"Mam, ik durf echt niet!"
Ik sta voor de afkickkliniek met mijn koffer. Aangezien ik niet heel lang verslaafd ben geweest en je het volgens een of andere arts nog niet helemaal verslaafd kan noemen hoef ik waarschijnlijk niet zo lang in de kliniek maar dat neemt niks weg van het feit dat ik het super eng vind."Eindelijk weer thuis!!!" Roep ik door de woonkamer. Ja, je hoort het goed ik ben klaar in de kliniek. En morgen... ga ik weer voor het eerst naar school.
Ik loop samen met mijn moeder naar school, normaal zou ik me nooit vertonen met mijn moeder op school maar dit keer heb ik haar zowat gesmeekt mee te gaan.
"Je kan het liefje, dit is het moment waar we samen naar toe hebben gewerkt", zegt mijn moeder, je hoort aan haar stem dat ook zei het eng vind.
Ik open de deur van het lokaal en stap naar binnen. Alle ogen zijn op mij gericht. "Valt er wat te zien", zeg ik bot.
Iedereen kijkt meteen weg.
"Aha Milou, lang niet gezien, ik ben blij dat je er weer bent", antwoord Meneer de Raaf op mijn botte gedrag.
Ik ga zitten aan een twee persoons tafel. In mijn eentje.Uit het niets staat Alex op. En komt naast me zitten. "Het spijt me, ik had je moeten steunen na jou, ahum, domme actie", ze lacht naar me.
Ik lach terug.
Nee ik heb haar niet meteen vergeven, maar dat komt denk ik wel.Oh en wat er met mijn "vrienden" is gebeurd. Ik praat niet meer met ze en als ik langs loop kijk ik niet meer naar ze om, zij zijn tenslotte de schuld van "dit".
En Kevin, het blijkt dus dat ik niet de eerste ben, zijn vrienden en hij doen dit wel vaker gewoon voor de "intieme momenten op een bed" om het maar netjes te zeggen. Kort gezegd, ik vind hem gewoon een pedofiel.😚~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nou lezers, dit was dan toch echt het einde van mijn boek. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
En ik wil speciaal maartjee_x, fmk_xx en meike23 bedanken, dankzij jullie heb ik wattpad ontdekt en ben ik begonnen met het schrijven van een boek.😘Vergeet ook niet mijn nieuwe boek te checken: verliefd op mijn broer. Hij staat er nu nog niet op maar binnenkort wel.
JE LEEST
Wat nu? (Voltooid)
RandomWat nu is een boek over een meisje die gepest word en verkeerde dingen gaat doen omdat ze denkt dat niemand haar meer wil