Hoofdstuk 2

40 2 2
                                    

NEEEE, ik had hem naar de groepsapp van de klas gestuurd. Hoe kon ik zo dom zijn, iedereen gaat me vast heel hard uitlachen morgen op school. Oké ik heb net besloten dat ik morgen gewoon niet naar school ga het maakt me niet uit wat me moeder zegt ik heb echt geen zin om keihard uit gedachten te worden.

Als mijn moeder me de volgende dag wakker komt maken omdat ik "door mijn wekker ben geslapen" ( ik had hem gewoon expres niet gezet) zeg ik tegen mijn moeder dat ik niet naar school ga omdat ik me niet lekker voel (wat ook wel zo is want ik voel me verschrikkelijk). En natuurlijk dan komt het deel dat je moeder begint te zeuren over dat het vast allemaal wel mee valt en dat je niet kan weg blijven op je 1e schooldag enzo, je kent het wel. Omdat mijn moeder maar blijft zeuren sta ik op en ga ik douchen als ik klaar ben en naar beneden ga probeer ik mijn moeder nog een paar keer over te halen om niet naar school te hoeven maar helaas, mijn moeder houd vol dat ik naar school moet gaan. Als ik klaar ben met alles stap ik op de fiets en ga ik naar Alex zodat we samen kunnen fietsen, maar wat me moeder niet weet is dat ik niet naar Alex ga en Alex denkt dat ik thuis ben. Wat denk jij dan, ik ga in zo'n situatie toch niet naar school. Ik ben niet gek.

Wat nu? (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu