"Meneer de Raaf hier zegt dat jij de afgelopen anderhalve week niet naar school bent geweest, leg dit eens uit".
Ik sta daar maar, zonder te antwoorden, ik ben in een shok, wat moet ik nu zeggen.In paniek pak ik snel mijn jas en mijn portemonnee en ren ik naar buiten, ik sla de deur achter me dicht en ren zo hard ik kan mijn straat uit, ik hoor mijn moeder nog roepen maar ik ren door. Als ik uitgeput ben stop ik met rennen, ik kijk om me heen. "Waar ben ik", is het eerste wat door me heen gaat.
Als ik goed kijk zie ik het, ik sta bij de skatebaan. Ik loop langzaam door het park waar de skatebaan in staat. Eindelijk kan ik even nadenken, even weg van alles. Ik loop richting de steiger om daar te gaan zitten, maar dan...
Is dit een grapje, daar zit Alex met Justin, ze zijn aan het zoenen. Ik voel de tranen al weer op komen, maar inplaatst van weg te lopen besluit ik wraak te nemen. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en film Alex en Justin terwijl ze zoenen. Zonder na te denken gooi ik het in de groepsapp. Ik zie dat meteen een paar mensen het bekijken.
Maar de reacties bevallen me niet."Awhh Alex en Justin wat schattig samen".
"Jullie houden ook nooit op hè ;)".
En meer van dit soort reacties.
Waarom is het bij Alex schattig en lacht iedereen míj uit.Ik zie dat Alex en Justin het filmpje nu ook bekijken. Nog voor het filmpje af is zie ik Alex en Justin om kijken. Ik spring snel achter een boom, volgensmij hebben ze me niet gezien. Ik loop weer weg bij de steiger.
Ik zie dat ik 3 gemiste oproepen heb, van mijn vader en moeder en zelfs een van meneer de Raaf. Ik heb ook nog een paar appjes. Van mijn vader, moeder en meneer de Raaf. Ik open ze niet en loop door.
JE LEEST
Wat nu? (Voltooid)
RandomWat nu is een boek over een meisje die gepest word en verkeerde dingen gaat doen omdat ze denkt dat niemand haar meer wil