Hoofdstuk 14

34 1 2
                                    

"Ik heb vannacht bij een vriend geslapen", zeg ik.
"Wie was dat dan, ik heb al je vriendinnen uit je klas gebeld?" vraagt mijn moeder.
"Kevin, die zit niet in mijn klas"
"Wacht even, dus jij hebt vannacht bij een jongen geslapen," zegt mijn vader nu ook.
"Ja pap, ik heb vannacht bij een jongen geslapen en veeel meer", zeg ik sarcastisch. Ik loop naar boven toe en ga op bed liggen waarna ik langzaam in slaap val.

"Heei meisje, word eens wakker", mijn moeder zit op de rand van mijn bed met een bord pasta.
" Hoelaat is het?" Vraag ik.
"Half 8", antwoord mijn moeder.
"Zo laat al".
"Ja, je hebt lang geslapen, ik dacht ik maak je maar niet wakker om te avond eten maar je moet toch even iets eten".
"Zet daar maar neer", zeg ik kortaf en ik draai me weer om. Ik hoor mijn moeder zachtjes zuchten maar ik hoor de deur daarna al gauw dicht gaan.
Ik pak het bord en begin te eten, tijdens het eten denk ik weer terug aan die zoen.
Dus hij vind mij ook leuk...
Met die gedachten val ik in slaap.

"Wakker worden slaapkop", zegt mijn moeder.
Ik word wakker.
"Kom je zo even naar beneden".
"Ja best", antwoord ik slaperig.

"Ga even op de bank zitten", zegt mijn moeder als ik beneden kom.
Ik ga zitten, maar dan zie ik dat mijn vader en moeder ook gaan zitten. Shit, ze willen natuurlijk dat gesprek gaan voeren over waarom ik niet naar school kwam al die tijd.
Ik schrik van de bel.
"Ik doe wel open", zegt mijn moeder.

"Komt u binnen", hoor ik mijn moeder bij de deur zeggen.
Meneer de Raaf stapt naar binnen en gaat in een stoel tegenover mij zitten.
"Koffie?" Hoor ik mijn moeder vanuit de keuken vragen.
"Ja lekker", antwoord meneer de Raaf hierop.

"Dus Milou", begint meneer de Raaf.
"Zou jij ons kunnen vertellen waarom je de laatste tijd niet naar school komt, je was namelijk niet ziek, heb ik van je ouders gehoord".
"Ik uuhmm.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat zou ze antwoorden.
Comment wat jij denkt dat ze gaat zeggen.

Wat nu? (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu