Hoofdstuk 3

31 2 0
                                    

Het is inmiddels 11uur en Alex en de rest van de school hebben nu pauze, Alex appt me: "het is maar goed dat je niet op school bent, iedereen heeft het over je "ongelukje", ik denk dat dit nog wel even gaat duren, maar wat Alex en Milou niet weten is dat die "even" een heel jaar gaat duren...

Ik loop rond in de Appie, kijkend of ik nog wat te eten kan halen van dat kleine beetje geld dat ik uit mijn moeders portemonnee heb weten te halen. Ik pak een zak chips, betaal en loop de Appie uit, ik ga naar een plekje waar Alex en ik altijd chillen, het is langs een sloot op een steiger. Daar gaan we altijd liggen, nu lig ik hier alleen en is Alex op school waar iedereen nu over mij roddelt...

De schooldag is bijna af en ik app Alex dat ik op de steiger zit, ze zegt dat ze komt als de dag af is (ze is uit om 13:55), maar als het inmiddels al 14:45 is geeft Milou het op met wachten op Alex en hopen dat ze nog komt.
Milou kon het eigenlijk niet geloven, Alex zouden haar daar nooit zonder goede reden laten zitten in haar eentje. Milou besluit om Alex te appen om te vragen waarom ze niet kwam.
"Hé Alex, waar blijf je nou?"
Alex apt na een paar minuten terug:" Ow ja sorry ik was het helemaal vergeten, ik ben nu in de stad, sorry". Ik voelde me in de steek gelaten.

Wat nu? (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu