja baktım. "Birazdan kalkacağız. Sana mesaj atarım." yazmıştı Gizem. Sıkıntıyla dudak büktüm. Hemen gelseler olmaz mıydı ya?!
Telefon ikinci kez titredi elimde. "Dilara ile konuştun mu? Bana çok kızmış mı? Açıkladın değil mi durumu?" yazmıştı Seda. Aklıma yaptığım hain plan gelince sırıtmıştım. Tam bir haftadır bu plan üzerine çalışıyordum ve bugün yürürlüğe koymuştum. Tabi bu plan Dilara için pek hoş başlamamıştı ama olsun... sonu güzel olacaktı.
"Sorun yok kuzen. Dert etme. Dilara anlayışla karşılayacaktır." yazıp yolladım hemen.
"Neyse ben şimdi ışığı kapayım. Son kez bir prova yapalım." dediğimde ikisi de sıkıntıyla pufladı. "Kaçıncı olacak bu? Her şey tamam işte." diyen Emre'ye ters ters baktım. Mesajı almış olacak ki ağzına fermuar çekmişti eliyle...
(Bu kadar Onur yeter bence. :D Gidip Dilara'nın gözünden okuyalım olayı. Bence daha sevimli oluur!)
Dilara
Kapıyı ardımdan kapatmadan önce lambanın düğmesini elimle yokladım. Ve tam o anda salondan bir ses geldi. Bu da neydi ya? Hırsız filan mı girmişti eve???
Tam geriye doğru bir adım atacaktım ki kapının önünden oturma odasına kadar peş peşe yerdeki küçük ışıklar yandı. Ve ardından koltukta oturmuş Onur'un tam üzerinde biraz daha fazla ışık saçan bir düzenek yanmıştı. Onurla göz göze geldiğimiz an, elindeki gitarın telleri onun o hayranı olduğum parmakları buluştu.
Ağzım kocaman açılmış onu izledim bir süre. Ardından elimle ağzımı örtmeye çalıştım ve dolmuş gözlerle ona bakıyordum.
(Arkadaşlar videoya pek aldırmayan başta böyle gitar elinde filan söylemiş ya o yüzden koydum. Hoşuma gitti. :D :D )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bana Getirdi (Özel)
RomansaOnur ve Dilara artık mutlu olmayı hak etmiyor mu sizce de? Not; Kapak için Sinem_Ekin isimli okuyucuma çok teşekkür ederiiim <3<3 (Kapak gönderirseniz seve seve kullanırııım ^^ )