"shit, me moeder", sis ik in mezelf. Ik sta in de kelder, ik ben op zoek naar een beetje goeie wijn. Ik hoor dat me moeder naar de kelder loopt en de trap af komt. Ik pak snel een fles en stop die in me tas, en dan verstop ik me achter een kast. Na een paar minuten hoor ik haar een fles pakken en loopt ze weer weg. Ik haal opgelucht adem, mijn hart gaat echt tekeer, maar ik probeer mezelf rustig te krijgen en dat lukt wel aardig.
Ik loop met de tas naar boven en roep me moeder dat ik naar school ga (wat ik niet ga doen). Ik loop over straat naar mijn vrienden. Ze kijken me allemaal vragend aan als ik aan kom lopen tot ik de fles wijn tevoorschijn haal. Kevin geeft me een complimentje. Ik krijg kriebels.
Ben ik dan misschien verliefd op Kevin?
Als het al rond 4uur is moet ik gaan aangezien mijn moeder denkt dat ik nu ongeveer thuis moet komen van school.
Ik moet langs mijn school fietsen tijdens de weg naar huis en ik zie dat mijn klas nog niet uit is, pas over 2 minuten.
Ik blijf wachten achter een boom tot ze uit zijn, ik weet niet waarom maar het voelt gewoon vertrouwt om mijn oude vriendin Alex nog even te zien.
Ik zie dat Justin en Alex naast elkaar zitten ik denk er verder niet meer over na. Ik zie ook dat Sterre en Tarik hand in hand zitten, het zal toch eens niet, ik kende Sterre al een beetje via-via en volgens andere mensen is ze een echte player. Ik schrik uit mijn gedachten als ik hoor dat de bel gaat. Ik zie de enorme menigte naar buiten lopen en voel toch een beetje verdriet aangezien ik daar niet tussen loop. Maar dan zie ik iets wat echt pijn doet al snap ik niet waarom, ik kreeg net nog kriebels toen Kevin me een compliment gaf. Maar toch doet het pijn...Wat denken jullie dat ze ziet?
Laat het achter in de comments.~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorry trouwens dat ik zulke korte hoofdstukken schrijf maar ik heb vaak niet meer inspiratie voor een hoofdstuk. 😃
JE LEEST
Wat nu? (Voltooid)
RandomWat nu is een boek over een meisje die gepest word en verkeerde dingen gaat doen omdat ze denkt dat niemand haar meer wil