Hoofdstuk 16

26 1 1
                                    

Ik trek mijn nieuwe bh en jurkje aan, voor Kevin natuurlijk.

"Hey guys", roep ik naar het groepje, maar ik kijk alleen maar naar het feit dat de enige lege plek naast Kevin is. Oow wat jammer nou (ahum sarcasme).
"Hei Milou", krijg ik als antwoord terug van Kevin. "Kom zitten".
Ik ga naast Kevin zitten.
"En, nog grote problemen gehad thuis?" Vraagt Rick. Ik kijk hem niet begrijpend aan. "Oow ja natuurlijk, Kevin heeft het ons verteld", antwoord Rick op mijn vragende gezicht. Ik knik.
Wacht zou die ook verteld hebben over ons.
Het is alsof hij mijn gedachten kan lezen.
"Ik heb niets verteld over ons hoor", fluisterde hij in mijn oor.
"Duss, ga je ons nog vertellen hoe het is gegaan thuis", vraagt Jane nu een beetje ongeduldig. "Ow ja, wel goed eigenlijk ik heb gelogen dat ik ongesteld ben blablabla dat soort dingen. En uiteindelijk eindigde het met nieuwe kleren, zo als je wel kan zien." Zeg ik trots.
"Jaloehoeers", antwoord Jane.

"Wil je ook nog een slok?" Vraagt Cindy terwijl ze een fles champagne naar me uitrijkt. "Ja lekker", is mijn antwoord. En ik zet de fles aan mijn mond.

"Ik ga er maar weer eens vandoor", kondig ik een paar uur later aan.
"Ik breng je wel naar huis, je bent hartstikke dronken", zegt Kevin lief.

"Wil je anders binnen komen, mijn ouders komen morgen middag pas thuis", ik knipoog verleidelijk naar hem, tenminste dat probeer ik, met mijn dronken kop.
"Ja gezellig" hij moet lachen om mijn verlepte knipoog.
Ik open de deur met de sleutel onder de mat.

"Wil je wat drinken?", Vraag ik vanuit de keuken terwijl Kevin al een plekje heeft gevonden op de bank. "Ja lekker, doe maar een biertje", is het antwoord.

"Duss, filmpje kijken? Vraag ik om de ongemakkelijke stilte te verbreken.
Hij knikt.
Al gauw vinden we een film, echt zo'n zwijmel film. Beter voor mij want als het romantisch word...
En ja hoor, al gauw word het romantisch en zie ik zijn hoofd langzaam naar de mijne komen. Dan voel ik zijn zachte lippen op de mijne, maar nu is het beter, beter dan de vorige keer.

Langzaam staan we op en lopen naar boven.

De rest kan je zelf wel raden denk ik.

De volgende ochtend word ik wakker met barstende kopijn. Ik heb geen idee meer wat er gister is gebeurt.
Ik schrik van een zachte kreun naast me. Het is Kevin. Nu pas merk ik dat ik naakt ben. En mijn nieuwe bh ligt naast me op de grond. Iewl er ligt een gebruikte condoom in de prullenbak. Wacht..... mijn hard staat even stil.

Ik heb het met Kevin gedaan.

Die smeerlap, hij heeft me gewoon gebruikt, hij wist dat ik hardstikke dronken was.

Ik maak hem wakker. "Hé schoonheid", antwoord hij met een gaap er achteraan. "Niks schoonheid", antwoord ik bitchie terug. " Ik wil dat je nu mijn huis verlaat. Je hebt me verdomme gebruikt."
"Maar Milou, je wou het zelf."
"Nee je wist dat ik dronken was, oprotten nu."

Als Kevin eindelijk mijn huis uit is stort ik mezelf op de bank en barst in tranen uit, met barstende koppijn. Ik pak een aspirientje en ga verder met huilen.

Ik schrik van de deur. Mijn moeder komt binnen. "Achh meisje toch, wat is er gebeurd."
Als ik klaar ben met huilen vraagt ze nogmaals wat eer is gebeurd.
"Je zou toch pas vanmiddag thuis komen?" Vraag ik eerst nog.
"Ik kon eerder weg, maar vertel het me nou", vraagt mijn moeder nu wat ongeduldig.

Ik vertel mijn moeder álles. Vanaf het moment dat het schooljaar begon tot vanmorgen. Mijn moeder onderbreekt me nergens, ze luistert vol medeleven.
"Ik ga je helpen, je gaat naar een kliniek in af te likken en ik en je vader gaan over mee helpen. Je kan me toch altijd alles vertellen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oké dit was echt en lang hoofdstuk voor mijn doen maar dat heeft een reden, want dit boek is bijna af, er komt waarschijnlijk nog 1 hoofdstuk en dat is het. Het is misschien een beetje een onverwachts einde maar ik ga nu ook met een nieuw boek beginnen. Ik ben eigenlijk al bezig. Ik zou het super leuk vinden als jullie die ook gaan lezen. Hij staat er nog niet op maar hij heet: verliefd op mijn broer.
Het is misschien een beetje cliché maar dat boeit niet.

Ik zou het leuk vinden als jullie zeggen wat jullie van dit boek vonden want ik was er eigenlijk wel blij over.

Wat nu? (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu